Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko talviajan moukujat nyt tyytyväisiä kun on jo pimeä?

Vierailija
29.10.2017 |

Saa hiipiä pimeässä kauppaan, "lenkille", jne...

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinainen hauskuushan koittaa sitten marraskuun loppupuolen ja tammikuun välillä, kun säkkipimeys laskeutuu jo noin kolmen maissa iltapäivällä. Siinäpä sitä sitten on taas kiva puuhastella harrastusten parissa ulkosalla töitten jälkeen.

Vierailija
22/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama onko illalla pimeää, kun en silloin kuitenkaan enää juuri mitään tee. Sen sijaan olen tyytyväinen kun nyt tulee aamuisin aiemmin valoisaa.

Surullista, että joku ei tee mitään enää työpäivän jälkeen. Oletko masentunut? Onko sinulla ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille en mene. Inhoan kaikenlaista liikuntaa. Pimeää vuodenaikaa rrrrakastan, koska näytän silloin hyvältä 😝

Vierailija
24/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tätä nettitreffeissä kumppanin valikointiin. Jos nainen tykkää talviajasta ja syksystä, niin riski synkkään ja järkkyneeseen mieleen on liian suuri, eli jätän kohteliaasti väliin. Keväästä, valosta ja kesäajasta tykkäävät ovat todennäköisemmin sosiaalisia, iloisia ja huolettomia.

Entä sellainen joka tykkää kaikista vuodenajoista?

Vierailija
25/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tätä nettitreffeissä kumppanin valikointiin. Jos nainen tykkää talviajasta ja syksystä, niin riski synkkään ja järkkyneeseen mieleen on liian suuri, eli jätän kohteliaasti väliin. Keväästä, valosta ja kesäajasta tykkäävät ovat todennäköisemmin sosiaalisia, iloisia ja huolettomia.

Aijaijai, varohan! :D

Talviajasta tykkäävät ovat positiivisia, reippaita, eivät vaivu koomaan 9 kuukaudeksi vuodessa, kun ei ole kesä.

Pahimmat marmattajat ovat nimenomaan syksyn ja talven inhoajat omassa kokemuspiirissäni!

Vierailija
26/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole talviaika, tämä on NORMAALIaika. Jos aurinko paistaisi, se olisi klo 12 päivällä korkeimmillaan ja paistaisi etelästä. Olen tyytyväinen.

Vierailija
27/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama onko illalla pimeää, kun en silloin kuitenkaan enää juuri mitään tee. Sen sijaan olen tyytyväinen kun nyt tulee aamuisin aiemmin valoisaa.

Surullista, että joku ei tee mitään enää työpäivän jälkeen. Oletko masentunut? Onko sinulla ystäviä?

No itse ainakaan en halua lähteä mihinkään työpäivän jälkeen, minusta on mukavaa vain olla kotona väsyttävän päivän jälkeen. En ole masentunut, on ystäviä ja ihan turhaat olet puolestani surullinen.

Vierailija
28/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloa pitäisi siirtää neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
29/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, koska nyt on kiva polttaa kynttilöitä ja laittaa lyhtyjä parvekkeelle. Iltaisin voi myös tiirailla tähtitaivasta.

Vierailija
30/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka eivät viikonloppuna "ehdi" tehdä mitään, kun makaavat iltapäivään asti sängyssä. Ei kai silloin haittakaan, jos aurinko nousee vasta kymmenen aikoihin.

Vierailija
31/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on normaaliaika. Toivottavasti tää aikasekoilu loppuu jo ennen ku ens kevät koittaa.

Vierailija
32/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinainen hauskuushan koittaa sitten marraskuun loppupuolen ja tammikuun välillä, kun säkkipimeys laskeutuu jo noin kolmen maissa iltapäivällä. Siinäpä sitä sitten on taas kiva puuhastella harrastusten parissa ulkosalla töitten jälkeen.

Jos asuu kaupungissa, kaupungin valot ovat tuohon vuodenaikaan kauneimmillaan! Joulukadut avataan, on ihana kävellä kaupungin puistoissa, joiden puut on valoin koristellut. On kiva käydä kahviloissa, teatterissa, näyttelyissä ja viinituvissa. Rakastan noita kuukausia! Joulua vietän henk.koht. vain vähän, mutta joulualusajan kaupunkia rakastan. Tammikuussa tulee yleensä jo luntakin sen verran, että sekin on ihastuttava näky. Nimeomaan kun ilta joutuu ja valot sytytetään.

Vierailija
33/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talviajasta tykkäävät ovat positiivisia, reippaita, eivät vaivu koomaan 9 kuukaudeksi vuodessa, kun ei ole kesä.

Pahimmat marmattajat ovat nimenomaan syksyn ja talven inhoajat omassa kokemuspiirissäni!

On kyllä ihan täyttä faktaa, että kevät ja valon lisääntyminen on masentuneille raskasta. Indikaattorini perustuu oikeaan tutkittuun tietoon, eikä mihinkään omaan kokemuspiiriini.

Vierailija
34/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka eivät viikonloppuna "ehdi" tehdä mitään, kun makaavat iltapäivään asti sängyssä. Ei kai silloin haittakaan, jos aurinko nousee vasta kymmenen aikoihin.

Nyt on kyllä kiinnostavaa päättelyä. Tätäkö se yliopistolla opetettu sumea logiikka onkin?

Vierailija
35/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos oltais vaan kesäajassa niin aurinko paistais yötä päivää? Tää avaus ei nyt auennu mulle. Tuolla ulkona on talvella pimeetä, oli se kello missä ajassa tahansa. Voit tietenkin kokeilla pyöritellä kellon viisareita miten sattuu ja katsoa lisääntyykö valon määrä ulkona. Kerro miten kävi.

Talvella pimeätä 24/7,asutaanko me samassa suomessa?

Vierailija
36/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan täyttä faktaa, että kevät ja valon lisääntyminen on masentuneille raskasta. Indikaattorini perustuu oikeaan tutkittuun tietoon, eikä mihinkään omaan kokemuspiiriini.

On kyllä myös yhtä tutkittua tietoa, että syksyn pimeys on masentuneille vaikeaa aikaa.

Vierailija
37/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviaikahan on normaaliaika. Jos kellojen siirtely lopetettaisiin oltaisiin aina tässä ajassa.

Amen!

Vierailija
38/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mikään talviaika ole vaan normaaliaika. Kesäaika on se keksittyaika.

Vierailija
39/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys on tunnelmallista! Ja lohdullista. Jos on vähän rasvamakkaroita, talvinen pukeutuminen on äärettömän helpottavaa kesän ohuiden kuosien jälkeen. Jos hikoilee helposti, on ihanaa, että se loppuu sään viilenemisen myötä. Valoherkät silmät rauhoittuvat.

Oi talven pimeydessä on minulle niin paljon positiivista....

Vierailija
40/132 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeys on tunnelmallista! Ja lohdullista. Jos on vähän rasvamakkaroita, talvinen pukeutuminen on äärettömän helpottavaa kesän ohuiden kuosien jälkeen. Jos hikoilee helposti, on ihanaa, että se loppuu sään viilenemisen myötä. Valoherkät silmät rauhoittuvat.

Oi talven pimeydessä on minulle niin paljon positiivista....

Tässä hyvä esimerkki miten pimeystestini toimii. Kuka haluaa kehonkuvaltaan hauraan rasvapallon?