Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kyllästynyt tohon jatkuvaan kiusaamiseen!

Vierailija
29.10.2017 |

Lastani kiusataan koulussa, on kiusattu pari vuotta. Nyt löytyi repusta märkä, haiseva pipo. Oli kuulema pojat ottaneet meidän pojalta perjantaina pipon ja uittaneet vesilätäkössä. Osa kirjoista haisee myös. Suututtaa! 😡

Kiusaaminen alkoi jo eskarissa ja pahenee koko ajan. Itsekin olin koulukiusattu koko peruskoulun ajan.

Lapseni on luonteeltaan samanlainen kuin minä: ujo, arka, hiljainen ja herkkä. Lisäksi hän on pienikokoinen.

Ollaan keskusteltu opettajien ja rehtorin kanssa, myös kiusaajien ja heidän vanhempiensa kanssa. KAIKKI muut ovat sitä mieltä, että poika on vain liian herkkä ja reagoi liian herkästi. Mutta minusta TÄMÄ juuri on SE JUTTU! Se on kiusaamista, jos kiusattu itse kokee niin!

Koulussa on kiusaamisen vastainen kampanja ja ohjelma, mutta eipä sillä näytä olevan käytännön merkitystä.

Mieheni mielestä pojan pitäisi ”kovettua”, ”miehistyä” ja ”kasvattaa selkäranka”! Herranjestas, kyseessä on 8-vuotias! 😳 Poika ei uskalla kertoa kiusaamisesta, koska häntä nolottaa ha isä nolaa vielä lisää haukkunalla nössöksi ja vässykäksi ja syllistämällä: ”Miks annat niiden kiusata? Lyö takas ni loppuu se kiusaaminen! Älä näytä niille pelkoa! Älä itke! Älä oo noin nolo!” 😡

En tiedä miksi edes tänne kirjoitin. Varmaan täälläkin kaikki ovat sitä mieltä, että ylireagoin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ottaa sen kampanjan järjestäjään yhteyttä, saanee paremman mielipiteen. Ja pyytää heitä (uudelleen?) koululle, koska kertausta näköjään tarvitaan.

Vierailija
2/2 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan yhteyttä kouluun niin kauan, että rupeavat ottamaan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla