Kysykääpä miehiltänne, että onko tuhat euroa auton jarru- ja vaihderemontista paljon?
Auto on 2000-luvun alun Toyota. Olen itse sinkku, niin en oikein tiedä, että onko tuo paljon vai vähän.
Kommentit (8)
Riippuu mikä on vialla jarruissa ja vaihteissa. Jo pelkkä vaihderemontti voi maksaa enemmän. Eli jokin aika pikkujuttu vaihteistossa ja jarrulevyjen+palojen vaihto maksaa helposti tuon 1000 euroa.
Ketkinremppa 700 jarruremppa 300 noi kokemuksena -mies. Johan noihin menee työtunteja, osat ehkä kolmasosa koko potista.
Ja ei noin vanhaan kannata tehdä kuin pakolliset rempat joilla pääsee katsastuksen läpi jos niitäkään..
Jarruremppa korjaamolla 100e-500e riippuen mitä pitää tehdä.
Vaihderemppa mitä sitten tarkoittaakaan 500-4000e.
Koska Tojotasta ei yleensä vaihteistoja hajoa niin oisko kyseessä sitten kytkinremontti
Eli yhteensä 1000e voi olla mahdollinen mutta eriasia kannattaako niitä tehdä noin halpaan autoon.
Siltusaunamittari kirjoitti:
Jarruremppa korjaamolla 100e-500e riippuen mitä pitää tehdä.
Vaihderemppa mitä sitten tarkoittaakaan 500-4000e.
Koska Tojotasta ei yleensä vaihteistoja hajoa niin oisko kyseessä sitten kytkinremontti
Eli yhteensä 1000e voi olla mahdollinen mutta eriasia kannattaako niitä tehdä noin halpaan autoon.
Meillä Toyotasta (farkku Avensis) meni nimenomaan vaihteisto. Vaihtoon meni auto.
Kytkinremppa oli juur kolmesataa keväällä.
Olisin voinut antaa hinta-arvion mutta kun kerran kelpaa vastaus vain mieheltä niin antaa olla.
terv. autonasentaja (nainen)
Laita tarjouspyyntö autojerryyn. Hinta riippuu ihan autosta, rempan laajuudesta, varaosien hinnasta ja remppaan tarvittavasta ajasta (huollon tuntiveloitus) sekä korjaamon yleisestä hintatasosta.
En ymmärrä miksi pitäisi kysellä mieheltä, kun olen osannut kilpailuttaa auton rempat ihan itse tähänkin asti.
Toivottavasti et tyytynyt ensimmäiseen hintaan tai ajanut autoa varmuudeksi merkkihuoltoon.Se vasta tyhmää oiskin.