Työkkäri tarjosi töitä
Wauuu - sain soiton työkkäriltä, jossa minua pyydettiin töihin.
Luulin, etteivät enää työllistä yli 50 v. Nyt kyllä jännittää...
Kommentit (18)
Siis tiedossa työ vai työhaastattelu? Ja kyseessä ihan palkkatyö? Onnea jokatapauksessa, saatat olla ainoa, ainakin 2000-luvulla, jolle on työkkäristä tarjottu töitä.
Vierailija kirjoitti:
:D Millainen työ on kyseessä?
Kaupungin tarjoama työllistämistyö - en yhtään tiedä minkälaista heillä on mulle tarjota, kunnes soittavat haastatteluajan joulukuussa.
Jännittää vähän jo nyt...
Haluaisin sellaista vähemmän sosiaalista työtä, koska en jaksa olla kauaa ihmisten kanssa, koska väsyttää heidän seuransa ja tiedän, että tulee helposti burn out... miten jaksa sitä taas 6 kk?
Onnea jokatapauksessa, saatat olla ainoa, ainakin 2000-luvulla, jolle on työkkäristä tarjottu töitä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Kiitokset onnitteluista, vaikka kyseessä onkin vain määräaikainen työllistämistyö, olen iloinen siitäkin, kunhan vaan psyykkisesti jaksaisin sen työn tehdä kunnialla loppuun. (Ap)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa epäuskottavalta.
Miten niin epäuskottavalta?
Sanoivat, että olen jo sen verran iäkäs ( 57 v.)ja koska ansiosidonnaiseni on loppumassa, kaupunki tarjoaa minulle työllistämistyötä.
Mulle soitettiin kerran, että nyt olisi mulle sopiva työ tarjolla Turkin suurlähetystössä. Kieltäydyin kohteliaasti... kuulosti painajaismaiselta mun korviin. Ei onneksi tullut rangaistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitettiin kerran, että nyt olisi mulle sopiva työ tarjolla Turkin suurlähetystössä. Kieltäydyin kohteliaasti... kuulosti painajaismaiselta mun korviin. Ei onneksi tullut rangaistusta.
Huh, osaatko turkkia tai jotain vai miksi tällaista paikkaa tarjosivat?
Kuinka et saanut karenssia, kun kieltäydyit? Itse en ainakaan uskaltaisi kieltäytyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat, että olen jo sen verran iäkäs ( 57 v.)ja koska ansiosidonnaiseni on loppumassa, kaupunki tarjoaa minulle työllistämistyötä.
Täällä meillä töitä ei tarjota, vaikka ansiosidonnainen olisi loppunut jo viisi vuotta sitten. Siksi kuulostaa epäuskottavalta, että jollekin vielä ansiosidonnaisella olevalle tarjotaan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä töitä ei tarjota, vaikka ansiosidonnainen olisi loppunut jo viisi vuotta sitten. Siksi kuulostaa epäuskottavalta, että jollekin vielä ansiosidonnaisella olevalle tarjotaan töitä.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaa tarjoaa - kysy vaikka, tuskin olen mikään TE-toimiston lellikki sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaa tarjoaa - kysy vaikka - tuskin olen mikään TE-toimiston lellikki sen kummemmin.
Siis olen Ap.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä kuulostaa mutta ihan oikeasti sain kerran työkkärin kautta töitä. Vuonna 2005 tapahtui tuollainen ihme. Siinä tapahtui varmaan jokin moka... Kuitenkin ihmeitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa epäuskottavalta - vai oletko muslimi tms.
Saako työllistämistyöstä jotain palkkaa?
Itse sain palkkatukityön (6kk) kun olin ollut pitkään työttömänä. Se oli ihan jees toimistohommaa, palkkakin oli jotain 1900€ mikä tuntui ruhtinaalliselta sen jälkeen kun oli saanut työmarkkinatukea 800€/kk. Ja ihme & kumma, tuon jälkeen aloin saada ansiosidonnaista. Tuo sattui juuri sellaiseen saumaan, kun palkkatukityö kerrytti työssäoloehtoa 100%:lla.
Jotain meille iäkkäille (itse olen 47) pitäisi keksiä. Tässä on pahimmillaan vielä 40 vuotta elämää edessä. Tylsäksi tulee jos ei löydy mitään puuhaa edes 20 vuoden ajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä kuulostaa mutta ihan oikeasti sain kerran työkkärin kautta töitä. Vuonna 2005 tapahtui tuollainen ihme. Siinä tapahtui varmaan jokin moka... Kuitenkin ihmeitä tapahtuu.[/quote
Ohhoh, siis oliko ihan vakihommakin?? Oletko vielä siinä työssä??
Vierailija kirjoitti:
Saako työllistämistyöstä jotain palkkaa?
Itse sain palkkatukityön (6kk) kun olin ollut pitkään työttömänä. Se oli ihan jees toimistohommaa, palkkakin oli jotain 1900€ mikä tuntui ruhtinaalliselta sen jälkeen kun oli saanut työmarkkinatukea 800€/kk. Ja ihme & kumma, tuon jälkeen aloin saada ansiosidonnaista. Tuo sattui juuri sellaiseen saumaan, kun palkkatukityö kerrytti työssäoloehtoa 100%:lla.
Jotain meille iäkkäille (itse olen 47) pitäisi keksiä. Tässä on pahimmillaan vielä 40 vuotta elämää edessä. Tylsäksi tulee jos ei löydy mitään puuhaa edes 20 vuoden ajaksi!
Kyllä vain tulen saamaan palkkaa (6 kk) - palkkatukityö tarkoittaa varmaan samaa kuin entinen "työllistämistyö", nämä nimitykset vaan vaihtuu, mutta idea on sama.
Itselläni jo lähes 40 vuoden työhistoria opiskeluineen takana, mutta nyt sitten näköjään ainakin tämä 6 kk pätkä näkyvissä... ihan jees varmaan.
:D Millainen työ on kyseessä?