Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kilttimies! Kuvaile, millaista seurustelu olisi, jos saisit tyttöystävän.

Vierailija
28.10.2017 |

Mitä te tekisitte yhdessä? Miten tapaisitte toisianne? Miten kohtelisitte toisianne? Millainen se nainen olisi. Jne. Kerro haaveitasi, toiveitasi ja käsityksiäsi:)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan realistisia odotuksia muuten, mutta näissä kaikissa on se oletus, ertä nainen harrastaa tai alkaa harrastaa samoja asioita kuin mies. Mitäs esim. jos nainen ei halua treenata tavoitteellisesti? Tai lainkaan? Tai haluaa treenata yksin?

No ei minun mielestä tarvitse alkaa harrastaa sitä mitä minä harrastan, vaan että olisi yksi yhteinen harrastus.. esim tanssi.  Ja eikä tuokaan pakko ole jos muuten tuntuu että arki ja elämä sujuu yhdessä. Mutta ainahan saa toivoa, niinhän naisetkin tekee..

En muuten osaa katekorisoida olenko kiltti mies vai kilttimies vai kirjoitusvirhemies.

Vierailija
22/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan realistisia odotuksia muuten, mutta näissä kaikissa on se oletus, ertä nainen harrastaa tai alkaa harrastaa samoja asioita kuin mies. Mitäs esim. jos nainen ei halua treenata tavoitteellisesti? Tai lainkaan? Tai haluaa treenata yksin?

No ei minun mielestä tarvitse alkaa harrastaa sitä mitä minä harrastan, vaan että olisi yksi yhteinen harrastus.. esim tanssi.  Ja eikä tuokaan pakko ole jos muuten tuntuu että arki ja elämä sujuu yhdessä. Mutta ainahan saa toivoa, niinhän naisetkin tekee..

En muuten osaa katekorisoida olenko kiltti mies vai kilttimies vai kirjoitusvirhemies.

Et sä sitten taida olla kilttimies. He kyllä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö.. eikös tämä ollut fiktiota? Kai miehillä on oikeus edes fantasioida?

Vierailija
24/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. eikös tämä ollut fiktiota? Kai miehillä on oikeus edes fantasioida?

Ei mitään fiktiota vaan odotuksia ja toiveita. Ihan mielenkiinnosta kysyin, mitä se on, mistä he ovat mielestään jääneet paitsi. Toki on ihanteita kaikilla, mutta todellisuus ja se, mitä oikeasti tavoittelee, on yleensä erilainen.

Vierailija
25/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sinkkunainen kertoo:

En juurikaan käy leffoissa, eli kaikki tähän vastanneet kilttimiehet on jo poistuneet zonelta aktiviteetteineen. Olen juurikin mitä he tahtovat, eli paljon kotiaikaa tarvitseva nainen (no, siinähän ne speksit oli?).

En pidä miehistä, jotka yrittävät heti päästä iholle, joten jos joku jäikin tuosta leffailustani huolimatta jäljelle niin lioput karsiutunee tässä vaiheessa. Mieluummin olen yksin kuin lääppijän kanssa.

Vierailija
26/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan käy leffoissa, eli kaikki tähän vastanneet kilttimiehet on jo poistuneet zonelta aktiviteetteineen. Olen juurikin mitä he tahtovat, eli paljon kotiaikaa tarvitseva nainen (no, siinähän ne speksit oli?).

En pidä miehistä, jotka yrittävät heti päästä iholle, joten jos joku jäikin tuosta leffailustani huolimatta jäljelle niin lioput karsiutunee tässä vaiheessa. Mieluummin olen yksin kuin lääppijän kanssa.

Hei äläs yleistä :) mäkin oon tässä vielä ja noi mitä sä pyydät on ihan ok :)

Vierailija
27/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni.On.Jännämies kirjoitti:

Saisin viimeinkin sitä reikää :(

Miksi ihmeessä et käytä prostituoitujen palveluja? Uskon että ammattilainen olisi hyvä ratkaisu sinulle.

Vierailija
28/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitten taida olla kilttimies. He kyllä tietää.

Tää on kuule vaikee juttu sanoa koska jonkun mielestä olen ollut herrasmies jonkun mielestä taas en. Niin päättele nyt siitä? yleisimmin friendzone tyyppi jonka kanssa kukaan ei halua jäädä kaksin (naiset). Tää on mun kokemus. Kilttimies tosiaan en tiedä mutta kyllä tuo eniten on muuten tuo herrasmies mitä oon kuullu. Ja nehän ei saa yleisesti naista mistään

Vierailija
29/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni.On.Jännämies kirjoitti:

Saisin viimeinkin sitä reikää :(

Miksi ihmeessä et käytä prostituoitujen palveluja? Uskon että ammattilainen olisi hyvä ratkaisu sinulle.

Anteeksi mutta palvelujen käyttäjänä ja neitien puolesta puhujana, voitko puhua maksullisista naisista mieluummin kuin prostituoiduista. Niillä kun on merkittävä ero...

Vierailija
30/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äläs yleistä :) mäkin oon tässä vielä ja noi mitä sä pyydät on ihan ok :)

Vaatimuslista olikin tosi pitkä! Ei saa lääppiä ainakaan heti alkuun, ja en käy usein elokuvissa. Mutta hyvä että joku läpäisi!

Vierailija
31/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oletusarvoisesti lääppijä? Ei ihme, että sulla ei käy flaksi

Vierailija
32/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naiset huomionkipeitä

Vierailija
33/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin töistä myöhään kotiin, kuten aina, ja tyttöystävä murjottaisi. Olisi muitakin syitä riitaan, kuten etten lupaa tarpeeksi kuita taivaalta enkä sitoudu näyttävästi suvun ja ystävien nähden. Parin kuukauden ahdistuksen jälkeen ehdottaisin, että lopetetaan tämä kärsimys. Siihen se loppuisi.

Vierailija
34/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiesvaiheessa seurustelu olisi jo varmaankin myöhäistä. Se olisi pitänyt tapahtua jo aiemmin, jotta kehitys kilttimieheksi olisi pysähtynyt. Vähän sama kuin homolta kysyisi, millainen olisit heterona. Aito kilttimies ei todellisuudessa enää edes pyri saamaan tyttöystävää, vaan se on vain jonkinlainen ajatusleikki, jossa valikoidaan seurustelun pari parasta puolta ja sivuutetaan huonot puolet.

Tästä viestistä minä todella tajusin olevani kilttimies. Kiitos. 2v sitten vielä hirveällä vimmalla yritin saada tyttöystävän, kehitin sosiaalisiataitojani, kasvatin lihasmassaa ja tilasin uusia vaatteita tehdäkseni hyvän ensivaikutelman. Tulin siihen tulokseen, että tässä maassa ei saa tyttöystävää jos ei ole valmis menemään baareihin, ei ole mahdollista edes päästä keskustelu kontaktiin naisen kanssa jos ei käy baareissa. Annoin asian olla. Aikaa kului ja tarve tyttöystävälle laskee päivä päivältä, tavallaan sitä turtuu. Kuten sanoit tällä hetkellä se on päässä vain ajatusleikki ja minä tiedän nyt jo itsekkin ettei sitä parisuhdetta tule. Pitää vain hyväksyä se ja mennä eteenpäin. Ironista on se kun kävelee tuolla ulkona koiraa taluttaen ja näkee millaisten kännimölyapinoiden kanssa naiset pariutuvat.... :)

Vierailija
35/56 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäisiin pitkillä lounailla punaviinin kera ja sitten mentäisiin rakastajattaren asunnolle panoille. *

Vierailija
36/56 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/56 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttäisiin paljon kotona, katsottaisiin televisiota, ruoanlaittoa. Leffoissa käyntiä, välillä kulttuuripuolta tyyliin museot ja oopperat. Mökkeilyä, kävelyretkiä, luontopolkuihin tutustumista. Joskus vaihtelun vuoksi ulkomaanreissuja tai tapahtumia kaupungilla (klubikeikat, konsertit, teematapahtumat). Baareissa en viihdy, mutta toisaalta voitaisiin kokeilla esim. paritansseja (lavatanssit, tanssikurssi jne.).

Vierailija
38/56 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttäisiin paljon kotona, katsottaisiin televisiota, ruoanlaittoa. Leffoissa käyntiä, välillä kulttuuripuolta tyyliin museot ja oopperat. Mökkeilyä, kävelyretkiä, luontopolkuihin tutustumista. Joskus vaihtelun vuoksi ulkomaanreissuja tai tapahtumia kaupungilla (klubikeikat, konsertit, teematapahtumat). Baareissa en viihdy, mutta toisaalta voitaisiin kokeilla esim. paritansseja (lavatanssit, tanssikurssi jne.).

Sama. Plus nainen saisi olla hyvännäköinen, korkeakoulutettu, älykäs, hänellä olisi mielenkiintoisia harrastuksia ja olisi hyvä sängyssä.

Vierailija
39/56 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako naisia kilttimiesten toiveet? Ei.

Juurihan mä kysyin. Enkä mitään fantasioita vaan toiveita.

Vierailija
40/56 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytäisiin syömässä, leffassa, sulkapalloa pelaamassa ja hengailtaisiin jommankumman luona. Pelattaisiin videopelejä, katsottaisiin sarjoja ja tehtäisiin ruokaa yhdessä. Tietysti molemmat kohtelisi toisiaan arvostaen ja rakastaen. Nainen olisi scifijutuista kiinnostunut nörtti, joka viihtyisi enemmän kotona kuin baareissa. Luonteeltaan kiltti, avoin ja elämään positiivisesti suhtautuva, opiskelisi yliopistossa tai olisi jo valmistunut. Ei tupakoisi ja päihteidenkäyttö olisi korkeintaan satunnaista

Ooh, ihanalta kuulostaa. Söpöä, olisitte täydellinen mätch.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi