Apua!! Mitä oikein teen? Heräsin äsken ja olen ilmeisesti kännissä tuonut jonkun ihmisen koiran kotiini! Mies työmatkalla
Eli olin eilen viettämässä vapaa-aikaa!!
Heräsin 10 min sitte ja asunnossa oli ylimääräinen koira.
En muista yhtään mitään. Muistan vain että aloin juomaan eilen klo 18 aikaa ja sen jälkeen pelkää mustaa.
En todellakaan tiedä mistä koira on ja milloin olen sen tuonnut.
Haluaisin palauttaa sen mutta mihin?
Kun en edes muista että olisin eilen ulkona käynyt.
Apua! Minun on päästävä eroon tuosta koirasta ennen kuin mies palaa kotiin!
Kommentit (31)
Ootko varma, että se on koira? Se voi olla eläintarhasta karannut leijona.
Olet luvannut hoitaa jonkun naapurin/kaverin koiraa. Ei siinä ihmeempiä.
VInkki: älä ainakaan koskaan mene kännissä suihkuun.
Koirilla on siru korvassa. Jonnekin löytöeläintaloon tms. yhteys.
http://www.kolttonen.fi/blog/2017-10-25b.html
Viina on paha aine, muisti menee ja tulee tehtyä hulluja asioita....
Eikös ne yhdet vatipäät yrittäneet pölliä sian jostain maatilalta, mutta eivät olleet saaneet sitä autoon tms. Tästä tuli mieleen taas se sianrakastelija, josta oli alkuvuonna (?) juttua.
Voi helvetti jäi kiinni! Koiralla tosiaan oli siru ja omistaja löysi kotiini sen avulla :0!
Nyt olen poliisi asemalla ja minua syytetään tai siis epäillään koiran varastamisesta!
Olin ilmeisesti varastanut koiran läheiseen kioskin kulmalta.
En kylläkään yhäkään muista mitään!
Nyt ei muuta, kuin odotellaan!
Eikai tästä voi joutua vankilaan ??eihän???
T. Ap
Nonni. :D Ei sirussa mitään gps-jäljitintä ole eli ap:n tarina on täyttä tarua. Sirun perusteella löytyy omistaja, ei koiraa.
No vetäise housusi kinttuun ja pyllistä sille.
Ymmärrän. Siis tää on niin noloa, mutta mä oon kanssa kerran herännyt krapulassa ja mulla oli kotona pieni karitsa kämpillä! Heräsin siihen, kun se imi mun sormea. Ekana olin saada sydärin, sitten luulin näkeväni unta.. kunnes tajusin sen todeksi.
Mä laitoin peitteen sen päälle, auton peräkonttiin, ajoin baarin viereisen maatilan aitauksen viereen, varmistin, ettei kukaan näe ja äkkiä vein sen aidan yli. Sitten kaasupohjassa kotiin.
Koiran tapauksessa päästäisiin vain ulos. Kait se kotiin osaa.