En saa mistään läheisyyttä ja hellyyttä
Olen eronnut 54-vuotias nainen. En seurustele, mutta minulla on ystävyyssuhteita joihin kuuluu seksi. Seksi on hyvää, mutta en saa hellyyttä enkä läheisyyttä kuten tarvitsisin. Seksikumppaneille nuo eivät ole tärkeitä ja pyynnöstä halaukset ja silitykset ovat mekaanisia.
Parasta läheisyys olisi ihmisen kanssa, joka ymmärtäisi sen hienoudet. Toisille se vain ei merkitse mitään, eivätkä he nauti siitä. Kurjaa.
Kommentit (5)
Olen itse vähän samassa tilanteessa kuin sinä, nimittäin 50-vuotiaana rupsahtaneena muumiona tilanne on jo vähän hankala.
Miten te naiset puhuttu itsestänne? Rupsahtanut muumio?? Itse olen 45-vuotias ja olen sporttinen, hyväkuntoinen nainen. Elämänviisautta löytyy rutkasti. Olen parempi kuin koskaan ennen, Erosta aikaa reilut 2 vuotta.
Saatte edes seksiä. Itse en saa kumpaakaan ja ei tarvi varmaan kertoa, että olen mies.
Älä välitä, ei sitä saa (muuten hyvässä) avioliitossakaan! Mies ei kaipaa läheisyyttä eikä sitä osaa antaa, mua ärsyttää mennä lähelle "halauttamaan" itseäni. Ei tosiaan tunnu missään:(
Paijattavaksi pääsee esimerkiksi hierojalla käyden. Lemmikkikin voisi paikata hellyyspulaa.