Saara Aallon uusi hittisingle
Blue Eyes... LOL!
Tuosta what do we do-jankkauksesta ei jää epäilystä kuka biisin on tehnyt :D Vai että maailmanluokan levysopimus?!? Tuo biisi on floppi eikä Warner julkaise albumia. En tiedä onko linkki sallittua joten en laita sitä, mutta biisi löytyy tuubista. Hirveää kuraa.
Kommentit (1822)
Höh.
Tuoko se biisi on?
Odotin enemmän.
Ihan tosi tylsä kahden sormen pianonpimputus taustalla, ja What do we do -hokema alkoi kuulostaa hetken päästä "waddovidduu-waddovidduu-waddovidduu" lta, joka alkoi rasittaa.
Eikä biisissä ollut mitään tarttuvaa kertsiä, ei mitään "lentoon lähtöä". Eikä oikeastaan mitään muutakaan. Täysin tasapaksu tylsä rallatus. Plääh. En jaksanut ihan loppuun asti kuunnella, enkä halua kuunnella uudestaan.
Ilmakehän lämpötila laski ehkä pari asteen kymmenystä kun kuuntelin tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi lidlin biisi on oikeasti tosi kaunis. Luulen, että siinä ois potentiaalia vaikka menestyksekkääksi joulusingleksi englannin kielellä.
Satsaisi siihen.Sehän on cover. Et kai kuvitellut muuta?
Niin on, mutta kauniimpi kun alkuperäisversio. Mulla on niin mainstream "nais"musiikkimaku kun vaan olla voi ja minun korvaani tuo kuulostaa kauniilta. Uskon, että Saaralle sopii juuri tuollainen kaunis musiikki. Hän on enemmän Celineä kun Tori Amosta tyylillisesti.
Moni artisti on tehnyt uran ihan vaan kauniilla musiikilla ilman suuria kikkailuja ja erikoisuuksia. Saara on jo itsessään tarpeeksi erikoinen. Musiikki voisi olla ihan vaan kaunista eikä erikoista. Eikä se nyt ongelma ole ennenkään ollut artisteille tehdä covereita. Olennaista on, että se on alkuperäistä parempi.
Kate Bush on aina muistuttanut jonkin verran Saara Aaltoa.
Olen jotenkin pahoillani Saaran puolesta. Aiemmin mulla ei ainakaan ollut mitään mielipidettä hänestä. En oikein ole ton tapaisesta musiikista tykännyt muttei se ärsyttänytkään. Olen ajatellut aina että oma kuulijakuntansa hänellä ilmeisesti on.
Olin vilpittömästi iloinen hänen puolestaan ja rohkeudestaan yrittää tuolla x-factorissa. Harva uskaltaisi mennä. Hän on nyt kuitenkin pelkästään alkanut ärsyttää ylimielisellä suhtautumisellaan ja uhriutumisella siitä, ettei hänestä ole oikein pidetty siten kuin hän katsoo ansainneensa. Ihmiset kuitenkin vaan tykkää mistä tykkää tai on tykkäämättä. Mutta tuo marttyyrin rooli ja diivailu ennen yhäkään menestysbiisiä on ruvennut oksettamaan ja tekee Saarasta vastenmielisen ja teennäisen. Positiivisuus onkin joku naamio, jonka alta alkaa paljastua katkera ja pikkusieluinen narsisti, joka vaatii jalkaa tampaten ylistystä tai saa itkupotkuraivarin ja etsii syylliset kaikkeen epäonnistumiseensa itsensä ulkopuolelta. Joka kuukausi on muka joku suuri ilmoitus, ja ihmisten kai pitäisi olla hänen ilmoituksistaankin ihastuneita kun hän kertoo taas löytäneensä yhä suurempia nimiä, jotka häntä arvostaa ja muistaa taas haukkua suomalaisia. Monella muullakin on noussut hattuun ennen aikojaan.
Muut muusikot tekee ensin sitä menestysmusiikkia, ennen kuin alkaa diivailla jos sittenkään. Kaikilla ei ole siihenkään tarvetta.
Saara on ollut hääpuvussa siellä juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku asia kutittaa persettäsi?
Pätkistä päätellen se dokumenttikin tulee taas olemaan sitä suomalaisten mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Saaran stailaus oli onnistunut. Asu ja meikki. Puhtaanvalkoinen sopii hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi lidlin biisi on oikeasti tosi kaunis. Luulen, että siinä ois potentiaalia vaikka menestyksekkääksi joulusingleksi englannin kielellä.
Satsaisi siihen.Sehän on cover. Et kai kuvitellut muuta?
Niin on, mutta kauniimpi kun alkuperäisversio. Mulla on niin mainstream "nais"musiikkimaku kun vaan olla voi ja minun korvaani tuo kuulostaa kauniilta. Uskon, että Saaralle sopii juuri tuollainen kaunis musiikki. Hän on enemmän Celineä kun Tori Amosta tyylillisesti.
Moni artisti on tehnyt uran ihan vaan kauniilla musiikilla ilman suuria kikkailuja ja erikoisuuksia. Saara on jo itsessään tarpeeksi erikoinen. Musiikki voisi olla ihan vaan kaunista eikä erikoista. Eikä se nyt ongelma ole ennenkään ollut artisteille tehdä covereita. Olennaista on, että se on alkuperäistä parempi.
Hänen habituksensa ei ole "kauniin keijumainen" eikä se äänikään luontaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku asia kutittaa persettäsi?
No on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Pätkistä päätellen se dokumenttikin tulee taas olemaan sitä suomalaisten mollaamista.
Ymmärrän tämän niin että Saara Aalto mollaa siinä suomalaisia.
Niin totta - sitähän se positiivisuus hänelle tarkoittaa.
Saara ja Meri saavat olla positiivisia London Pridessa remutessaan.
Meidän muiden tulee ylistää ja palvoa heitä, Suomen kuningatarparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin - Sharon O on kaivettu jostain kalmistosta kaulailemaan.
Huomionarvoista oli että Mike Monroen juhlakeikalla vikko sitten (30-vuotta rokkia) ei nähty Saaraa, eikä hän onnitellut somessa.
Sillat palaneet suureen guruun ja mentiriin?
Tuota minäkin ihmettelin. Olisin kuvitellut, että Saara olisi ollut paikalla tai ainakin onnitellut.
Saarahan on kertonut, että suomalaisena hän ei aina muista huomioida toisia.
Hän ei x factorissa muistanut kannustaa kilpakumppaneitaan, koska on Suomi ala nen, mutta epäsuomalainen. Kun muut nousivat seisomaan ja taputtamaan toisten esityksille jäi Saara suomalaisena istumaan penkille, kunnes joku huomautti siitä.
Saara kannustaa muita silloin, kun saa siitä itselleen julkisuutta ja hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin - Sharon O on kaivettu jostain kalmistosta kaulailemaan.
Huomionarvoista oli että Mike Monroen juhlakeikalla vikko sitten (30-vuotta rokkia) ei nähty Saaraa, eikä hän onnitellut somessa.
Sillat palaneet suureen guruun ja mentiriin?
Tuota minäkin ihmettelin. Olisin kuvitellut, että Saara olisi ollut paikalla tai ainakin onnitellut.
Saarahan on kertonut, että suomalaisena hän ei aina muista huomioida toisia.
Hän ei x factorissa muistanut kannustaa kilpakumppaneitaan, koska on Suomi ala nen, mutta epäsuomalainen. Kun muut nousivat seisomaan ja taputtamaan toisten esityksille jäi Saara suomalaisena istumaan penkille, kunnes joku huomautti siitä.
Saara kannustaa muita silloin, kun saa siitä itselleen julkisuutta ja hyötyä.
Olen SUOMALAINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämän niin että Saara Aalto mollaa siinä suomalaisia.
Niin totta - sitähän se positiivisuus hänelle tarkoittaa.
Saara ja Meri saavat olla positiivisia London Pridessa remutessaan.
Meidän muiden tulee ylistää ja palvoa heitä, Suomen kuningatarparia.
Kyllä. Saaralla on sellaisia "herkkiä mielipahan ilmeitä" joilla oikein viiiltävästi osoittaa miten raskasta on kun ei kannusteta.
Hetkeksikään ei pysähdy miettimään, että voisiko hänessä olla vikaa. Nythän tilanne on jo Englannissakin se että vuosi Sonylla oli taas sitä samaa "kannustuksen puutetta".
Bbc:n toimittaja pyysi jopa anteeksi sitä että brittimedia on tylyttänyt Saaraa ja Saara vaan jankkaa miten Briteissä on otettu niin hyvin vastaan.
Defenssit on ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on näköjään uhka tai pelottava asia Saaran menestys. Peräsuoli pitkällä mietitään millä tavalla voitaisiin lytätä Saaraa ja pohditaan että ihan varmasti se nuotti oli kopio jonkun toisen biisistä.
Mikä menestys?
Jos Saaran menestys on se mikä on muille uhka tai pelottava asia niin miten ihmeessä kestämme oikeasti menestyneitä suomalaisia artisteja?
Vierailija kirjoitti:
23.11 Saaralla on kirkkokonsertti Kouvolassa. Voi olla lisääkin tulossa. Sitä paitsi Saara joutui x-factorin takia perumaan viimevuotiset. Ei oikein voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Mitä maailmanluokan megatähti tekee kouvolan kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, eihän Saara ollut edes tuossa ohjelmassa. Ei ollut. Ei ole mitään uutta biisiä, koska Saara ei ollut radiossa, ei voinut laulaa mitään.
Hullu jankkaaja näköjään päässyt kotilomalle osastolta
Niinpä näköjään olet. Tämä ketju olikin ihan mukavaa luettavaa ennen, kuin saavuit.
Onko täällä taas saara vihaajia, jankkaajia yms?
Jaaha. Ja taasko me ollaan tässä pisteessä?