Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylpeästi erilaiset: Seksityöläis-pariskunta

Vierailija
26.10.2017 |

Ihmettelin, että mikä ihme tuossa naisessa on niin tuttua. Kunnes tajusin, että hänhän on entinen seta-aktivisti ja oli paljon juttuja naistenlehdissä ja ajankohtaisohjelmissa, kun oli aikanaan naisen kanssa naimisissa. Sittemmin kai ex-naisestaan tullut mies ja tämä mennyt sitten miehen kanssa naimisiin. Opiskellut myös yliopistolla. Mielenkiintoinen alanvaihto, ihan fiksu nainen kuitenkin on. No mikäs siinä, kukin tavallaan. Tuossa miehessäkin on jotain tuttua, mutta hänen taustojaan en tiedä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi se et se puhuessaan koko ajan katsoi sitä miestä.

Vierailija
2/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on dominoida ja satuttaa asiakkaita, katsoo vain ettei tapa ketään. Paljon vaikeampaa olisi itse ottaa kipua ja nöyryytystä vastaan. Hullua, että joku vielä maksaa moisesta heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoahan se on dominoida ja satuttaa asiakkaita, katsoo vain ettei tapa ketään. Paljon vaikeampaa olisi itse ottaa kipua ja nöyryytystä vastaan. Hullua, että joku vielä maksaa moisesta heille.

Ei se välttämättä niin helppoa ole, koska ei kyse ole pelkästään satuttamisesta. Siinäkin pitää toki tietää miten vältytään vammoilta.

Vierailija
4/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa saada kaltaisesi asiantuntijan kommentti keskusteluun.

Vierailija
5/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa saada kaltaisesi asiantuntijan kommentti keskusteluun.

Ilo olla avuksi.

Mikään seksityöläinen en tosiaan ole, mutta kokemusta on aika paljonkin BDSM-kentältä ja sekä alistujana että alistajana. Uskoisin silti jokaisen kokemattomankin ymmärtävän tietysti alistajan roolin olevan paljon helpompi, etenkin vieraiden ihmisten kohdalla.

Jostain syystähän tämänkin pariskunnan nainen on sanonut yhdessä haastattelussa myös alistuvansa, mutta ainoastaan omalle miehelleen. Hmm, miksiköhän? No nimenomaan siksi, koska alistuvan osapuolen rooli on paljon haastavampi.