Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olitte viimeksi treffeillä ja minkälainen mies oli?mistä miehen bongasitte?

Vierailija
29.10.2017 |

Kysymys yllä:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1992. Baarista.

Vierailija
2/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten. Mies oli aivan ihana, fiksu ja hyväkäytöksinen. Olimme syömässä, kävelyllä ja elokuvissa. En ole koskaan viihtynyt treffeillä yhtä hyvin. Tinderissä olemme jutelleet jo pitkään, välimatkan vuoksi emme ole aiemmin tavanneet. Ja seuraaviinkin treffeihin menee varmaan vielä aikaa. Ja ilmeisesti mieskin on vielä kiinnostunut tapaamaan, kun ahkerasti viestittelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut treffeillä tasan kerran. Mies oli ulkomaalainen ja olemme nykyisin onnellisesti naimisissa.

Vierailija
4/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisprosentti 100!

Osaatko neuvoa miten burkha laitetaan?

Vois olla hyvä näin talviaikaan, täytyy hankkia.

Entäs oletko itse ollut tyytyväinen omaasi?

Vierailija
5/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten. En treffaa miehiä, vaan naisia. Käytiin ABC:llä kahvilla ja keskisteli sujiui mukavasti. Lopuksi nainen sanoi, etten ole hänen tyyppiän.

Vierailija
6/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten. Huomasin heti, että mies oli valehdellut ikänsä. Siinä sitten selitteli, että oli vanha profiili jne. Sanoi, että on 5 vuotta vanhempi kuin profiilissa, mutta luulen, että totuus on jotakin 10 vuoden luokkaa. Huokaus. Ensinnäkin ihmiset huomaavat valehtelen, mikä antaa ikävän kuvan. Luuletteko, että nainen ihastuu suinpäin ja ajattelee, että ikä on vain numeroita?

Vierailija
7/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä Tinder miehen kanssa.Meillä on kanssa välimatkaa joten seuraavat treffit eivät ihan heti ole.Molemminpuolista kiinnostusta on.Mies muutamaa vuotta vanhempi(olen yli 40v.)Ekana kahvitreffeillä ja toisella kertaa mentiin syömään.

Vierailija
8/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna.. Oli mun serkun tuttuja ( nähty ohimennen aikaisemmin)

Txt ja soiteltiin monta viikkoa ennenkuin treffattiin. Vaikutti ihan mukavalta ja jees tyypiltä.

Treffattiin baarissa. Ite menin selvinpäin. Hän parin bissen jälkeen oli jo suht sekaisin (ottanu vissii pohjia, ehkä jotain muutakin..)

Yhtäkkiä vaihtoi toiselta puolen pöytää ihan viereen, puhui sekavia+pervoja, kävi tisseihin kiinni ja yritti nuoleskella, ei siis suudella/pussata/suukottaa vaan nuolla mun kaulaa. Se orastava suhde jäi sitten siihen :D

Vierailija
9/9 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut kolme vuotta sitten. Olimme tavanneet talkoissa, jotka ystäväni järjesti. Seuraavana päivänä mies soitti ja pyysi mukaansa päiväretkelle erääseen kohteeseen (ei käyttänyt sanaa "treffeille"). Sillä tiellä edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän