Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis olla iloinen kun mies siivoo...

Vierailija
08.04.2006 |

mut kun se vaan huitaisee... :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Laita lapsi asialle, juokse itse perässä" .

Vierailija
2/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minähän en sitä joka vedon jälkeen pese" . Saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin, kun esim. tyhjentää tiskarin on kipot ja kapot aivan " väärin" kaapissa... tuntuu ettei mitään löydä.

Pitäis tietty olla tyytyväinen siihenkin vähään, mutta..

Vierailija
5/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson enemmänkin likaa ja pölyä, ja keskityn niiden siivoukseen, miehen mielestä on siivotonta jos jotain tavaraa lojuu ympäriinsä. Esim jos hän siivoaa keittiön, on minun mentävä perässä ja pyyhittävä pöydät pesuaineen kanssa, hän pyyhkii pelkällä vedellä ja sehän ei mulle riitä. =D

Vierailija
6/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joskus harvoin imuroi niin se jättää sohvanaluset ja nurkat imuroimatta....siellähän ne pahimmat villakoirat just on. Tai jos laittaa tiskit koneeseen niin tiskipöytä jää lähes aina pyyhkimättä.

Vierailija
7/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten huomaamatta vähän korjailen jälkiä. Mulle on pääasia et ees yrittää. Ja kai se on miehille ihan luontaista, et ne ei katso siisteyden perään niin kuin naiset. Mua ainakin ärsyttäis jos mun mies olis kauheen nipo kodin siisteydestä. Itse kyllä tykkään, et on siistiä ja olen oikeastaan vain iloinen, et saan siitä myös huolehtia.

Vierailija
8/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuo mies ei yksinkertaisesti näe sitä sotkua. Jos me siivotaan, niin se siivoaa vaan enimmät päältä ja on tyytyväinen. Jos en erikseen sano, että voisitko myös viedä nuo tyhjät pullot pois tiskipöydältä, niin se ei niitä varmasti älyä viedä. Tai jos sanon, että tyhjennätkö tiskikoneen, niin ei varmasti täytä sitten sitä ilman eri pyyntöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän