Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastakaa ruokapaikka, jossa syötte eniten!

Vierailija
27.10.2017 |

Nyt ei missään nimessä kysytä siis mikä on mielestänne paras tai suositeltava ravintola, vaan sitä, missä käytte useiten. Minä ruokailen eniten Hesburgerissa. En edes hirveästi pidä siitä, vaan mielestäni McDonald's, Burger King ym. ovat paljon parempia, mutta yksi Hesburger vain sattuu olemaan sijainniltaan sellaisella paikalla, että se on minulle usein helpoin ratkaisu kaiken kiireen keskellä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme monipuolisesti eri paikoissa. Rossot, Hesburgerit, McDonaldsit ja muut eivät kuulu kuitenkaan joukkoon, vaan ihan oikeissa ravintoloissa.

Vierailija
22/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergios

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron kotipizza :p (jokatoinen kuukausi tjsp)

Vierailija
24/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza:D Kerran viikossa

Vierailija
25/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picnicissä tulee syötyä eniten, koska helppo lounas. Runsas valikoima erilaisia ruokia ja esim salaatteihin saa vaihtelevuutta koska täytteet saa itse päättää.

Varsinaisista illallisravintoloista ei ole mitään missä tulisi syötyä eniten, kun mielummin kokeilee jotain uutta.

Vierailija
26/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten syön kotona.

Vierailija
27/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarillo Tampereella. Syitä: sijaitsee melkein alakerrassa, kohtuullinen hintataso (varsinkin opiskelijakortilla), hyvä burger ja todella hyvät ranskalaiset. Käyn noin kerran kuussa.

Vierailija
28/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs helsinkiläinen Subway, siellä tulee käytyä kaikista useimmin lounaalla. Sijainti on työpaikan kannalta hyvä ja tarjolla on runsaasti vaihtoehtoja myös viljattomalle ei-lihansyöjälle (ruokaisat keitot ja salaatit, joiden täytteet voi valita). Raaka-aineetkin maistuvat tuoreilta.

En varsinaisesti edes kutsuisi Subwayta ravintolaksi, enkä ikinä menisi sinne illemmalla syömään. Sen sijaan lounaspaikkana se on oikein toimiva ja nopeakin, mistä plussaa. 

Vierailija
29/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään alakoulun ruokala, syö siellä 5x viikossa.

Vierailija
30/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa Pentryssä käyn pari kertaa viikossa lounaalla. Illallisravintoloista eniten on viime aikoina suosittu Aitoa ja Bar Teosta..

Vierailija
31/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkea

Vierailija
32/48 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Nam, Turku

Vierailija
33/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla useimmin valinta osuu Chalupaan tai lähellä olevaan intialaiseen. Viikonloppuna Leppävaaran Mezza.

Vierailija
34/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Hesburger. Minulle ihan paras hampurilaispaikka. Nyt oon vähentänyt, koska en enää elä rasittavaa ja kiireistä lapsiperhe-elämää. Se sai tekemään kaiken epäterveellisesti.

Vierailija
35/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keittiöni.

Sieltä saa aina pöydän, ja ruoka on herkullista. Joskus kokki on laiskempi, ja laittaa jotain tavallista.

Mutta halutessani saan juuri sitä mitä haluan. Sen kun laitan.

Usein mietin tyytyväisenä, että tämäkin olisi maksanut ravintolassa viisi kertaa enemmän.

Tarkemmin ajateltuani muistan, että ravintolat pihistelee raaka-aineiden laadussa, joten paras rafla on mun keittiö.

Vierailija
36/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma keittiöni.

Sieltä saa aina pöydän, ja ruoka on herkullista. Joskus kokki on laiskempi, ja laittaa jotain tavallista.

Usein mietin tyytyväisenä, että tämäkin olisi maksanut ravintolassa viisi kertaa enemmän.

Tarkemmin ajateltuani muistan, että ravintolat pihistelee raaka-aineiden laadussa, joten paras rafla on mun keittiö.

Juuri näin! Muutettiin lähiöstä keskustaan ajatuksella, että käydään ulkona syömässä vähintään viikottain. No ei käyty, kun kotona saa parempaa ruokaa. Toria käytetään paljon, kun sieltä saa parhaat vihannekset ja juurekset. Kotona syömisessä on sekin hyvä puoli, että ruuan saa aina täsmälleen haluamaansa aikaan, eikä aikaa tuhlaannuruuan odotteluun.

Vierailija
37/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma keittiöni.

Juuri tästä syystä ei huvita käydä ravintoloissa syömässä - kun tietää että itse tekee vähintään yhtä hyvää halvemmalla. Samalla rahalla sitten kestitsee isommankin sakin ja todellakin tietää miten ruoka on tehty!

6

Vierailija
38/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei missään nimessä kysytä siis mikä on mielestänne paras tai suositeltava ravintola, vaan sitä, missä käytte useiten. Minä ruokailen eniten Hesburgerissa. En edes hirveästi pidä siitä, vaan mielestäni McDonald's, Burger King ym. ovat paljon parempia, mutta yksi Hesburger vain sattuu olemaan sijainniltaan sellaisella paikalla, että se on minulle usein helpoin ratkaisu kaiken kiireen keskellä.

Kuvittelin että otsikossa pyydetään listaamaan jotain Raxin tapaisia itsensä kuoliaaksi syömispaikkoja mutta kyse olikin vain huonosta suomesta.

Vastaus: oma keittiö

Mikset ota eväitä töihin?

Vierailija
39/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs helsinkiläinen Subway, siellä tulee käytyä kaikista useimmin lounaalla. Sijainti on työpaikan kannalta hyvä ja tarjolla on runsaasti vaihtoehtoja myös viljattomalle ei-lihansyöjälle (ruokaisat keitot ja salaatit, joiden täytteet voi valita). Raaka-aineetkin maistuvat tuoreilta.

En varsinaisesti edes kutsuisi Subwayta ravintolaksi, enkä ikinä menisi sinne illemmalla syömään. Sen sijaan lounaspaikkana se on oikein toimiva ja nopeakin, mistä plussaa. 

Äh, tarkoitin kyllä Picniciä. Mistähän tuo Subway tuli edes mieleen, en yleensä koskaan käy niissä. :-)

40/48 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikeittiö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä