Tuntematon sotilas on isänmaallisuuden mittari ja tulee kiistatta saamaan lähes miljoona katsojaa
Siitä ei ole kahta sanaa, etteikö Tuntematon sotilas tulisi saamaan katsojatavoitettaan rikki. Varmasti saa ja tekee uuden ennätyksen vuosikymmeniin lähes miljoonalla katsojallaan. Kiitos, kiitos, kiitos!!!
Kommentit (7)
No minä en ainakaan maksa kiinalaisille siitä että käyn tuon leffan katsomassa. Arvostan Laineen näkemystä enemmän kuin nykyajan Putous-koomikkoja.
Ei tule saamaan ja aloittaja on tyhmä puupää juntti.
Saas nähdä. Ilmeisesti ei mitään uutta tuonut juttuun, ihan sama leffa kun ne aiemmat. Ei välttämättä massiivista ryntäystä aiheuta. Isänmaallinenkin voi katsoa ainoan oikean version, tai jos on uskalias niin vaikka lukea kirjan.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan maksa kiinalaisille siitä että käyn tuon leffan katsomassa. Arvostan Laineen näkemystä enemmän kuin nykyajan Putous-koomikkoja.
Laineen elokuvassa näyttelisuorituksen on luokkaa Pekka ja Pätkä. Onhan se aika vaatimaton.
Tämä uusi oli kyllä ihan hyvä. Itse häiritsi oikeastaan vain kaksi asiaa. Hirviniemi ei osannut puhua uskottavasti Turun murteella, olisi otettu näyttelijä joka osaa tai sitten olisi puhunut eri murteella, sellaisella jota osaa. Toinen juttu oli se että 40-luuvun Venäjällä oli yhtä hyvät sähkölinjat kuin Suomessa nykyisin.
Yksi ei-isänmaallinen ilmoittautuu. En ole lukenut kirjaa tai nähnyt yhtäkään elokuvaversiota kyseisestä kirjasta.
Tuntematon sotilas ja Justin Bieber.
Miksi Tuntematonta sotilasta pidetään isänmaallisena teoksena?
Lukekaa Väinö Linnaa ajatuksella, varsinkin sensuroimatonta Sotaromaania. Linna ei peittele halveksuntaansa Suomen valtiota ja sen armeijaa kohtaan, vaan suoraan syyttää niitä sodan aloittamisesta, syyllistää toimista hyökkäysvaiheessa ja sen jälkeen, ja ilkkuu Kannaksen läpijuoksua lopussa.
Aika velikulta.