Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhlitko syntymäpäiviäsi aikuisenakin?

Vierailija
27.10.2017 |

Vai ajatteletko, että se on lasten tapa ja aikuisena riittää onnittelut ja hyvä mieli? Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon, en vain halua, että siitä tehdään niin mahdottoman iso numero, alkaa vain ahdistaa se hössötys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut 18-vuotispäivieni jälkeen, ei vanhenemisessa ole mitään juhlimista.

Vierailija
2/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syntymäpäiviä, mutta nimipäivänä aina olen kutsut pitänyt ja kakkua on ollut tarjolla sopivien virvokkeiden ja teen kera..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut peruskoulusta pääsemisen jälkeen.

Vierailija
4/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään joka muistaisi, muuten tekisin pitopöydän valmiiksi.

Vierailija
5/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki syyt juhlia ovat hyviä. On aika ankeuttavaa ajatella, että ei saisi aikuisena enää juhlia siihenastista elämäänsä.

Joten kyllä, olen juhlinut, tosin kuopuksen synnyttyä liki samana päivänä enemmänkin on juhlittu nuorimmaisen synttäreitä. Mutta nyt kun täytin 50, niin juhlittiin enemmänkin minua.

Vierailija
6/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut synttäreitä edes lapsena. Inhottaa olla kaiken keskipisteenä. 

Vierailija
7/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään me perheen kanssa sankarin valitsemassa ravintolassa syömässä, siis myös aikuisten synttäreinä. Hyvä syy päästä kerranki ruuanlaitossa vähemmällä. Nuorena aikuisena n. 26v asti, järjestin myös kotibileitä. Koska miksi ei! Ei näissä juhlimisissa se synttäriys ollut kovin suuressa roolissa, vaan se että juhliminen on kivas.

Vierailija
8/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kakun ostan/ teen ja mieheltä saan lahjan. Meillä on lapset ja mies syntyneet keväällä ja itse ainoa syksyn lapsi niin onhan se mukava tekosyy hömpötellä ja herkutella koko perheen kanssa, mikään bilettäjätyyppi en ole ystävien kanssa.

Vierailija
9/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut lapsenakaan. Olisi hölmöä aikuisenakaan juhlia omaa syntymää, mikä on suurin murhe kaikille tässä maailmassa. 

Vierailija
10/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää järjestää mitään juhlia, mutta syntymäpäivinäni keksin kyllä itselleni jotain kivaa, käyn esim. teatterissa tai elokuvissa. Minun juhlani eivät ole muiden muistamisista tai kahvikekkereistä kiinni. :)

Vierailija
11/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kakun ja kutsun ihmisiä kakkukahville. En odota lahjoja tai muistamista mutta kiva nähdä kaikkia yhdessä edes kerran vuodessa

Vierailija
12/12 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tykkään muutenkin järkätä illanviettoja, puutarhajuhlia, pikkujouluja, vappujuhlia jne. Oon onnellinen, että saan elää, se on syy juhlaan. Ihana kutsua ystävät koolle. Mitään lahjoja ei tarvita ja sen jo kaikki tietää