Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulavatko Mikael Gabriel ja Isac Elliot homosuhteesta? Liikaa sussa kii

Vierailija
27.10.2017 |

Mikael:
Olin kokonainen, nyt vaan palanen
Luulin et ajan mittaa haavat paranee
Luulen et samaa mielt molemmat on, joo
Olin nuori, hölmö ja kokematon
Oon skriivannu biisei sust levyllisen
Sä olit mun, ja sit sust tuli mun edelline
Edelline, joo mä oon rehelline
Mul on sust kuva, laitan kehyksii sen

(woo)
Mä olin sun, sä olit mun, ja puolestas tein sen mitä voin
Mut miten voin kantaa kahden taakkaa, älä luovu meistä pois
Hyvästi, hyvästi ja hyvää matkaa, ehkä joskus törmätään
Olit kaunein, olit kuumin, miks et sä vastaa sun luuriin?

Isac:
Sä haihdut hiljaa pois, kun aika parantaa
Mut mietin aina sua kun joku muu mua koskettaa
Mut näil mimmeil ei oo samaa lämpöö, ei oo
Tai ehkä oon viel liikaa sussa kii

Tai ehkä oon viel liikaa sussa kii

Mikael:
Ja mä tiesin sen aina et tää on viimeine hidas
Seison sun pihal mietin mikä on pieles
Mä en oo samanlaine ku muut miehet
Mut oon himas, ei ketää mun vieres
Oli väärin sua kohtaa koittaa, soittaa
Meist on aikaa, ei kumpikaan moikkaa
Ei kumpikaan hädin tuskin toistaan tunnista
Kun näin sut jonkun toisen kaa jurris, olin et

Mä olin sun, sä olit mun, ja puolestas tein sen mitä voin
Mut miten voin kantaa kahden taakkaa, älä luovu meistä pois
Hyvästi, hyvästi ja hyvää matkaa, ehkä joskus törmätään
Olit kaunein, olit kuumin, vieläkää vastaa sun luuriin

//
Huomaa kohta ”Mut näil mimmeil ei oo samaa lämpöö, ei oo”. Tarkoittaa siis yleisesti naisia!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon nyt millainen kuva tahansa, noita sanoja ei kyllä mitenkään voi ymmärtää siten, että nyt ollaan homosuhteessa ja aiemmin oli naisia. 

No miten selittää kuvan?

No se on sitten ihan eri asia, eikä liity biisiin mitenkään. Etsitkö useinkin randomkuviin selityksiä biiseistä? Esimerkiksi miten Haloo Helsingin Tuntematon selittää kesällä otetun festarikeikkakuvan? 

Vierailija
22/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen voi noinkin lukea, jos nykyinen homotuskulttuuri on tärvännyt aivot. Sana "näillä" vahvistaa pikemminkin sitä, että he ovat mimmejä kuten sekin mimmi jolle laulu on osoitettu.

Mitäh? Sana ”näillä” tarkoittaa Miklun ja Isacin entisiä naisia, ja nyt Miklu ja Isac puuhaavat keskenään. Tai siis laulun hahmot, lyriikathan ovat vain tarinankerrontaa.

"Mikael Gabriel on kihloissa ja asuu yhdessä naisystävänsä kanssa."

Ihmiset on pällejä! Mitenkän ottamatta kantaa Gabrielin suuntautuneisuuteen, mutta miten ihmisestä aina ajatellaan että sormus sormessa/asuu vastakkaisen sukupuolen kanssa=ei homo/lesbo. Tai sitten ne jotka eivät ole "julkisesti" koskaan näyttäytyneet vast. sukupuolen kanssa=pakko olla homo/lesbo ( vrt antti tuisku)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen voi noinkin lukea, jos nykyinen homotuskulttuuri on tärvännyt aivot. Sana "näillä" vahvistaa pikemminkin sitä, että he ovat mimmejä kuten sekin mimmi jolle laulu on osoitettu.

Mitäh? Sana ”näillä” tarkoittaa Miklun ja Isacin entisiä naisia, ja nyt Miklu ja Isac puuhaavat keskenään. Tai siis laulun hahmot, lyriikathan ovat vain tarinankerrontaa.

"Mikael Gabriel on kihloissa ja asuu yhdessä naisystävänsä kanssa."

Ihmiset on pällejä! Mitenkän ottamatta kantaa Gabrielin suuntautuneisuuteen, mutta miten ihmisestä aina ajatellaan että sormus sormessa/asuu vastakkaisen sukupuolen kanssa=ei homo/lesbo. Tai sitten ne jotka eivät ole "julkisesti" koskaan näyttäytyneet vast. sukupuolen kanssa=pakko olla homo/lesbo ( vrt antti tuisku)

Ota nyt vaan kantaa siihen suuntautumiseen, koska se ratkaisee onko ahdistuneessa purkauksessasi mitään mieltä. Kukaan ei tietenkään yritä antaa absoluuttista vastausta jonkun suuntautumiseen, vaan kyse on todennäköisyyksistä.

Vierailija
24/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että Mikael on 27-vuotias. Lyriikat kuin teinipojalla.

Vierailija
25/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon nyt millainen kuva tahansa, noita sanoja ei kyllä mitenkään voi ymmärtää siten, että nyt ollaan homosuhteessa ja aiemmin oli naisia. 

No miten selittää kuvan?

No se on sitten ihan eri asia, eikä liity biisiin mitenkään. Etsitkö useinkin randomkuviin selityksiä biiseistä? Esimerkiksi miten Haloo Helsingin Tuntematon selittää kesällä otetun festarikeikkakuvan? 

Ai että ei liity biisiin mitenkään? HUHHUH!

Vierailija
26/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laulaa ihan niinku Cheekkikin.

Vierailija
27/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten selittää kuvan?

No liittyy tasan siten, että siinä on biisin laulajat. Meinaatko, että Yö-yhtyekin on homoja täynnä, kun laulavat rakkaudesta ja kaikissa promokuvissa on pelkästään bändin miehiä eikä yhtään naista. 

Vierailija
28/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten selittää kuvan?

No liittyy tasan siten, että siinä on biisin laulajat. Meinaatko, että Yö-yhtyekin on homoja täynnä, kun laulavat rakkaudesta ja kaikissa promokuvissa on pelkästään bändin miehiä eikä yhtään naista. 

Etkö tajua vai etkö halua tajuta? Tuo on kyseisen kappaleen markkinointikuva. Missä lukutaito?Katsoitko edes kuvaa? Siinä toinen halaa takaapäin toista. Ei tietysti tarkoita suoraan mitään seksuaalista, mutta se merkitys tulee kun sen yhdistää kappaleen nimeen ”Liikaa sussa kii”.

Vierailija
29/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten selittää kuvan?

Etkö tajua vai etkö halua tajuta? Tuo on kyseisen kappaleen markkinointikuva. Missä lukutaito?Katsoitko edes kuvaa? Siinä toinen halaa takaapäin toista. Ei tietysti tarkoita suoraan mitään seksuaalista, mutta se merkitys tulee kun sen yhdistää kappaleen nimeen ”Liikaa sussa kii”.

Entä sitten? Miten tuo kuva todistaa yhtään mitään tai muuttaa kappaleen ilmiselvää tarkoitusta? Lauletaan henkilöstä, jonka kanssa on menneisyydessä ollut suhde. Miten ihmeessä saat nuo sanat taipumaan siten, että on kyse nykyisestä suhteesta? 

Vierailija
30/33 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös kuva??

Vierailija
31/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
32/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpas että Isac kutsuu miklua "veljekseen" että heidän "suhde" on ihan vaan kaveri/veljes suhde. Että kuvat ovat vain kuvia.

Vierailija
33/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdemaailmassa ei ole niin erikoista homostella vaikka olisi hetero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi