167cm pitkät äidit, mikä on vyötärönympärysmittanne?
Paino kun ei kerro riittävästi (voitte toki kertoa painonkin)
Kommentit (12)
Miksette JUMPPAA!
Mulla: 64 cm.
Painoa: 53 kg.
71cm näytti mittanauha. Muistelin että nuorempana oli se 67cm. Tosin on 3 raskauttakin takana, ja ikää pikkasen vajaa 40v joten kait se vaan täytyy hyväksyä...DDDDDD
Olin " vielä joskus" alle 70 cm vyötäröltäni ja kaunis nainen... mutta nyt näemmä olen 75 cm, tuli oikein paha mieli! :(
Vierailija:
Miksette JUMPPAA!
Mulla: 64 cm.
Painoa: 53 kg.
Jos vyötärön ympärys on vaikka 72 cm, on henkilöllä tasan vaatekoon 38 kokoinen vyötärö ---> mikä ei mielestäni ole yhtään paha tuon mittaiselle naiselle. Jos vy 68 cm ---> vaatekoko 36.
Itse olet painoltasi alakanttiin, miksi kaikkien pitäisi olla?
Niin, onhan se 67 cm kauhea luku kun painoindeksinikin on vielä jotain 19 ja risat eli olen alipainoinenkin vielä.
Ja miehen sormet vielä taitavat ylettyä vyötäröni ympäri vieläkin, näiden 3 lapsen jälkeenkin.
tehdä ihan minkä kokoisia vaatteita millä kokolapuilla vaan. Mutta noin ne koot on Suomessa standardeissa (sori, en muista sitä nimeä).
11
Itse olen 170cm/60kg ja vy 72, treenaan paljon (en " jumppaa" ) ja vatsalihakset on hyvässä kunnossa mutta eipä tuossa vyötäröllä paljoa ylimääräistä ole.
Itsellä 72cm ja pidän kyllä itseäni hoikkana. Mitat 167/56 ja harrastan liikuntaa säännöllisesti, vatsatreeniä teen usean kerran viikossa, ja en usko että vyötäröäni kovin paljon pienemmäksi liikunnalla saisi, pitäisi sitten vaan syödä tosi niukasti.
Siinäpä teille vastaus, et miten teillä voi olla niin iso vyötärönympärys. Kun em. tyypeillä voi olla vaikkapa ihan eri kokoinen jalkateräkin. Voi kauheeta ja herran jumala ja hyi helkkari
ääliöt
painoa jotain 57kg, en ole muuten koskaan ennen ollut näin lihava ilman raskautta ;)