Juhlitko syntymäpäiviäsi aikuisenakin?
Vai ajatteletko, että se on lasten tapa ja aikuisena riittää onnittelut ja hyvä mieli? Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon, en vain halua, että siitä tehdään niin mahdottoman iso numero, alkaa vain ahdistaa se hössötys.
Kommentit (12)
En syntymäpäiviä, mutta nimipäivänä aina olen kutsut pitänyt ja kakkua on ollut tarjolla sopivien virvokkeiden ja teen kera..
En ole juhlinut peruskoulusta pääsemisen jälkeen.
Ei ole ketään joka muistaisi, muuten tekisin pitopöydän valmiiksi.
Minusta kaikki syyt juhlia ovat hyviä. On aika ankeuttavaa ajatella, että ei saisi aikuisena enää juhlia siihenastista elämäänsä.
Joten kyllä, olen juhlinut, tosin kuopuksen synnyttyä liki samana päivänä enemmänkin on juhlittu nuorimmaisen synttäreitä. Mutta nyt kun täytin 50, niin juhlittiin enemmänkin minua.
En ole juhlinut synttäreitä edes lapsena. Inhottaa olla kaiken keskipisteenä.
Käydään me perheen kanssa sankarin valitsemassa ravintolassa syömässä, siis myös aikuisten synttäreinä. Hyvä syy päästä kerranki ruuanlaitossa vähemmällä. Nuorena aikuisena n. 26v asti, järjestin myös kotibileitä. Koska miksi ei! Ei näissä juhlimisissa se synttäriys ollut kovin suuressa roolissa, vaan se että juhliminen on kivas.
No kakun ostan/ teen ja mieheltä saan lahjan. Meillä on lapset ja mies syntyneet keväällä ja itse ainoa syksyn lapsi niin onhan se mukava tekosyy hömpötellä ja herkutella koko perheen kanssa, mikään bilettäjätyyppi en ole ystävien kanssa.
En juhlinut lapsenakaan. Olisi hölmöä aikuisenakaan juhlia omaa syntymää, mikä on suurin murhe kaikille tässä maailmassa.
En tykkää järjestää mitään juhlia, mutta syntymäpäivinäni keksin kyllä itselleni jotain kivaa, käyn esim. teatterissa tai elokuvissa. Minun juhlani eivät ole muiden muistamisista tai kahvikekkereistä kiinni. :)
Teen kakun ja kutsun ihmisiä kakkukahville. En odota lahjoja tai muistamista mutta kiva nähdä kaikkia yhdessä edes kerran vuodessa
Jep. Tykkään muutenkin järkätä illanviettoja, puutarhajuhlia, pikkujouluja, vappujuhlia jne. Oon onnellinen, että saan elää, se on syy juhlaan. Ihana kutsua ystävät koolle. Mitään lahjoja ei tarvita ja sen jo kaikki tietää
En ole juhlinut 18-vuotispäivieni jälkeen, ei vanhenemisessa ole mitään juhlimista.