Miksi niitä Golddigger Prankkeja edes tehdään?
Mikä siinä on näiden prankkejä tekevien ja niitä katsovien miesten mielestä niin kamalaa, että kauniit naiset, joita he yrittävät iskeä ovat rahan perään? Pitäisikö niiden kauniiden nausten olla kiinnostuneita miehen persoonasta, vaikka miehet itse menevät iskemään naisia vain sillä perusteella, kuinka hyvännäköisiä he ovat? Miksi on enemmän väärin olla kiinnostunut toisen varakkuudesta kuin toisen ulkonäöstä? Eikö kumpikin ole ihan yhtä pinnallista?
Se olisikin jo eri asia, jos näissä prankeissä mentäisiin juttelemaan tavallisille naisille ja sanottaisiin että "mä haluan tutustua suhun ihmisenä, haluatko sä tutustua muhun ihmisenä?" ja jos nainen tuollaisessa tilanteessa sanoisi että ei halua, mutta muuttaisi mielensä nähdessään miehen olevan liikkeellä kalliilla autolla, niin silloin siitä voisi jo loukkaantuakin. Mutta jos mies menee kehumaan naisen ulkonäköä, miksi ihmeessä naisen tulisi kiinnostua siitä millainen persoona siellä lipevän kuolaajan alla on?
Tätä en siis käsitä prankeissä. Ilmeisesti miehet olettavat että kauniiden naisten tulisi olla kiinnostuneita miehestä ihmisenä eikä pankkiholvina, mutta he itse voivat hyvillä mielin nähdä nainen lihapalana ja kauniina esineenä.
Kertokaa toki onko teistä näitä prankkeja tekevät miehet sen parempia miehinä kuin ne prankin kohteet naisina.
Kommentit (46)
Ei kai siinä mitään pahaa olekaan, että naisia kiinnostaa raha ja status. Näin on luotu, Jokaisen naisen sisällä asuu pieni *uora.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäöstä pitävä mies ei vie naiselta mitään. Miehen rahoista kiinnostunut nainen kuluttaa niitä miehen rahoja, jolloin miehelle itselleen jää vähemmän rahaa. Ei ole siis kyse mistään pinnallisuudesta, vaan miehen rahoista hyötymisestä. Lompakkoloiset loisii.
Ei niitä rahamiehiä kukaan pakota parisuhteeseen. Voivat olla yksinkin, jos niin kovasti pelkäävät, että miljoonista menee osa naisen kuluihin.
Jos minä olisin rikas, nauttisin siitä, että voisin rahoilla auttaa ja ilahduttaa muita.
Sinä voit kuvitteellisine rahoinesi linnoittautua poteroosi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat paljastaa omilla videoillaan, että he ovat ilkeämielisiä pölvästejä.
Toiasiassa sinua ja kaltaisiasi harmittaa, kun naisten loputon pinnallisuus tuodaan ovelalla tavalla esille. Se on ilkeää, että naiselle mies alkaa merkitsemään jotakin vasta kun käy ilmi, että tällä on riittävästi statusta (rahaa).
Näissä "pränkeissä" on kyse vain "money making Amuricca mukahauska viihteestä". Huvittavinta on, että lapsukaiset pitää näitä totena.
Vierailija kirjoitti:
Näissä "pränkeissä" on kyse vain "money making Amuricca mukahauska viihteestä". Huvittavinta on, että lapsukaiset pitää näitä totena.
Heh, ikään kuin ei olisi olemassa ilmiötä, missä status ja raha hurmaa naisen.
Nainen näyttäytyy näissä kokeissa moraaliltaan arveluttavana. Naista ei saa esittää pahassa valossa, koska on lähtökohtaisesti puhdas ja pyhä. Palstamammat nikottelevat refleksinomaisesti.
Miehet haluavat paljastaa omilla videoillaan, että he ovat ilkeämielisiä pölvästejä.