Collegehousut ja etumus
Collegehousut on nykyään vähän joka paikan vaate ja joskus miesten etumus erottuu aika hyvin. Kun lähdet kollareissa ulos, niin kiinnitätkö huomiota siihen näkyykö sulla etumus miten hyvin?
Kommentit (19)
Naisen mielipide: colleget ei ole todellakaan jokapaikan housut. Muruseni, jos sinulla ei ole kunnon housuja niin pysy poissa vaikka kuinka olisi ongelmia pikkuveitikan kanssa,
Kiinnitän huomiota että en käytä kollareita missään julkisella paikalla, en ole käyttänyt ala-asteen jälkeen.
Kyllä käytän. Kun on mistä näyttää, ja toisaalta jos on pieni niin se ei näy. T. Jööti
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielipide: colleget ei ole todellakaan jokapaikan housut. Muruseni, jos sinulla ei ole kunnon housuja niin pysy poissa vaikka kuinka olisi ongelmia pikkuveitikan kanssa,
Juu, eivät ole ap:n mielestä myöskään joka paikan housut, enkä itse niitä pidä kuin kotona tai treenaamaan mennessä. Nykymuoti on kuitenkin muokannut ne joka tilanteesen, kun katsoo muotikuvastoa.
Korostatteko vai häivytättekö etumuksen näkymistä?
Mä ainakin katson, että etumus näyttää hyvältä ja oon huomannut joidenkin vastaantulijoidenkin huomaavan. :)
Tottakai se on tärkeää, että etumus näyttää hyvältä ja pullottaa.
Siksi käytän vain verkkareita ja trikoita. Niihin tulee aina sellainen kohouma, johon naisten katseet kääntyvät.
Juuri noin, kyllähän SEN näkyä pitää jos alkaa juhlakuntoon paisua ;).
No, naisten osalta taas voisi todeta, että collegehousut näyttävät sen parhaan puolensa sieltä pepun suunnalta, tietysti ;). Joskus polvet menevät aivan veteläksi kun katsoo noita ihania collegepeppuja, jotka löysästi roikkuvien pöksyjen sisällä piilottelevat. Saman tien voisi ryhtyä hommiin...ihan melkein missä vain (laillisessa) paikassa ;););).
Ala-asteen opettaja,mies, käyttää päivittäin collegehousuja. Myötähäpeä.
Minulla pullottaa niin farkuissa, pukutakin - kuin kollegehousuissa. Kun on kokoa palleissa ja varressaniin melko mahdotonta on piilottaa. Ellei sitten remmillä vedä pakaroiden väliin lerssiä :-) Se kun yltää pyrstötähdeksi sillekin puolelle
Katso mitä? Ei mulla näy etumuksessa mitään pullotusta tai muutakaan riippumatta millaiset tai minkäväriset housut on jalassa. Sellainen tasainen se etumus on aina. Samanlainen kuin Barbien Ken-nukella on.
Naiset katsoo pullotusta joskus ihan kiimasena.
Näkyyhän se, mutta siinähän näkyy. Harmaissahan se ainakin itsellä näkyy pahiten. Muutama viikko sitten oltiin vaimon kanssa kaupassa ja hän katseli jotain kenkiä ja minä siinä vähän matkan päässä jotain muuta. Mulla harmaa collarit ja alla löysät bokserit. Muija kuullut, kun kaksi nuorempaa likkaa kävellyt hänestä ohi ja ne oli tirskunut "kauhean kokoisesta molosta tolla äijällä" vaimo vaan tokasi mulle, että näkyy kyllä terskakin aika selvästi. Kait se kuitenkin olis nolompaa, jos ei mitään näkyis.
Aika hauskaa kyselyn vastauksissa, että kuitenkin liki puolet tiedostaa ja tarkistaa etumuksensa lähtiessään ulos. Eli pientä pullotuksiaan esittelevää ekshibitionistia löytyy aika monesta. :)
Harmaissa lökäreissä näkyvä pullotus tulee kyllä aina katsottua !
Vaikka minulla on lepotilassa normaalia isompi penis, ei se silti kovin selvästi näy collegehousuissa. Se on sitten eri asia jos on hieman kiihottunut olo ja penis alkaa kovettua...
Itsellä on lepotilassakin 15-16cm mitassa, ympärysmittaakin 12cm ja isot kassi. Ei näy normi löysissä collareissa juuri mitään, kun ei edes itse huomaa peilistä, joten ihan potaskaa nämä väitteet, tai sitten lerssin pitää olla löysänäkin lähelle 20cm. 16cm pituusmitta löysänä on sellainen, että 99,99% miehistä omaa pienemmän, eikä osu yhtään edes 100.000 joukkoon. Pullistele siinä sitten. :)))))))))
Kollekemiäs38 kirjoitti:
Näkyyhän se, mutta siinähän näkyy. Harmaissahan se ainakin itsellä näkyy pahiten. Muutama viikko sitten oltiin vaimon kanssa kaupassa ja hän katseli jotain kenkiä ja minä siinä vähän matkan päässä jotain muuta. Mulla harmaa collarit ja alla löysät bokserit. Muija kuullut, kun kaksi nuorempaa likkaa kävellyt hänestä ohi ja ne oli tirskunut "kauhean kokoisesta molosta tolla äijällä" vaimo vaan tokasi mulle, että näkyy kyllä terskakin aika selvästi. Kait se kuitenkin olis nolompaa, jos ei mitään näkyis.
Äijä ilkee lähteä kaupalle collagehousut jalassa?? Ei jatkoon. Hyi hitto!!
No näyttää se vähän miehekkäämmältä.