Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukalenteri miehelle

Vierailija
30.10.2017 |

Haluan hemmotella miestäni (tekee myös mieli askarrella) :)
Onko ideoita millä saisin luukut täytettyä? Ja mitään suuria luukkuja tuskin saan väsättyä, mutta voisihan luukkuihin laittaa esimerkiksi ohjeen mistä päin kämppää kunkin päivän yllätyksen löytää. Kukaan ikinä toteuttanut tämmöistä? 24 jotain pientä kivaa juttua on paljon keksittävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus miehen piristämisestä omatekoisella lahjalla on toki hieno. Mutta hieman minusta miehenä tuntuu, että tässä ei kauheasti ajatella sitä, mitä mies haluaa vaan nainen toteuttaa itseään. Vähän kuin ostaisi lahjaksi yhteisen kylpyläviikonlopun. Ainakaan yksikään minun kaverini ei ole ikinä keksinyt mennä kylpylään yksin tai kavereiden kanssa. Se on niin naisten juttu.

Vierailija
2/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee olut-kalenteri. Toimii aina ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteitä kirjoitti:

Ajatus miehen piristämisestä omatekoisella lahjalla on toki hieno. Mutta hieman minusta miehenä tuntuu, että tässä ei kauheasti ajatella sitä, mitä mies haluaa vaan nainen toteuttaa itseään. Vähän kuin ostaisi lahjaksi yhteisen kylpyläviikonlopun. Ainakaan yksikään minun kaverini ei ole ikinä keksinyt mennä kylpylään yksin tai kavereiden kanssa. Se on niin naisten juttu.

Outo ajatus, että sinun mielestäsi lahjat lähtökohtaisesti olisivat sellaisia, joista mies ei pidä. Ilman siis, että yhtäkään lahjaa on vielä edes nimetty.

Ja sitten AP:lle vinkkejä:

-Paperilappusia, joissa lupaat tehdä jotain/leipoa jotain ruokaa, josta mies erityisesti pitää.

-Mustia sukkia. Joo, kuulostaa tylsältä, mutta niitä tarvitsee aina ja mies voi kokea kivana sen, että ei tarvitse lähteä itse ostamaan.

-Kalsarit

-Erikoisoluita tai pikkupulloja punaviiniä

-Lappu, jossa luvataan aamukahvit sänkyyn seuraavana päivänä.

-Raha-arpoja

-Miehen lempisuklaata tai karkkia

Vierailija
4/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten joku seksikalenteri. Tai yhdistelmä :)

Vierailija
5/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko mies kahvia tai teetä? Jotain erityis joulukahvia- tai teetä?

Vierailija
6/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten joku seksikalenteri. Tai yhdistelmä :)

Ihan kuin mies olisi joku eläin, jonka mielenkiinnon kohteet ei voi ulottua muuhun kuin kaljaan tai seksiin.

Vierailija
7/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on pieniä lapsia, jotka heräävät aikaisin, niin miehelle lappu, että saa jonain viikonloppuaamuna nukkua niin pitkään kuin haluaa.

Vierailija
8/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!:) Tuli monta hyvää ideaa.

Nro 1:lle: Toki myönnän että nautin itse suuresti tämmöisestä askartelusta, ja mieheni hemmottelusta ja saan hyvän mielen siitä että voin rakkaalleni jotain antaa. Pyrinkin keksimään kaikkea kivaa mistä hän pitäisi. Hän on nimittäin ansainnut arkeensa piristystä ❤️ Itse ainakin tulen iloiseksi ihan pienistäkin arkisista asioista ja toisen huomionosoituksista. Ajatus tärkein:)

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi