Millaiset pariutumismahdollisuudet näette tällaisella naisella olevan?
Mä olen 32-vuotias lapseton sinkkunainen, joka on seurustellut elämänsä aikana kerran pidemmän kaavan mukaan. Mies oli alkujaankin täysin väärä ihminen minulle ja erosimme minun toiveesta neljän parisuhdevuoden jälkeen.
Koulutukseltani olen amistason duunari. Korkeampaan koulutukseen olisi ehkä nuorempana ollut mahdollisuuksia, mutta en oikein löytänyt itselleni oikeaa alaa. En ole myöskään koskaan ollut mitenkään urasuuntautunut ihminen, vaan minulle riittää työ jolla itseni elätän. Itse asiassa kaikista rennointa ja nautinnollisinta elämä on ollut silloin, kun raha on oikeasti ollut tiukassa ja on pitänyt käyttää luovuutta selviytymiseen. Ymmärrän, että tämä on joillekin kamala tilanne, mutta minulle ei ollut. Ehkä juuri siksi, että olen yksineläjä.
Ajatusmaailmaltani olen tosiaan sikäli erikoinen, että pidän "rönttämeiningistä" enkä pahemmin edes haaveile mistään isoista omakotitaloista sun muista. Jos Suomessa olisi ympäri vuoden lämmintä, niin eläisin vakituisesti todennäköisesti teltassa metsissä.
Työnteko ei ole intohimoni, mutta teen kuitenkin töitä elättääkseni itseni ja etten ihan kokonaan syrjäytyisi. Minulla ei juurikaan ole ystäviä, ja uusiin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa.
Koen olevani tylsä ihminen, jolta puuttuu sisältä kumpuava elämänilo. Elän yhteiskunnassa v*ttuuntuneena eikä sosiaaliset pelit kiinnosta minua pätkääkään. En harrasta mitään seksikästä eikä ole tarkoitus aloittaakaan vain sen takia että saisin itsestäni rakenneltua edustuskelpoisen tuotteen.
Olen ihan nätti, pitkä ja hoikka, vaikka varteni onkin löysä ja selluliitissakin löytyy.
Olisi kiva olla vaan miehen kanssa ja touhuta jotain yhdessä, vaikka kalastaa tai pyöräillä tmv.. Kauheita paineita syntyy siitä, jos pitää koko ajan kehitellä jotain kiinnostavaa jutusteltavaa. Niin, ja en ole kauhean perillä sivistyksestä, joten senkään takia mm. taiteesta tai soteuudistuksesta keskustelu ei luonnistuisi minun kanssa ollenkaan.
Koen nöyryyttävänä ja loukkaavana jos mies ei suostu tutustumaan minuun kunnolla ennen ensimmäistä kertaa punkassa, tai edes ennen ensimmäistä suudelmaa. Haluaisin olla ihminen ihmiselle, en panoreikä ihmiselle.
Miehen toivon olevan ystävällinen, keskustelutaitoinen (eli siis mm. parisuhteen sisäisistä asioista), maanläheinen, mielellään ei akateeminen tai jos on, niin ei ainakaan ylimielinen, vähän ehkä outo, ei mikään huomion keskipiste, ei tossun alle mielellään vääntäytyjä. Ulkonäön puolesta vähintään yhtä pitkä kuin minä olen, eli 174cm.
JOTEN, näillä tiedoilla, millaiset pariutumismahdollisuudet näette kaltaisellani naisella olevan? En ole edes yrittänyt, kun tuntuu lueskeltuani keskusteluja ettei tällainen pirkko saa kuin äitinsä kellarissa run*kaavan aikamiespojan.
Kommentit (32)
Kukolle riittää ruma ja tyhmä siivous- ja kotitalouskone. Viis naisen henkisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen aloitus. En ymmärrä.
Kai sä itse tiedät paremmin omat pariutumismahdollisuutesi. Jos et, niin verkkoa veteen ja kokeilemaan.
Pariutumismahdollisuuksia on lähes mahdoton arvioida tällaisen tekstin perusteella koska kuvauksesi sinusta on aivan erilainen kuin jokaisen yksilön kokemus sinusta. Ja se on se joka vaikuttaa.
Onnea etsintöihin, itse uskon, että kaikille löytyy kyllä joku.
Miksi tällainen aloitus? No, olen tullut keskusteluja luettuani ja siviilissä kuunneltuani siihen käsitykseen, ettei minunlaisesta naisesta voi kukaan mies kiinnostua ihmisenä, vaan parhaimmillanikin kelpaan jollekin jos olen tarpeeksi antelias ykkösen ja kakkosen ja vaikka kolmisenkin suhteen. Pelottaa lähteä kokeilemaan onnea, sillä minähän en älykkäällä keskustelulla ketään hurmaa, let's be real, eikä seksillä houkuttelu tuo sitä lopputulosta minkä haluan. Halusin kuulla anonyymien huutelijoiden raakaa palautetta, koska vaikka se on brutaalia niin ainakaan kukaan(?) ei yritä kohteliaisuuttaan kaunistella sanojaan.
ap
Et ole niin uniikki lumihiutale kuin luulet. Suurinta osaa meistä ei kiinnosta soteuudistus tai uralla eteneminen. Kun tyydyt ihan tavalliseen mieheen niin voit löytää parisuhteen. Ja sentti sinne tänne, jos löytää hyvän miehen :)
Laihaläski ei kuullosta mitenkään houkuttelevalta. Siitä ei tule mieleen aktiivinen liikkuja, vaan laiska sohvaperuna, joka ei vain ole syönyt itseään lihavaksi.
Siltikin varmaan löytyy paljon miehiä, joita kiinnostaisi, jos et itse raakkaile heitä ulos kuvioista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Laihaläski ei kuullosta mitenkään houkuttelevalta. Siitä ei tule mieleen aktiivinen liikkuja, vaan laiska sohvaperuna, joka ei vain ole syönyt itseään lihavaksi.
Siltikin varmaan löytyy paljon miehiä, joita kiinnostaisi, jos et itse raakkaile heitä ulos kuvioista.
Sinkkumies
Niin, aivan, tätä en aloitukseen laittanutkaan, eli EN ole aktiivinen liikkuja. Työni on erittäin fyysistä ja tykkään pitkistä kävelylenkeistä ja salilla käymisestä, mutta todellakaan en itseäni urheilijaksi sanoisi. Eikä tarvitse mahdollisen miehenkään olla urheilija tai aktiivinen liikkuja. Kunhan ei ole täysin sohvaperuna.
Kuvauksesi perusteella et vaikuta kovin seksikkäältä. Miten olisi itsensä sivistäminen ja henkinen kehittäminen. Sen jälkeen voisi onnistua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, minulle kyllä maistuisi tämä nainen. En pidä yhtään akateemisista ylimielisistä ihmisistä,joille perusarjen pyörittäminen on jo niin vaikeeta.
-Kukko
Eeh... no tässä mielessä minä sitten saatan kyllä olla vähän akateeminen. Perusarjen pyörittäminen ei sekään kiinnosta pätkän vertaa. Joo, käyn töissä, pesen pyykit kun alkaa pyykkikori täyttyä, tiskaan kun jaksan ja imuroin kun alkaa roskia näkyä lattioilla. En silti todellakaan ole mikään kodinhengetär. Että sekin vielä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvät.
Miesten naismaun kirjo on niin laaja, että jokainen nainen on joidenkin miesten unelma.
Totta. Naisilla on hyvät oltavat tämän suhteen. Miehillä on mitä oudoimpia mieltymyksiä. Itse esim. tykkään vihaisista ja vihaisen näköisistä naisista. Tykkääkö kukaan nainen vihaisista miehistä, kysyn vaan!?!?
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi perusteella et vaikuta kovin seksikkäältä. Miten olisi itsensä sivistäminen ja henkinen kehittäminen. Sen jälkeen voisi onnistua paremmin.
No tämä on just sitä tuotteen rakentamista, jolle en ideana yhtään lämpeä. Tässä olikin tarkoitus lähinnä kartoitella sitä, että jos sanon että tällainen olen, mitä mieltä, niin kuinka moni vilkaisisi edes toista kertaa. Eikä se parisuhde ikävä kyllä ihan niin tärkeä ole, että sen takia alkaisin mitään dostojevkejä pänttäämään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on just sitä tuotteen rakentamista, jolle en ideana yhtään lämpeä. Tässä olikin tarkoitus lähinnä kartoitella sitä, että jos sanon että tällainen olen, mitä mieltä, niin kuinka moni vilkaisisi edes toista kertaa. Eikä se parisuhde ikävä kyllä ihan niin tärkeä ole, että sen takia alkaisin mitään dostojevkejä pänttäämään.
ap
Laita kuva vielä niin voidaan katsoa sitä vilkaistaisko toiste. Pelkkä teksti on vaan pelkkä teksti.
Tyydy kohtaloosi 😀 kun mikään ei kelpaa.
Vaikutat tylsältä suorittajalta. Sopiva jollekki amismiehelle.