Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlavaatteiden lahjoitus

Vierailija
29.10.2017 |

Mitähän kautta olisi helpoin lahjoittaa oikeaan tarpeeseen käyttämättömiä juhlavaatteita ja kenkiä? Löytyy myös 1-3 kertaa käytettyjä korkkareita ja mekkoja, joille ei itsellä ole enää tarvetta. Kaikenlaisia jouluapuryhmiä löytyy kyllä, mutta nämä ei ehkä sovi sinne. Vähävaraisemmat perheenäidit varmasti laittavat rahat lapsiin ja itsensä hemmottelu jää vähemmälle, olisi kiva tarjota vähän hemmottelua jollekin tällaiselle naiselle. Ja miksei vähävaraiselle lapsettomallekin.

Tietääkö joku, onko netissä jotain keräyskampanjaa tällaiseen tarkoitukseen? Tai oisko joku muu kanava tehdä lahjoitus? Tori.fissä lahjoitetut tavarat on usein päätyneet trokareille mikä harmittaa kovasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi iltapukuja, lähinnä pitkiä.  Olen osallistunut ympäri maailman erilaisiin juhlatilaisuuksiin oman työni ja miehen työni vuoksi. Juhlakenkiä olen lahjoittanut sukulaistytöille.  Suomessa ei pitkälle iltapuvulle ole usein käyttöä. Meilläkin se sama porukka juhlii, ettei sitä samaa juhlapukua halua laittaa. Onhan sitten myös niitä iltalaukkuja monenlaisia.  En raaski vielä viedä tuonne Fidaan, siis niitä kalleimpia.

Vierailija
2/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan, että missä ne vähävaraiset yh-äidit käyttäisivät iltapukua? Ne tilaisuudet, jossa pukua voisi käyttää, maksavat yleensä myös, eivätkä ihan vähän.

Lähinnä luulen, että käyttöä olisi opiskelija- ja jatko-opiskelijoilla, joille tulee työn/opintojen puolesta kutsuja vuosijuhliin ja karonkkoihin, multta rahat on silti vähissä. Näistäkin jatko-opiskelijat tarvitsevat aika konservatiivisia ja peittäviä iltapukuja, liian kimaltavat ja liian paljastavat eivät tee oloa kotoisaksi näissä pirskeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin olisi iltapukuja, lähinnä pitkiä.  Olen osallistunut ympäri maailman erilaisiin juhlatilaisuuksiin oman työni ja miehen työni vuoksi. Juhlakenkiä olen lahjoittanut sukulaistytöille.  Suomessa ei pitkälle iltapuvulle ole usein käyttöä. Meilläkin se sama porukka juhlii, ettei sitä samaa juhlapukua halua laittaa. Onhan sitten myös niitä iltalaukkuja monenlaisia.  En raaski vielä viedä tuonne Fidaan, siis niitä kalleimpia.

Mä taas olen huomannut, että juuri niissä piireissä, missä iltapukujuhlia on säännöllisesti, samaa pukua pidetään juhlasta ja vuodesta toiseen,usein ihan samoilla asusteillakin. Ketään ei haittaa, että on samat mekot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä