2v. Synttäreiden järjestäminen?
Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta lasten syntymäpäivien järjestämisestä. En ole myöskään aikuisiällä ollut kuin pari kertaa kaverin lapsen syntymäpäivillä.
Mitä tulee ottaa huomioon 2 v syntymäpäivien järjestämisessä? Tarkoitus kutsua muutamia samanikäisiä lapsia vanhempineen. Millaiset tarjoilut on sopivat? Mitä niissä kannattaa huomioida? Meillä on aika pienet tilat (yhdistetty olohuone-keittiö) ja tähän vuodenaikaanhan ei voi olla terassilla tms. Eli kaikki vieraat tulisi mahtua sisälle jne.
Kommentit (4)
Kiva pienimuotoinen juhla. Täytekakun päälle 2 kynttilää joiden puhaltaminen pääohjelma. Tarjolle pikkusuolasta , kakkua ja keksejä. Muutama valokuva sankarista vieraineen.
Ihan ensinnäkin, älä ota turhaa stressiä synttäreistä. :) Ota allergioista selvää jos jollakulla sattuu olemaan. Meillä lasten synttäreillä on ollu normi kahvitarjoilu, synttärikakku ja oon myös leiponut juustokakun. Myöskin oon tarjonnu suolasen piirakan (kinkku tai jauheliha), keksiä ja mokkapaloja. Viimeksi pilkoin kasviksia (kurkku, porkkana, kukkakaali) ja tarjosin niitä dipin kanssa, uppos niin lapsille kuin aikuisillekin. :)
Kaikille (aikuisille) istumapaikka ja joku tila laskea kahvikuppi.
Kakku, jotain suolaista ja lapsille myös jotain astetta järkevämpää naposteltavaa herkkujen/keksien lisäksi.
Meidän tytön 2-v synttäreillä oli yksi lapsi äitineen naapurista, muuten sukulaisia (mummot, täti jne)