Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelussa työskentelevät! Millaisia aiheettomia tai naurettavia valituksia teistä on tehty?

Vierailija
29.10.2017 |

Minusta oli annettu palaute, että en suostunut laskemaan parinkympin ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoista. "No mut kun rahaahan nekin on..." Samoin siitä, kun en suostunut kertomaan nimeäni huutavalla ihmiselle.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valitettiin kun olin asiakkaan kanssa puhelimessa. Omia asioita muka hoidan. Se puhelimessa oleva asiakas oli firman luokituksen mukaan erinomainen. Se fyysisesti odottava oli luottotiedoton.

Vierailija
2/52 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun en "suostunut" ottamaan 50€ seteliä vastaan. Asiakkaan ostokset maksoivat 50 senttiä eikä vaihtorahaa ollut. Esimieheni toisti asiakkaalle saman puheen kuin minä, kun asiakas oli vihdoin lopettanut rähjäämisen siitä kuinka minulle pitäisi antaa potkut kun en suostu rahaa ottamaan vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttu Facebookissa miten paska vuoropäällikkö ei pyytänyt  anteeksi kun hampurilaisessa oli hius ja ihan paskat hyvitykset tuli asiasta ja ihmiset hiukset avoinna teki töitä keittiössä ja ei pahoiteltu tapahtunutta ja ihan huono ja epäammattimainen vuoropäällikkö jne jne jne.

Tuli paha mieli vaikka asiakas kirjotti vaan "vuoropäälliköstä"; vain minä tiesin, että itsestäni siinä puhutaan. Hampparissa tosiaan oli ollut hius, mutta tuntui tosi törkeältä, että kun paikan päällä olen asiaa pahoitellut, tarjonnut hyvitystä ja osoittanut, että vaikka keittiössä ollaan (silläkin hetkellä) ihan sääntöjen mukaan lakit päässä ja hiukset kiinni niin tällaisia vahinkoja valitettavasti saattaa silti tapahtua, niin netissä pitää asiaa paisutella ja kerätä huomiota aiheettomilla syytöksillä. Olin toki ollut esimiehenä vasta vähän aikaa, joten en varmaankaan osannut kurkku suorana huutavaan asiakkaaseen suhtautua ihan niin ammattimaisesti kuin olisi pitänyt. Ärsytti ihan pirusti ja ärsyttää vieläkin.

Vierailija
4/52 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman rouvan kengissä oli valmistusvirhe eikä mallia ollut enää meidän liikkeen varastossa. Sovimme rouvan kanssa yhdessä, että voi hakea samat kengät toisesta liikkeestämme, koska mallia löytyi sieltä. Ilmeisesti rouvan tytär oli asiasta eri mieltä, kun oli tehnyt valityksen, että mun olisi pitänyt antaa rahat takaisi

Vierailija
5/52 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko päiväkoti asiakaspalveluksi? Esimiehelleni tehtiin valitus siitä, kuinka en ottanut lasta "tarpeeksi lämpimästi" vastaan, kun sanoin ovesta sisälle tullutta lautapeliä lapselleen kaapista kaivavalle äidille, ettei nyt ehkä kannata ottaa lautapeliä, kun viiden minuutin päästä alkaa aamupala, ja äidin mielestä lapsi ei tämän takia halunnut jäädä päiväkotiin. Oikeasti lapsi ei halunnut jäädä, koska tiesi, että äiti on vapaalla, mutta vei silti lapsen päiväkotiin. Kertoi aina lasta hakiessa partureista ja shoppailuista. Lapsen kuullen.

Vierailija
6/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjillä on liikaa meikkiä -> pomo naureskeli minulle, olin ainoa joka ei käyttänyt meikkiä silloin. Mikä lienee "liikaa"

Mysteeri asiakkaiden palautteet sai aina vihaksi. Pieni kauppa, vähän henkilökuntaa ja pitäisi tehdä varastossakin on hommia. "Myyjä ei ollut käytettävissä. Myyjä auttoi heti kun vihdoin huomasi minut". Tämä lause on jäänyt iäksi mieleeni.

Vierailija
7/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuposti ei ehkä ole palvelua perinteisessä mielessä, mutta... Kesätöinä jaoin postia. Parin aamun jälkeen minua odotti palaute, että tietyssä rapussa tulisi liikkua hitaammin. Askelrytmini oli kuulemma nopeampi kuin vakkarijakajan, ja vakkariin tottunut rapun asukas heräsi askeliini, kun ne kuulostivat erilaisille kuin yleensä.

Vierailija
8/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta valitettiin kun olin asiakkaan kanssa puhelimessa. Omia asioita muka hoidan. Se puhelimessa oleva asiakas oli firman luokituksen mukaan erinomainen. Se fyysisesti odottava oli luottotiedoton.

Eikö asiakkaiden pitäisi olla samanarvoisia?

Vierailija
9/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt varastaa asiakkaan veikkausvoiton. Aukaissut paketin ja vaihtanut asiakkaan tilaaman tuotteen huonompaan.

En ole valvonut, että työkaverini olisi ollut yhteydessä asiakkaaseen heidän sopimanaan ajankohtana.

Nämä nyt tuli heti mieleen..

Vierailija
10/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkärissä minusta tehtiin valitus kun kupongilla kuului saada hampurilainen ja kokis ja vartavasten pomot painotti että ainostaan tuo kokis käy juomaksi. Asiakas olisi halunnut spriten mutten saanut sitä hänelle antaa. Tyyppi teki pitkän palautteen kuinka huono ja epäystävällinen olen. Toki jätti mainitsematta tuon kokis-jutun mutta haukkui minut pystyyn.

Toinenkin palaute oli samaisessa lafkassa.

Tyttö koitti maksaa electronilla mutta katetta ei ollut. Soitti ilmeisesti äidilleen ja äiti kertoi että katetta löytyy. Koitin höylätä korttia useaan kertaan muttei myynti mennyt läpi. Sain komeat haukut teiniltä kun en voinut ateriaan hänelle antaa.

Vierailija
11/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa myös alapeukutus moisesta kommentista, että toinen asiakas oli luottotiedoton ja ilmeisesti sen takia häntä palvellaan huonommin. Todella mautonta ja törkeetä.

Jos tietäisin missä tapahtuu näin, boikotoisin itse moista paikkaa. Ihmisiä tässä kaikkui ollaan huolimatta taloudellisesta tilanteesta.

Vierailija
12/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa myös alapeukutus moisesta kommentista, että toinen asiakas oli luottotiedoton ja ilmeisesti sen takia häntä palvellaan huonommin. Todella mautonta ja törkeetä.

Jos tietäisin missä tapahtuu näin, boikotoisin itse moista paikkaa. Ihmisiä tässä kaikkui ollaan huolimatta taloudellisesta tilanteesta.

Tuo tieto asiakkkaan maksukyvystä ei nyt ehkä kuitenkaan ollut se oleellisin. Kirjoittaja vaan nyt mainitsi sen ikäänkuin kirsikaksi kakun päälle.

Vierailija
13/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tätä on aika vaikea ylittää! Myin aikoinaan naapurilleni tuotteen, johon hän ei ollut täysin tyytyväinen. Asiaa yritettiin tietysti sovitella, mutta reklamaatio eteni maahantuojan vitkuttelun takia todella hitaasti, asiakas suivaantui ja vei asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Korvausvaatimus oli jotain päälle kaksikymmentätuhatta euroa.

Tuossa hänen laatimassaan pitkässä kirjeessä luki kaikenmoista, mutta mieleeni on jäänyt kohta: ...myyjällä ei ollut ammattitaitoa myydä laadukkaita tuotteita."

Tästä on jo aikaa ja olemme edelleen naapureita.😂

Opetus on se, että älä myy naapurillesi mitään, koskaan, missään olosuhteissa.

Ja kyllä, kuluuttajariitalautakunta ratkaisu lopulta tapauksen maahantuojan eduksi.

Vierailija
14/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin normaalisti asiakasta silmiin, hymyilin ja tervehdin kun piippailin hänen ostoksiaan. Asiakas (keski-ikäinen nainen) otti huomiota herättävästi palautelapun, kirjoitti jotakin ja länttäsi lapun käteeni. Siinä luki "Myyjä tuijottaa ja irvistelee" :D Hymyni ei taida olla erityisen viehättävä... Pomo onneksi vaan nauroi lapulle ja sanoi että älä välitä, kyllä noita tuollaisia riittää.

Vierailija
15/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin normaalisti asiakasta silmiin, hymyilin ja tervehdin kun piippailin hänen ostoksiaan. Asiakas (keski-ikäinen nainen) otti huomiota herättävästi palautelapun, kirjoitti jotakin ja länttäsi lapun käteeni. Siinä luki "Myyjä tuijottaa ja irvistelee" :D Hymyni ei taida olla erityisen viehättävä... Pomo onneksi vaan nauroi lapulle ja sanoi että älä välitä, kyllä noita tuollaisia riittää.

Älä kuitenkaan lakkaa irvistelemästä! 😂

Vierailija
16/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ty;skentelen alalla, jossa luottotiedottomille ei voida myöntää palvelua. Asiakas siis hukkasi aikaansa.

Vierailija
17/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli annettu palaute, että en suostunut laskemaan parinkympin ostoksia 5 ja 10 sentin kolikoista. "No mut kun rahaahan nekin on..." Samoin siitä, kun en suostunut kertomaan nimeäni huutavalla ihmiselle.

50 kolikkoahan on periaatteessa suurin määrä, mitä tarvitsee kerralla hyväksyä (ks. https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehe…

Käytännössä esimerkiksi omalla työpaikallani laskemme kyllä isompiakin määriä kohtuuden rajoissa. Kerran oli tapaus, jossa asiakas toi pussillisen 5 ja 10 senttisiä ja sanoi että siinä on valmiiksi laskettu 40 euroa. Silmämääräisesti arvioiden näin varmaan olikin, mutta en ottanut vastaan ruuhkan vuoksi. Todennäköisesti summa olisi täsmännyt ja tuntui melkein pikkumaiselle olla hyväksymättä, mutta kassavastuun vuoksi pyysin asiakasta viemään kolikot pankkiin. Ei suuttunut eikä antanut palautetta, kerroin tämän kun liippasi niin läheltä kerrottua juttua.

Vierailija
18/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukuttu Facebookissa miten paska vuoropäällikkö ei pyytänyt  anteeksi kun hampurilaisessa oli hius ja ihan paskat hyvitykset tuli asiasta ja ihmiset hiukset avoinna teki töitä keittiössä ja ei pahoiteltu tapahtunutta ja ihan huono ja epäammattimainen vuoropäällikkö jne jne jne.

Tuli paha mieli vaikka asiakas kirjotti vaan "vuoropäälliköstä"; vain minä tiesin, että itsestäni siinä puhutaan. Hampparissa tosiaan oli ollut hius, mutta tuntui tosi törkeältä, että kun paikan päällä olen asiaa pahoitellut, tarjonnut hyvitystä ja osoittanut, että vaikka keittiössä ollaan (silläkin hetkellä) ihan sääntöjen mukaan lakit päässä ja hiukset kiinni niin tällaisia vahinkoja valitettavasti saattaa silti tapahtua, niin netissä pitää asiaa paisutella ja kerätä huomiota aiheettomilla syytöksillä. Olin toki ollut esimiehenä vasta vähän aikaa, joten en varmaankaan osannut kurkku suorana huutavaan asiakkaaseen suhtautua ihan niin ammattimaisesti kuin olisi pitänyt. Ärsytti ihan pirusti ja ärsyttää vieläkin.

Sitä ärsytti kun sillä ei ollu varaa mennä syömään muuta kun hampparia.

Vierailija
19/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ty;skentelen alalla, jossa luottotiedottomille ei voida myöntää palvelua. Asiakas siis hukkasi aikaansa.

Olisit voinut mainita tämän oleellisen tiedon ensimmäisessä viestissäsi.

Vierailija
20/52 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valittajista piittaa tuon taivaallista, koska ne ovat yleensä aina aiheetonta jäkätystä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi