Suru! Mies jätti avioerohakemuksen rv 38 :´(
muista! Aina on parempi lapsen kanssa kahden kun huonossa liitossa!
t. kokemuksella
Kommentit (22)
vaihto. Ja toisaalta pitäis varautua siihenkin, jos eroa ei tulekaan.
Tää vie multa kaikki voimat :´(
ap
Sitten alkoi puheissa perua sitä. Nyt olen ihan hajalla :´(
onko tukiverkkoa? Nyt sinun on tärkeintä omistautua lapsillesi, muut asiat kuten muutto hoituu jne.Soita huomenna neuvolaan ja kysy sieltä keskusteluapua. Tulee ero tai ei niin miehesi on aika raukka kun viimeisillään raskaana olevaa vaimoa tuolla tavalla stressaa. Omat tunteet ja tarpeet pitää laittaa nyt syrjään. Lapsen syntymä on niin iso juttu. Miettiköön eroa sitten myöhemmin!
Tuntuu, että koko äitiysloma on pilalla tämän takia :´(
Meidän neuvolanhoitaja on ihan nuori. Oon yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta hoitaja hermostuu/stressaantuu heti, kun oon alkanut ottaa parisuhdetta puheeksi. Hankalaa :´(
Tuntuu, että mies on julma ja raaka kun tekee tuollaista :´(
ap
Voi itku, en saa edes unta tämän asian takia.
ap
Hänen opinnot on ihan jumissa olleet jo pitkään. Ja en muista ,että yksikään hänen isompi lupaus olisi pitänyt moneen vuoteen. Näistä ne riidat yleensä tulee, kun olen noista asioista huolestunut, ja hän ei siedä, että niistä puhutaan. Mutta tuo työpaikka-asiakin, pakkohan mun on asiaan ottaa joku kanta enkä voi sitä ilman miehen kanssa keskustelua tehdä.
ap
älä valvo itsekkään ukon takia ennen vauvaa! Jutellaan huomenna, jooko? Mun täytyy mennä nyt nukkumaan, palataan huomenna ja mietitään. Pidä itsestäsi ja lapsista huolta! Ja jos asut 09-alueella saat minusta halutessa juttukaveria tms.
sillä että "halusi asian pois alta"? Aika outu ilmaisu.
Aika kykenemätön mies sopeutumaan lapsiperhe-elämään. Kyllähän perheellisen pitää jo työssä käydä. Ei opiskella voi koko ikää, varsinkaan jos ei edes kunnolla opiskele eli opinnot ei edisty.
Aika kypsymätön on myös jos ei suostu asioista keskustelemaan tai hänen tekemisiään ei saa kritisoida.
Vaikuttaa siltä että olet ap ainoa aikuinen teidän taloudessa. Pystyisitkö sanomaan miehelle että jos erota haluaa niin sitten eroatte. Ja sitten otat vastaan uuden työpaikan toisessa kaupungissa, varmasti tulet pärjäämään vallan hyvin ilman miestäsikin.
Olen tuota ajatellut, että varmaan parasta muuttaa työn perässä, mies tulkoon sitten mukaan jos tulee. Mieheen on vaikea nyt luottaa.
Sitä itsekin ihmettelen, miten tämä nyt voi olla muka järkevä aika "saada asia pois alta". Tuntuu, että tällainen asian alta pois hoitamisen aikataulu vain hajottaa niin minun kuin lasten maailman :/
ap
sillä että "halusi asian pois alta"? Aika outu ilmaisu.
Vaikuttaa siltä että olet ap ainoa aikuinen teidän taloudessa. Pystyisitkö sanomaan miehelle että jos erota haluaa niin sitten eroatte. Ja sitten otat vastaan uuden työpaikan toisessa kaupungissa, varmasti tulet pärjäämään vallan hyvin ilman miestäsikin.
että hän olisi muutaman vuoden töissä ja tekisi sitten kertarysäyksellä ja ehkä paremmalla motivaatiolla opinnot valmiiksi.
Miehesi on todella julma ja tyly, ei ehkä niinkään tuon haahuilun ja epävarmuuden takia vaan siksi, että hän osuttaa sen juuri vauvan syntymään. Se on uskomattoman törkeää. Toivon että jotenkin jaksan nousta asian yläpuolelle ja muistaa, että tänä vaikeana aikana tapahtuu myös jotain todella hienoa, jonka hienous ei himmene vaikka muuten tapahtuisi mitä. Syntyy vauva.
Tiedän sen, koska tunnen sut (taidetaan olla tuttuja). Soita jos haluat jutella.
Juu-u, rv 38 ja laskettu aika parin päivän päästä...
Ettei vaan olisi Äiti Kiljunen asialla vähän erilaisella tarinalla tällä kertaa.
että hän olisi muutaman vuoden töissä ja tekisi sitten kertarysäyksellä ja ehkä paremmalla motivaatiolla opinnot valmiiksi.
Ihanasti sanottu kyllä :)
Onhan tässä kaikenlaisesta tosiaan jo selvittykin. En oo ihan varma, kuka oot, mutta mielelläni juttelisin.
t. ap
Tiedän sen, koska tunnen sut (taidetaan olla tuttuja). Soita jos haluat jutella.
Mutta mukavaa kuulla, että sinullakin elämä on sen verran helppoa ja sujuvaa, että tällainen kuulostaa huonolta provolta. Olet tainnut järjestää asiasi ihan hyvin. Iloitse siitä.
t. ap
Juu-u, rv 38 ja laskettu aika parin päivän päästä...
Ettei vaan olisi Äiti Kiljunen asialla vähän erilaisella tarinalla tällä kertaa.
Se ketju, jossa mies ei suostunut ostamaan autoa eikä muuttamaan ja sen opiskelut roikkui ja oli harrastus jonka takia teidän koti on täynnä roinaa?
jo helposti pääteltävissä, että LA:han on enää muutamia päiviä, korkeintaan kaksi viikkoa.
ap