Saara Aallon uusi hittisingle
Blue Eyes... LOL!
Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.
Kommentit (1822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pilifanin tavoite on saada ketju poistettuun, mutta itseasiassa vain pitää sitä pinnalla.
Kenellä mahtaa olla noin suuri kiinnostus miesten sukuelimiin ja, joka haluaa pitää yllä Saara Aallon hyvää julkisuuskuvaa, hmm...
Ajatella. Aloittamasi tasokas ketju on nyt ihan pilalla, vähän niin kuin jokainen yhdynnän yritys elämäsi aikana.
Kirjoituksesi alkavat olla suhteellisen mielisairaita tällä hetkellä ja olet selvästi kiireellisen avun tarpeessa. Lähetin juuri ylläpidolle pyynnön ottaa yhteyttä hälytysnumeroon, jotta ammattilaiset voivat arvioida avun tarpeen ja sen oletko vaarallinen ympäristölle ja itsellesi.
He varmasti puuttuvat asiaan pian ja pitävät tarkasti huolen siitä, että sinun asiallisia kommenttejasi ja hyvässä hengessä antamaasi rakentavaa kritiikkiäsi ei poisteta.
Ellun on jossain vaiheessa kerrottava itsestään. Miksi Saara ei nappaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tulemme päätelmään, että kissa on näiden ketjujen takana? Miksi? Kyllä Saara varmasti tykkää kissoidta, vaikka hänellä on koiria.
Ei vaan hän esiintyy täällä "saara-fanina" ja on esiintynyt vuoden päivät. Lässyttää aamua iltaa samoja lässytyksiä. Hyökkää kissaakin vikkelämpänä kärppänä paikalle kun etusivulle ilmestyy Saara Aaltoa käsittelevä otsikko. :D
Kyllä kaikki tietää. Kun kissat on ruokittu, Ellu ottaa kuohuvaa ja ketjuun tulee pääsy kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily on ihana kukkaistyttö. Hänen musiikki voisi upota suomalaisiin. Yksinkertaista ja vaatimatonta.
Tarkoitan oikeasti. Ehkä Emilyn pitäisi muuttaa Suomeen ja saada levytyssopimus. Vaihdetaan heidät Saaran kanssa.Yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille. Emilykin taitaa olla hiukan yksinkertainen, ainakaan motoriset taidot ei ole kovin kehittyneet...
Reilukerhosta päivää. Alapa samantien pilkata myös sairaita ja vammaisia ihmisiä. Säälittävää. Mitä pahaa Saara on tehnyt ansaitakseen sinunkaltaisen "fanin"?
Sen verran olen Saara Aallon somea seurannut ja tehnyt havainnon, että hänellä on paljon keski-ikäisiä ilkeitä naisia faneina. Häpeän heidän kirjoituksiaan vaikkei asia minulle kuulukaan.
Mutta Saaran vihaajien kirjoituksien ilkeys on sinulle ok. Hienoa!
Väitetettiinkö tuossa kommentissa niin vai luemmeko samat lauseet eri tavoin?
Silmä silmästä, hammas hampaasta... Haukkukaa Saaraa, minä haukun sitten vaikka Emilya. Ja kaikilla on tasapuolisesti mukavaa.
Minä en ole haukkunut ketään ja ihmettelen tappeleeko tässä ketjussa aikuisia ihmisiä? Keski-ikäisiäkin? Minulle on aivan sama mitä laulajat tekevät niin kauan kuin kunnioittavat lakeja.
Sivullisen huomiona voin todeta kaiken negatiivisen kähinän lähinnä vetävän alaspäin fanitettavan henkilön arvoa koska kuka haluaa samaistua negatiivisen kähinäporukan kanssa?
Juu, näin on. Joku nyt vain on sattunut erittäin tervehenkisesti ja tasapainoisesti avaamaan täällä vuoden aikana satoja ellei tuhansia ketjuja, joissa arvostellaan Saara Aaltoa jokaista yksityiskohtaa myöten. Mutta se ei ole kähinää. Vain vainoajan mielisairaisiin kommentteihin reagointi on kähinää, joka ikävästi vetää alaspäin fanitettavan henkilön arvoa. Vainoaja on terve.
Lyöt kirjeesi kiveen jos kuvittelet minun alkavan riitelemään kanssasi. En ole sinun viihdyttäjäsi. Rauhallista loppuvuotta sinullekin.
Noh. Kissa.Ö ? Veikö kissa kielen?
Mitä mieltä kissasi on Saara Aallosta?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut katoavat aina, kun Ellu todistaa olemistaan. Vai mitä Ellu?
Ei uskalla kokeilla. Mikäs nettikiusaaja sellainen on?
No nyt se kissa-jankkaaja on taas siinä pisteessä, että ei voi enää olla hiljaa itsestään, vaan alkaa paljastelemaan. Että hänen surkea miehuutensa huomattaisiin, sulkansa vainoamisen saralla. Kova kohtalo - ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily on ihana kukkaistyttö. Hänen musiikki voisi upota suomalaisiin. Yksinkertaista ja vaatimatonta.
Tarkoitan oikeasti. Ehkä Emilyn pitäisi muuttaa Suomeen ja saada levytyssopimus. Vaihdetaan heidät Saaran kanssa.Yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille. Emilykin taitaa olla hiukan yksinkertainen, ainakaan motoriset taidot ei ole kovin kehittyneet...
Reilukerhosta päivää. Alapa samantien pilkata myös sairaita ja vammaisia ihmisiä. Säälittävää. Mitä pahaa Saara on tehnyt ansaitakseen sinunkaltaisen "fanin"?
Sen verran olen Saara Aallon somea seurannut ja tehnyt havainnon, että hänellä on paljon keski-ikäisiä ilkeitä naisia faneina. Häpeän heidän kirjoituksiaan vaikkei asia minulle kuulukaan.
Mutta Saaran vihaajien kirjoituksien ilkeys on sinulle ok. Hienoa!
Väitetettiinkö tuossa kommentissa niin vai luemmeko samat lauseet eri tavoin?
Silmä silmästä, hammas hampaasta... Haukkukaa Saaraa, minä haukun sitten vaikka Emilya. Ja kaikilla on tasapuolisesti mukavaa.
Minä en ole haukkunut ketään ja ihmettelen tappeleeko tässä ketjussa aikuisia ihmisiä? Keski-ikäisiäkin? Minulle on aivan sama mitä laulajat tekevät niin kauan kuin kunnioittavat lakeja.
Sivullisen huomiona voin todeta kaiken negatiivisen kähinän lähinnä vetävän alaspäin fanitettavan henkilön arvoa koska kuka haluaa samaistua negatiivisen kähinäporukan kanssa?
Juu, näin on. Joku nyt vain on sattunut erittäin tervehenkisesti ja tasapainoisesti avaamaan täällä vuoden aikana satoja ellei tuhansia ketjuja, joissa arvostellaan Saara Aaltoa jokaista yksityiskohtaa myöten. Mutta se ei ole kähinää. Vain vainoajan mielisairaisiin kommentteihin reagointi on kähinää, joka ikävästi vetää alaspäin fanitettavan henkilön arvoa. Vainoaja on terve.
Lyöt kirjeesi kiveen jos kuvittelet minun alkavan riitelemään kanssasi. En ole sinun viihdyttäjäsi. Rauhallista loppuvuotta sinullekin.
Kyllä, kirje osui nyt kiveen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se kissa-jankkaaja on taas siinä pisteessä, että ei voi enää olla hiljaa itsestään, vaan alkaa paljastelemaan. Että hänen surkea miehuutensa huomattaisiin, sulkansa vainoamisen saralla. Kova kohtalo - ketään ei kiinnosta.
Hän on nainen. Katso netistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on epäonnistunut kaikessa muussa, jäljelle jää vain netissä vainoaminen. Ruudun takana voi tuntea itsensä suurmieheksi, siis henkisesti, fyysisiä edellytyksiä ei ole.
Elisa Öö. Onko kadonnut netistä. Kissa-ö
Suomen pahin nettikiusaaja hiljeni taas. Miksi?
Miten ihmeessä Vauva-lehti (Sanomasta puhumattakaan) suostuu tällaisen järjettömän roskan julkaisualustaksi? Ketju täynnä aivan mielenvikaisia kirjoittelijoita.
Kissa ellusta ketju minfossa. Häneltä oli takavarikoitu konert. Siksi täälläkin oli hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Vauva-lehti (Sanomasta puhumattakaan) suostuu tällaisen järjettömän roskan julkaisualustaksi? Ketju täynnä aivan mielenvikaisia kirjoittelijoita.
Ne siirtyi Saara Aallon sivuille. Parempi tämä palsta.
Vähän aikaa sitten katosi kaikki ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Satojen tai tuhansien ketjujen aloittaminen täyttää vainoamisen tunnusmerkit. Sanoma voi joutua oikeudelliseen vastuuseen, kuten myös ketjuja tehtaileva henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne siirtyi Saara Aallon sivuille. Parempi tämä palsta.
Vähän aikaa sitten katosi kaikki ketjut.
Onneksi sinä jäit tänne mielenterveyden majakkana loistamaan.
Satojen, valheisiin ja herjauksiin perustuvien ketjujen jatkuva avaaminen Saara Aallosta täyttää vainoamisen tunnusmerkit.
Sanoma voi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen, kuten myös ketjuja päivittäin avaava henkilö.
Ei vaan hän esiintyy täällä "saara-fanina" ja on esiintynyt vuoden päivät. Lässyttää aamua iltaa samoja lässytyksiä. Hyökkää kissaakin vikkelämpänä kärppänä paikalle kun etusivulle ilmestyy Saara Aaltoa käsittelevä otsikko. :D