Hyvä käsirasva (pitkin päivää käyttäessä)
Siinähän se tulikin. Mulla varsinkin talviaikaan kädet kuivuvat niin älyttömästi. Yöksi laitan aina paksun voiteen, mutta päivällä silti tarvitsisi nopeasti imeytyvän avun.
Kommentit (62)
Avene cold creme käsivoide ja Lipolan perusvoide.
Taisi kaikki merkit tulla mainituiksi.
Nyt vain pyydät maahantuojalta näytteet jokaiselta merkiltä.
Lidl SOS-voide on kuivan ja atooppisen sekä myös kukkaron paras ystävä.
(Se on muuten käsivoide eikä -rasva. Rasvat ovat elintarvikkeita.)
Mun mielestä hyvä perusvoide päiväkäyttöön on apteekista saatava Ceralan perusvoide. Hajusteeton, kosteuttaa hyvin, eikä jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi. Ceralan Plus on kans hyvä, mutta on jonkin verran rasvaisempi, joten suosittelen tuota perus Ceralania päiväksi.
Sebamedin käsivoide imeytyy nopsaan ja tuoksuinen on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
BIOTHERM BIOMAINS!! Parempaa et tule löytämään.
Tämä
Virolainen Kaitsev kätekreem oranssi pakkaus halpa saa myös laivoilta
Vierailija kirjoitti:
Lidl SOS-voide on kuivan ja atooppisen sekä myös kukkaron paras ystävä.
(Se on muuten käsivoide eikä -rasva. Rasvat ovat elintarvikkeita.)
Sä oot muuten pilkunnussija.
Mitäs jos kertoisin, että jos ette olisi toutelleet käyttämään noita kemikaaleja niin ette niitä tarvitsisi.
Jos en käytä käsirasvoja kädet kuivuu ja niihin tulee haavoja.
Tummeli on ehdoton! Hajusteeton ja lisäksi antiseptinen.
Mulla on työpöydällä aina BodyShopin hamppukäsivoide (tuubi > helppo ja siisti käyttää), yöksi laitan ihan pelkkää "raakaa" sheavoita (eli karitevoita). Se on noissa monissa kalliimmissakin merkeissä mukana, esim. L'occitanella.
Raakana saa sheavoin tehokkuuden ilman ylimääräisiä kemikaaleja. Miinuksena se että sheavoi on melko kovaa - siitä pitää melkein "murentaa" pieni pala joka sitten hierotaan käsiin. Pieni juttu kuitenkin voiteen toimivuuteen verrattuna. Sheavoista saa pehmeämpää kun sen lämmittää kattilassa ja vatkaa sähkövatkaimella kuohkeaksi. Vatkattua karitevoita myydään myös valmiina, pienissä purkeissa ja tietty paaaljon kallimpaan hintaan kuin isommat köntit kovaa karitevoita. x)
Locobase repair. Riittoisa ja kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Weledan tyrnikäsivoide
Yöllä Body Shopin hamppukäsivoide tosi hyvä!
Se lemuaa homeelle. En suosittele. Muut saman firman on parempia.
Body Shopin mantelikäsivoide on tehokas, mutta imeytyy nopsaan. Yöksi sitten L'occitanen shearasva.
L’Occitanen Shea Butter. Mulla on niitä hopeisia pikkutuubeja joka laukussa, autossa, yöpöydällä, jne. Välillä jopa takin taskussa.
Lidl Cien kamomillan tuoksuinen käsivoide. Halpa ja hyvä. Imeytyy välittömästi.