Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhon työkaveriani. Pystyykö työpsykka auttamaan kun

Vierailija
29.10.2017 |

taas ahdistaa mennä töihin kuuntelemaan sitä päällepäsmäriä. En osaa käsitellä näitä inhon ja stressin tunteita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti tuli kirjotusvirheitä kun stressaa..

Vierailija
2/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä esimieheltäsi, että sinut siirretään toisiin tehtäviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt siirtoa muttei ole ollut mahdollista kun niin pieni firma. Uutta työtäkin olen hakenut mutta ei ole tärpännyt.

Vierailija
4/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pystyäkin, sitä varten se on käytettävissä. Meillä vastaava tilanne laukesi, kun työntekijä, joka ärsyyntyi toisesta, ohjattiin työpsykologille. 

Vierailija
5/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan. Itselleni kävi aikoinaan niin, että työparinani oli läpeensä negatiivinen ihminen, joka söi energiani niin totaalisesti, että puolisonikin lopulta jätti minut. Tuli siis eräänlainen burn-out, mutta en itse tunnistanut tilaani, vaan aloin käyttämään alkoholia helpottamaan sitä pahaa oloa. Onneksi firmassa tehtiin muutoksia työtehtäviin ja vakansseihin ja pääsin siinä rytäkässä toiseen tulosyksikköön samassa firmassa. Oli kuin yö olisi muuttunut päiväksi, kun pääsin uuteen porukkaan (jossa ei ollut sellaisia törkyjuttujen puhujia ollenkaan).

Vierailija
6/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, täytyy varmaan varata aika. Tosin harmittaa jos tuleekin joku masennusdiagnoosi ja menee työnantajan tietoon.