Mies, ottaisitko mieluummin ruman vai ylipainoisen naisen?
Kommentit (21)
Ylipainoisen. Ylipainoinen voi olla niinkin, että ylipainoa on vaikka kolme kiloa, tai vaikka kiloja olisikin kolmekymmentä, ne saa pois, rumuutta ei.
Läskin voi laittaa salille ja siitä tulee nätti ja laiha
Molempi parempi ,saa pitää ihan itellään
En mä osaa valita. Saako ottaa molemmat?
riippuu iskokoisen ulkonäostä. jos on ulkonäötään keskinkertainen, niin tuollaisen voisi laittaa samalle viivalle keskinkertaisen normaalipainoisen kanssa.
Oliko tämä kysely
( ) tyhmä
( ) idioottimainen
Mielestäni ihan hyvä kysely. Esim. tällä palstallahan lihava nainen on täysin ulkopuolella kaikesta. Palstan miesten mukaanhan mieluummin ruma kuin lihava. Lihava nainen on jotain niin hävettävää kumppanina, että sen alemmas ei voi enää vajota.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan hyvä kysely. Esim. tällä palstallahan lihava nainen on täysin ulkopuolella kaikesta. Palstan miesten mukaanhan mieluummin ruma kuin lihava. Lihava nainen on jotain niin hävettävää kumppanina, että sen alemmas ei voi enää vajota.
Sulla on siis läskien lisäksi surkea itsetunto. Vielä pahempi.
Edelleen rumana, mutta entisenä ylipainoisena naisena oma kokemus on se, että nainen voi olla kaikkea muuta PAITSI ylipainoinen. Lihavana en kelvannut miehille, nykyisin normaalipainoisena kelpaan rumallakin naamalla :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lihava, ruma ja vanha. Silti onnellisessa parisuhteessa, jossa koen joka päivä olevani rakastettu. Koska en ole ikinä näiden jankutusten antanut vaikuttaa itsetuntooni enkä anna edelleenkään. Tiedän kyllä, mitä tähänkin kommenttiini saan vastaukseksi, mutta muistan koko ajan, että ne vastaajat ovat itse yksinäisiä ja onnettomia ;-)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen rumana, mutta entisenä ylipainoisena naisena oma kokemus on se, että nainen voi olla kaikkea muuta PAITSI ylipainoinen. Lihavana en kelvannut miehille, nykyisin normaalipainoisena kelpaan rumallakin naamalla :)
Tyhmäkin vielä ja silti kelpaat! Ajatella!
Kumpikin kävisi. Varsinkin jos puhutaan vain ylipainosta eikä tarkiteta mitään elämää rajoittavaa 200 kg:n painoa. Ottaisin sen jonka kanssa synkaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmäkin vielä ja silti kelpaat! Ajatella!
Totta. Ja eipä huonot puoleni noihin aiemmin mainittuihinkaan rajoitu, ikävä kyllä.
Viestini poistettiin. Palstalla ylipainoista naista ei kukaan suomalainen mies huoli. Hän on jätettä. Joku ulkomaalainen mies voi huolia, oleskeluluvan vuoksi. Luvan saatuaan häipyy heti niiden hoikkien perään. Tämähän on palstan miesten mielipide.
.
Viestini hävisi. Olen se 162cm/57kg, jota on haukuttu läskiksi,valaaksi ja porsaaksi. Kaikki nämä treffeillä, suoraan sanottuina. Lopetin deittailun, en enää jaksa kuunnella haukkumisia. Miehet haluavat ilmeisesti bikinifitness tyttöjä, vaikka itse ovat lösähtäneitä, kaljuuntuneita ja huonohampaisia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Viestini poistettiin. Palstalla ylipainoista naista ei kukaan suomalainen mies huoli. Hän on jätettä. Joku ulkomaalainen mies voi huolia, oleskeluluvan vuoksi. Luvan saatuaan häipyy heti niiden hoikkien perään. Tämähän on palstan miesten mielipide.
.
Mitä väliä, mitä palstamiehet ajattelevat? He itse eivät kelpaa kenellekään, koska viettävät koko vapaa-aikansa tällä palstalla trollaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Viestini hävisi. Olen se 162cm/57kg, jota on haukuttu läskiksi,valaaksi ja porsaaksi. Kaikki nämä treffeillä, suoraan sanottuina. Lopetin deittailun, en enää jaksa kuunnella haukkumisia. Miehet haluavat ilmeisesti bikinifitness tyttöjä, vaikka itse ovat lösähtäneitä, kaljuuntuneita ja huonohampaisia ukkoja.
Unohda Tinder- ja nettideitit ja ala tutustua ihan normaaleihin miehiin livenä.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Mä sain tuossa painossa&pituudessa liikaakin huomiota. ..nyt lihavampana ( ja painoindeksin mukaan lievästi ylipainoisena) ihan normaalilla tasolla on vienti. ..varmaan joidenkin mielestä oon liian tuhti mutta aika monet tykkääkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä kysely
( ) tyhmä
( ) idioottimainen
(x) tyhmä
(x) idioottimainen
No onko sitä ylipainoa vaikka pari kiloa, kymmenen kiloa vai 40 kiloa?