Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko vauvaan?

Vierailija
08.04.2006 |

Kun vien sen pyllypesulle, pidän kainalon ja rintakehän alta kiinni ja pää roikkuu eteenpäin. Otteeni painaa rintakehää samalla kasaan. Onko ihan varma että en vahingoita vauvaa? Onko jotain muuta turvallisempaa otetta? Tuntuu todella inhottavalle kun rintakehä joustaa vauva painosta. Mulla on pari päivää vanha esikoinen, siksi kyselen tälläista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi vielä roikotuspesulle. Ihna pieneltä pesen hoitopöydällä.

Vierailija
2/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi " roikottamisasento" on kuitenki niskalle luultavasti turvallisin, ei pääse retkahtamaan minnekään... :)

Pese vaan ihan rauhassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalasta käskivät pestä pyllyn näin, mutta tuntuu todella vaaralliselta puuhalta. Onko muita kommentteja, ehdotuksia asentoon?

ap

Vierailija
4/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tullut siihen tulokseen, että se on paras ja oikea pesuasento. Pidän muutamalla sormella myös vauvan vasemmasta reidestä kiinni. Ote on tukeva ja luonnollinen.

Kyllä se vauva varmaan itkulla kivun ilmoittaa. Minulla myös esikoinen..kolme viikkoa vanha.

Vierailija
5/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittä saada peppu pestyä.

kiitti, ap

Vierailija
6/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie oot nyt vaan epävarma siitä kun oot juuri pikkusen saanut kotiin. vauvat kestää kuule aika paljon (jos aatellaan luitakin) joten se pikku pyllypesu niitä vahingoita pätkääkään.. Mutta jos jännität kovasti pesua, vauva saattaa siitäkin jo alkaa itkemään joten rauhoituppas vaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän