Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun eksä alkaa kiinnostaa, yksinäisyyden takia??

Vierailija
08.04.2006 |

Voi paska. Seurustelin vuoden periaatteessa mukavan miehen kanssa, josta sitten lopulta alkoi löytyä ikäviä piirteitä. Toisen arvostelu, huomauttelu, surkea rutiiniseksi (miehen tahdosta) jne. Myös hän myönsi, että alun huuma alkoi kadota, ei tuntunut enää samalta. Minä sitten tein päätöksen, ja vaikka muutaman päivän kaiveli, jatkoin elämääni, kuin myös varmaan hän.

Nyt löysin netistä miehen kuvan, ja aloin tässä miettiä niitä hänen hyviä puoliaan. Vaikka muistan, että loppuaikoina ärsytti jo hänen kävelytapansa. Kundi oli kuitenkin perustäydellinen, meillä samanlainen huuumorintaju ja pääosin ajatusmaailmakin, oli hauskempaa kuin ikinä kenenkään kanssa ja sitä arkeakin ehdittiin elää hieman. Lopulta vaan alkoi vaan ärsyttää (ensin miehen arvostelu, sitten seksi), ja kun se alkoi, niin kaikki oli pielessä.

Pitäisköhän sille soittaa?

Mulla on tässä välissä ollut 2 täyskaameaa ihmissuhteen tapaista viritystä ja nyt olen yksin. Kuinka moni on toteuttanut tällaisen keväästä johtuvan sairaan ajatuksen soittaa eksälle? Mitään siitä ei varmaan ole tullut? Mulla taitaa vaan olla tylsää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän soittaisi, jos sinulla olisi parempaa seuraa tai tekemistä? Siinä tapauksessa etsi sellaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan