Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aiotte muuttaa elämäänne tänään?

Vierailija
29.10.2017 |

Aion kirjoittaa heippa-lapun naapureille

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin kesällä heippalapun naapurille. Ei ole sen jälkeen kuulunut rouvan kalkatusta seinän takaa.

Mutta siis tänään? Aion olla ressaamatta miehen ulkomaan työmatkasta. Lentoturmatutkinta -ohjelmia kun olen katsonut niin pelkään koneen tippuvan. Yhdessä jaksossa kone ei edes päässyt ilmaan, kun ei oltu otettu huomioon matkustajien painoa. Kaikki siis olivat isoja miehiä (sotilaita) palaamassa kotiin.

Vierailija
2/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuota hyvää muuttamaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu! Minäkin olen tyytyväinen elämääni. En ole rikas, mutta olen onnellinen.

Vierailija
4/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu! Minäkin olen tyytyväinen elämääni. En ole rikas, mutta olen onnellinen.

Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Vierailija
5/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat löytäneet hyvät puolisot itselleen ja heidän perheillään on kaikki hyvin. Olen ollut 30 vuotta mieheni kanssa kimpassa ja tykkään hänestä edelleen. Pystyn maksamaan laskuni ajallaan ja ostamaan kaupasta kaiken tarvitsemani laskematta senttejä. Ollaan myös saatu olla terveinä.

Siinäpä ne onneni aiheet.

Vierailija
6/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siivoaisin ja heittäisin hieman rompetta menemään. Tai oikeammin lajittelisin ne eri keräyksiin meneviksi ja toimittaisin perille sen mitä kävellen voin (loput myöhemmin).

Vierailija
7/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat löytäneet hyvät puolisot itselleen ja heidän perheillään on kaikki hyvin. Olen ollut 30 vuotta mieheni kanssa kimpassa ja tykkään hänestä edelleen. Pystyn maksamaan laskuni ajallaan ja ostamaan kaupasta kaiken tarvitsemani laskematta senttejä. Ollaan myös saatu olla terveinä.

Siinäpä ne onneni aiheet.

Kuulostaa masentavalta elämältä