Mitä mieltä ihmisistä, jotka nousevat seisomaan pyyhkiäkseen?
Ajatellaanpa että on vahvat pakaralihakset ja pyöreä peppu. Ja ajatellaan että sinne kankkujen väliin on jäänyt joku kikkare, mikä on ihan mahdollista. Kun nousee ylös, sehän liiskaantuu pakaroiden väliin ja siinä sotkussa onkin sitten pyyhkimistä.
Missä järki, seisomaan nousijat?
Kommentit (14)
Oletko jonkinmoinen henkilökohtainen avustaja, vai mistä tiedät toisten pyyhkimistyylit? Minä en tiedä, en ole nähnyt eikä kiinnosta.
En ole tiennytkään, että joku tekisi noin. Jos tekee niin ihmettelen sitä samaa, miten sieltä seistessä yhteenpuristuvien pakaroiden välistä voi mitään pyyhkiä.
Olen tällä palstalla ennenkin kysynyt ja seisomaan nousijoita on paljon naisissa!
ap
Pidän tyhmänä. Mun mies :( Kaivelee kunnolla ja vielä suihkutteleekin :( Kova on tohina kakattuaan :((
Missä sä olet tätä nähnyt? "Paljon naisissa". Missä seuraat aktiivisesti toisten pyllyn pyyhkimistä? Oikeasti kiinnostaa.
Nykyään pakko. Ei enää sivulta pysty ku kylki-iskarit ottaa vastaan.
Noustava siis pytyltä irti ja pyyhittävä edestä jalkojen välistä kurotellen.
N 32 ja 123kg.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pakko. Ei enää sivulta pysty ku kylki-iskarit ottaa vastaan.
Noustava siis pytyltä irti ja pyyhittävä edestä jalkojen välistä kurotellen.N 32 ja 123kg.
Miksei edestä istuallaan pysty?
Se on järkyttävää. Törmäsin asiaan, jota en aikaisemmin tiennyt olevan olemassakaan, kun erään tuttavan lapsi teki niin.
No minä en paheksu, mutta heräsi kyllä nyt ihan vain älyllinen uteliaisuus, miten se oikein onnistuu. Ei, en aio kokeilla itse.
up