Tuuheuttavia hiustuotteita?
Etsinnässä olisi joku hyvä tuuheuttava hiustuote. Suolasuihkeita olen käyttänyt toisinaan, mutta nämö tekevät hiusten tekstuurista karhean ja epäsiistin, ja se ei ole toivottu lopputulos. Aikaisemmin käytin Tigin small talk-ainetta, mikä teki hiuksista melkein kaksi kertaa paksumman tuntuiset, ja tähän olin ihan tyytyväinen. Kuivashampoota käytän toisinaan mutta en tuuheuttamiseen, mutta kuivashampoot ovat niin kalliita etten niitä halua kokeilla. Kellään tuotevinkkejä?
Niin ja minulla on "minikreppirauta" mitä käytän tyvikohottajana, se on todella kätevä mutta ei sitä kyllä jaksa joka päivä käyttää. Tupeeraus vaihtoehtona myös lässähtää aika nopeasti ja niitä takkuja on ikävä selvittää.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Pese ruisjauhon ja veden seoksella. Tää ei oo vitsi, vaan ihan tosissani ehdotan. Kuulemma tulee kiiltävät, tuuheat, puhtaat, ihanat hiukset ja päänahka tykkää. Valkkaa vaan luomujauhoa ja se piti kai siivilöidä ja huuhdella tosi hyvin kylmällä vedellä muistaakseni? Ei pitäis tukkeuttaa viemäriä? En oo vielä uskaltanut ite kokeilla, mut kiinnostais.
Pesen nyt tukkaa luonnonmukaisella shampoolla ilman hoitoainetta, mutta tämä ei oikein paksuunna hiuksia mitenkään, niin epäilyttää että paksuntaisiko tuokaan ainakaan huomattavasti. Kannattaa kyllä todellakin kokeilla itse, tuskin siitä haittaakaan on! Luomuvaihtoehdot on päteviä varsinkin jos ei käytä erikseen mitään muotoilutuotteita
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon Tigin small talk lopetettu vai miksi haluat vaihtaa?
Ei taida olla lopetettu, viime käyttökerrasta on tosin vuosi aikaa, mutta muistelen että tuossa Small talkissa tukka meni nopeasti rasvaisen tuntuiseksi ja se häiritsi, en ole varma. Tosin se rasvaisuus muistaakseni alkoi näkyä vasta kolmantena päivänä, mutta kuitenkin. Oli kyllä kokonaisuudessaan todella hyvä ja helppokäyttöinen tuote, jos en löydä uutta tuotetta mitä kokeilla niin ostan sitä varmaan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon Tigin small talk lopetettu vai miksi haluat vaihtaa?
Ei taida olla lopetettu, viime käyttökerrasta on tosin vuosi aikaa, mutta muistelen että tuossa Small talkissa tukka meni nopeasti rasvaisen tuntuiseksi ja se häiritsi, en ole varma. Tosin se rasvaisuus muistaakseni alkoi näkyä vasta kolmantena päivänä, mutta kuitenkin. Oli kyllä kokonaisuudessaan todella hyvä ja helppokäyttöinen tuote, jos en löydä uutta tuotetta mitä kokeilla niin ostan sitä varmaan uusiksi.
Niin joo, Small talk onkin paksuntava hiuksiin jätettävä hoitoaine. Olisi todella kiva jos kyseistä tuotetta saisi ilman hoitoaineominaisuutta.
Pese ruisjauhon ja veden seoksella. Tää ei oo vitsi, vaan ihan tosissani ehdotan. Kuulemma tulee kiiltävät, tuuheat, puhtaat, ihanat hiukset ja päänahka tykkää. Valkkaa vaan luomujauhoa ja se piti kai siivilöidä ja huuhdella tosi hyvin kylmällä vedellä muistaakseni? Ei pitäis tukkeuttaa viemäriä? En oo vielä uskaltanut ite kokeilla, mut kiinnostais.