Mies lähti risteilylle
Eikä oo kuulunut pihaustakaan koko aikana... Mitäköhän pitäis tästäkin miettiä. Akku loppu eka ja sit ei ollut kenttää, eikä wifiäkään vaan löydy mistään
Kommentit (14)
Ei sinne risteilylle lähdetä puhelimeen puhumaan. Kerro asiasi miehellesi sitten kun hän palaa, tuskin on mitään niin tärkeää etteikö voisi sen aikaa odottaa.
En kyllä itsekään olisi kotiin jatkuvasti yhteydessä. Jonkun viestin voisin ehkä jossain vaiheessa lähettää. Kenttää on paikka paikoin heikosti ja ainakin Vikingillä oli se WLAN ihan hanurista.
Koska ei luotto ihan pelaa sen aiempien kommellusten jäljiltä ja sovittiin että on yhteyksissä.. Kai sillä vaan on niin ratkiriemukasta että unohti koko asian :D
Ymmärrän toki ettei siellä luuri korvalla roikuta koko aikaa mutta voisi yhden viestin vaikka edes laittaa kun niin sovittiin. Tai ehkä olen hirveä stalkkeri natsimuija ja pitäisi vaan jättää se rauhaan :0
Ap (4 myös ap)
Suosittelen sianjättötoimenpiteitä.
Mä jätän puhelimen hyttiin. Mitä sitä turhaan mukana raahaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei luotto ihan pelaa sen aiempien kommellusten jäljiltä ja sovittiin että on yhteyksissä.. Kai sillä vaan on niin ratkiriemukasta että unohti koko asian :D
Ei jännämiestä kannata päästää yksin laivalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten yhteyksissä oleminen estäisi "kommellukset"? No ei mitenkään ja tajuat sen varmaan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Se että hän soittaa sinulle ei estä esim. pettämistä. Joten älä turhaan odota soittamista, vaan keskity omaan kasvuusi. Usko että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Jos ei mennyt, niin sitten kannattaa jättää tällainen epeli. Suhde perustuu vain vapaaehtoisuuteen ja luottamukseen, ei siihen että jompi kumpi yrittää pitää toisen aisoissa kontrollilla. Tsemppiä!
Niin.. Ei mitenkään. Mutta olisi se silti parempi kuin täysi radiohiljaisuus. Varsinkin kun asiasta sovittiin etukäteen
Mulla ja muutamia kavereita, joiden pitää ilmottautua muijalle tunnin välen, kun ollaan liikenteessä. Muijat tietää että ollaan baarissa, ulos pitää mennä puhumaan. Luulisi olevan helpompi jäädä kotiin kun tätä rumbaa koko ilta. No jokainen tyylillään.
No, en tosiaan odota että tunnin välein olisi puhelimen äärellä, varsinkaan laivalla.. Mutta koska itse on luottamukseni pettänyt, saa siitä minusta "seuraukset kärsiä" eli että risteilyn aikana edes yhden viestin laittaa. Eri asia toki jos ei olisi syytäkään mitään epäillä, niin sitten voisi minun puolesta olla ihan rauhassa
Ap
Miksi siitä pitäisi kuulua jotakin risteilyn aikana?