Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun työkaveri-kaveri sanoi kerran..

Vierailija
28.10.2017 |

oltiin kahden töissä ja tämä jota olin pitänyt ystävänäni sanoi, että näytän aina siltä että naama on norsunvitulla. Olin että häh....kukaan ei koskaan ole yhtä rumasti sitä ennen eikä sen jälkeen sanonut. Ikäeroa oli varmaan yli 10v, siis minä nuorempi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo todella rumasti sanottu, mutta ymmärräthän kuitenkin merkityksen. Näytät siis aina närkästyneeltä, et rumalta tai muuten tuolta norsun sukuelimeltä.

Vierailija
2/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi sanottu. Mutta mitä teidän ikäerolla on tässä asiassa merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa ikäeroa oli 20 vuotta. Piti googlettaa närkästyneet kasvot ja ei, ei ole minun kasvot, enemminkin hämmästyneet kasvot.

ap

Vierailija
4/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse asiassa ikäeroa oli 20 vuotta. Piti googlettaa närkästyneet kasvot ja ei, ei ole minun kasvot, enemminkin hämmästyneet kasvot.

ap

Vaikka olis viiskyt vuotta ikäeroa, niin mitä sillä on merkitystä? Jos kuljet ympäriinsä naama norsunvitulla niin kuljet. Sen voi todeta minkä ikäinen ihminen tahansa. Ystävä kyllä ei sitä sanoisi tolla tavalla.

Vierailija
5/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta resting bitch-ilme. Suomennettuna se on naama norsunvitulla.

Vierailija
6/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta resting bitch-ilme. Suomennettuna se on naama norsunvitulla.

hah hah haa....

ap

Vierailija
7/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on työkaverilla ja työkaveri-kaverilla??

Vierailija
8/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ottanut enempi todesta tuon sanomisen, jos sitä ei olis sanonut lyhyt käkkäräpäinen, ylipainoinen tantta. Totta, vanhuudella siinä ei ollut mitään tekemistä. Työkaveri=ihminen jonka kanssa vain juttelet niitä näitä, työkaveri-kaveri=ihminen jota luulet ystäväksi ja olle avaudut.

ap

Vierailija
9/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on työkaverilla ja työkaveri-kaverilla??

Olisiko työkaveri, jota oikeasti pitää myös muutenkin kaverinaan. Eli ei yhdistä pelkkä työnteko? Näin itse tulkitsin, mutten toki ole varma. Sitten pelkkä työkaveri voi olla vain joku, joka on samassa paikassa töissä, ja jonka kanssa hoidetaan vain työasiat.

Vierailija
10/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä sanaa norsunvittu, niin taitaa olla paljon muitakin asioita joita toisessa arvostelet ja kritisoit?

Minusta myös tuo voi olla ystävän kommentti.

Joku työpaikalla on huomioinut että voit huonosti ja kysyy siitä kahdenkesken. Ehkä juuri siksi että voisit kertoa mitä kuuluu.

Näitä ei kannata kelata yksin vaan ottaa puheeksi. Että haluisko tuo tyyppi satuttaa vai onko ollut aidosti kiinnostunut sinusta.

Itse puhun ronskimmin ja myönnän että joku siveyden sipuli saattaa olla niistä sanamuodoista ihmeissään.

Minusta norsunvittu on ihan arkipäiväistynyt sana. Jos se loukkaa, kerro.

Vierailija
11/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ottanut enempi todesta tuon sanomisen, jos sitä ei olis sanonut lyhyt käkkäräpäinen, ylipainoinen tantta. Totta, vanhuudella siinä ei ollut mitään tekemistä. Työkaveri=ihminen jonka kanssa vain juttelet niitä näitä, työkaveri-kaveri=ihminen jota luulet ystäväksi ja olle avaudut.

ap

Lyhyt käkkäräpäinen tantta -se on jo solvaaminen. Miksi olet ilkeä?

Vierailija
12/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta toisen ulkonäköä tai perusilmettä ei vaan solvata, oli se millainen tahansa. Sille kun ei aina voi mitään. Ihan peruskasvatuksessa opittua.

ap

Vierailija
13/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap taitaa olla ylimielinen narttu, joka kulkee töissä naama norsunvitulla, kun on joutunut itseään niin paljon huonompaan seuraan.

Vierailija
14/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittiko hän sitä, että valitat liikaa kaikesta jatkuvasti? Jos mulle joku sanoisi noin, niin miettisin, olenko liian negatiivista seuraa. Työt ja työpäivät sujuvat paremmin, jos ollaan ainakin välillä iloisia ja sanotaan toiselle välillä jotain kivaa.

Ei ole kivasti sanottu. Jospa olette molemmat turhan ankeita.

Vierailija
15/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap taitaa olla ylimielinen narttu, joka kulkee töissä naama norsunvitulla, kun on joutunut itseään niin paljon huonompaan seuraan.

Tämä oli siis vastaus kysymykseen "miksi olet niin ilkeä".

Vierailija
16/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no en kyllä ole tälläinen. En harrasta juoruilua, tämä ihminen rupesi minulle solvaamaan myös toista ihmistä. Ei samana päivänä vaan aiemmin. Menin siihen hölmönä mukaan.

ap

Vierailija
17/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta toisen ulkonäköä tai perusilmettä ei vaan solvata, oli se millainen tahansa. Sille kun ei aina voi mitään. Ihan peruskasvatuksessa opittua.

ap

Tuo miten haukuit työkaveria, voi olla tiedostamattasi muuttamassa "perusilmettäsi" ei hän ulkomuotoasi haukkunut vaan juurikin ilmeitä, siitä että olet näreä. Ehkä sä et juttele vaan teet töitäsi ja silloinkin mulkoilet sitä ihmistä ja pidät itseäsi parempana.

Sinä siinä haukut itse naisen ulkomuodon ja lässytät peruskasvatuksesta. Mitä ihmettä?

Vierailija
18/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuo miten haukuit työkaveria, voi olla tiedostamattasi muuttamassa "perusilmettäsi" ei hän ulkomuotoasi haukkunut vaan juurikin ilmeitä, siitä että olet näreä. Ehkä sä et juttele vaan teet töitäsi ja silloinkin mulkoilet sitä ihmistä ja pidät itseäsi parempana.

Sinä siinä haukut itse naisen ulkomuodon ja lässytät peruskasvatuksesta. Mitä ihmettä?

taidat itse olla sellainen joka sanoo useinkin tuollaisia kommentteja. Aika närkästynyt ainakin olet.

ap

Vierailija
19/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

taidat itse olla sellainen joka sanoo useinkin tuollaisia kommentteja. Aika närkästynyt ainakin olet.

ap

Sanoin jo jossain vaiheessa ketjua että puhun noin ja yleisesti ottaen norsunvittu on yleistä puhekieltä. Se mitä siinä sanotaan, millä äänensävyllä ratkaisee arvostellaanko, haukutaanko, ollaanko kiinnostuneita ja ehkä huolissaan.

Sinä taas kuulostat ikävältä tyypiltä joka ei sitten kysy mitä tarkoitti -ja huomaatko että sinä haukuit sujuvasti hänen ulkomuodon tässä meille. Mene itseesi.

Vierailija
20/21 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Enkä ole yhtään närkästynyt vaan keskustelen aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme