Hjälp! Keraaminen liesitaso
Ainakin siinä lukee ceramic..
Millä-miten puhdistan? Jonkin verran jotain pinttynyttä.. uskaltaako käyttää pata pataa tms. vai naarmuttaako?
Kommentit (10)
Keraaminen liesi on perseestä.
Mutta asiaan, osta keraamisen lieden pesuaine sekä sellainen raaputin, niillä saa pinttyneemmät liat lähtemään. Kannattaa myös liottaa fairyvedellä, jos liesi on sen mallinen että on mahdollista.
Niin ja valitse seuraavassa keittiöremontissa parempi liesi. :)
Kaaputin ja fairyvesi, puhdistussavi toimii useimpiin pinttyneisiinkin
Mitä tapahtuu, jos käyttää uuninpuhdistajaa? Ei kuulemma suositella, itse olen käyttänyt aina, enkä huomannut mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta asiaan, osta keraamisen lieden pesuaine sekä sellainen raaputin, niillä saa pinttyneemmät liat lähtemään. Kannattaa myös liottaa fairyvedellä, jos liesi on sen mallinen että on mahdollista.
Niin muuten on ihan persiistä. Se vasittu raaputin oli kadonnut kun muutin sisään. Kun muutin pois niin siivotessa keraamisen lieden puhdistus oli työvoitto. Mikään aine ei siihen tehonnut. Mitään kovaa raapivaa siihen ei uskaltanut käyttää. Vanhat turhat kortit esim. pankki ja muutama työkortti oli lapsien leluina. Niillä sain hellan omasta mielestä puhtaaksi.
Ristuksen käsi sitä hinkkaamista. Yhteensä 5 korttia hajosi käsiin kun hioin sitä hellaa puhtaaksi. No oli se lopulta niin puhdas että vuokranantaja kysyi olenko ostanut uuden. Taisin muutenkin liioitella loppusiivouksen kanssa? Tämä vuokranantaja sanoi ettei ole koskaan nähnyt sitä asuntoa niin puhtaana. No ei ainakaan tullut valittamista että se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Pepusta on. En huolisi ikimaailmassa. Onneksi kunnon liesiäkin sentään myydään.
UNIVERSAL STONE. Prismoista ainakin saa. Ja lähtee lika eikä vahingoita.
Osta keraamisen lieden puhdistusainetta ja raaputin, jos sulla ei sellaista jo ole. Kun lieden saa puhtaaksi, on ylläpitopuhdistus tosi helppoa ihan tavallisella yleispuhdistussuihkeen la, kun pyyhkii lieden säännöllisesti. Mä en ikinä palaisi enää valurautahellaan, minusta keraaminen taso on paljon helpompi pitää puhtaana.
Kiitos neuvoista. Siinäpä huomiseksi tekemistä :)
-Ap
Osta keraamisen lieden puhdistusainetta. Löytyy ihan tavan marketista. Ei patapataa tai se liesi on entinen!