Kritisoivat mutsit ja anopit, kellään?
Kootaan tähän tyhmempiä/hassuimpia juttuja, mistä äiti tai anoppi on kritisoinut. Mun anoppi ei kritisoi, mutta äiti..! Tiedän, että hän haluaa minun olevan ”paras mahdollinen itseni”, mutta oikeasti välillä tää kritisointi käy hermoille.
Inhottavin, mistä mua on kritisoitu on mun nenä. Kun olin nuorempi, äiti sanoin, että kunhan tulen täysi-ikään, minun kannattaisi tehdä nenäleikkaus :( en ole vielä tehnyt, palloittelen kyllä ideaa mielessä. Mistä teitä kritisoidaan?
Kommentit (27)
Anoppi syyttää minua siitä, että hänen poikarassunsa on omaksunut Hämeen murteen omansa sijasta. Sillä tietenkään ei ole mitään merkitystä, että nyt nelikymppinen mies on asunut täällä Hämeessä melkein puolet elämästään, on päivittäin tekemisissä muiden hämäläisten kanssa jne, joten ei ole mikään ihme että puhetapa tarttuu. Mutta se on siis minun syyni, että mies sanoo nykyään mää eikä mie.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi syyttää minua siitä, että hänen poikarassunsa on omaksunut Hämeen murteen omansa sijasta. Sillä tietenkään ei ole mitään merkitystä, että nyt nelikymppinen mies on asunut täällä Hämeessä melkein puolet elämästään, on päivittäin tekemisissä muiden hämäläisten kanssa jne, joten ei ole mikään ihme että puhetapa tarttuu. Mutta se on siis minun syyni, että mies sanoo nykyään mää eikä mie.
😂😂🤦🏻♀️ voi ei! Mitä tällaselle ihmiselle voi edes vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂🤦🏻♀️ voi ei! Mitä tällaselle ihmiselle voi edes vastata?
Emmäätiä
Ok, kakkosen kirjoittajan puolella olevat: yläpeukku, miniän puolella olevat alapeukku. Saa perustella valintaansa!
Anopin puolella olen, kakkosen tapauksessa. Mies jos käy jo töissä niittokone hänen kuuluu myös kotona hommia tehdä, mutta eihän se niinkään voi mennä, että äiti vain velttoilee kotona ja mies tekee myös kaikki kotityöt - eihän hän sitten ehdi enää viettää yhtään aikaa lasten kanssa.
Ja jotenkin en usko, että edes äiti olisi mikään superäiti joka tarjoaisi mitään virikkeitä lapsille, vaan lapset kasvavat vapaana kuin rikkaruohot tien pientareella (kuvaannollisesti, kaiken sen koirankakka ja tupakantumppien ja karkkipapereiden keskellä) .
Silloin jot toimen on töissä ja toimen kotona, kyllä sen kotona olevan tehtävä on ensisijassa pitää koti asumiskelpoisena.
Toinen juttu on se, että mies kyllä ihan samalla lailla vastaa siitä tuleeko niitä pentuja vai ei - jos nainen ei suostu ehkäisyyn niin sitten ei voi panna jos itse katsoo ettei se niistä nykyisistäkään lapsista kunnolla huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kakkosen kirjoittajan puolella olevat: yläpeukku, miniän puolella olevat alapeukku. Saa perustella valintaansa!
Mahdotonta päättää, siinä on kaksi toinen toistaan paskempaa äitiä.
Tee viiden mummo lasu.. Vaikka "naapurina". Oikeasti, se on oikein. Ei lapsia viedä, saavat kodinhoitoon apua.