Millainen on hevosnaama?
täällä aina kauhistellaan ja haukutaan hevosnaamaisia. Naisia yleensä. Millainen se on?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten noitten kenenkään naama muka näyttää hevoselta. Ehkä mulla on vaan huono mielikuvitus, mutta en vaan nää hevosta vaikka miten pinnistän
Ei sellaista ole olemassakaan, tää on taas tätä kun pitää saada haukkua jotakuta rumaksi. Hevosella on hevosen naama.
Mistä tietää että. Onko itsellä hevosnaama? Kapeahko ja pitkä ovaali on. Normaalit hampaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten noitten kenenkään naama muka näyttää hevoselta. Ehkä mulla on vaan huono mielikuvitus, mutta en vaan nää hevosta vaikka miten pinnistän
Ei sellaista ole olemassakaan, tää on taas tätä kun pitää saada haukkua jotakuta rumaksi. Hevosella on hevosen naama.
No kyllä se hevosen naamalta näyttää, kun on oikein kapea ja pitkulainen naama. Ihan niin kuin hevosellakin.
La Promesa -sarjassa kamarineiti Petralla on hevosnaama.
Pitkät, kapeahkot kasvot ja suuri suu. Näin itse ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että. Onko itsellä hevosnaama? Kapeahko ja pitkä ovaali on. Normaalit hampaat
Ja siis levein kohta kasvoissq on poskipäiden kohdalla
Stubb ja sen vaimo. Hevosnaamat
Sellainen pitkä ja kulmikas naama, iso nenä ja pieni suu, kirjaimellisesti hevosnaama. Vanhemmilla naisilla yleinen, etenkin jos yhtään pidempi ja kolhompi tapaus.
Myös kämmenet isot lapiot ja jalkaterä. Johtuu estrogeenin vähyydestä ja alkoholin liikakäytöstä, mikä nostaa puolestaan naisten testoja. Muuttuvat miesmäisiksi.