Nainen - omistatko pyllytappeja
Miltä ne tuntuu. Ne näyttäisi aika mukavan muotoisilta laittaa sisään ihan itse
Kommentit (75)
Sellanen hännällinen himottaa, mutta jotenkin arkailen sen hankkimista. Onko kellään ja mitä mies tykkäsi? Meikä sykkii ja tykyttää jo ajatuksesta..
Vierailija kirjoitti:
Sellanen hännällinen himottaa, mutta jotenkin arkailen sen hankkimista. Onko kellään ja mitä mies tykkäsi? Meikä sykkii ja tykyttää jo ajatuksesta..
Ohan sitä hännällistä mukava pyöritellä ja keimailla. Sitä minä en tiedä mitä kenekin muiden mies sellaisesta tykää mutta oma ainakin tykkää ja se riittää.
Kyllä omistan ja uusiakin aikomus hankkia. Vibrallaattorilla oleva lienee seuraava hankintani.
Tänään annoin tyttöystävälleni ekan orgasmin peppusormetuksella ja hän oli todella innoissaan uudesta kokemuksesta. Sovittiin että hankitaan anustapit molemmille. =D
Vierailija kirjoitti:
Tänään annoin tyttöystävälleni ekan orgasmin peppusormetuksella ja hän oli todella innoissaan uudesta kokemuksesta. Sovittiin että hankitaan anustapit molemmille. =D
Ihana juttu. Tapahtuisipa tuo meilläkin.
Tottakai omistan. Mulla on sellainen setti erikokoisia ja käytän niitä yksin ja myös kumppanin kans.
Me käytetään aika usein. Tulee täydempi olo ja mies tykkää kun on tiukempi tavara.
Vierailija kirjoitti:
Me käytetään aika usein. Tulee täydempi olo ja mies tykkää kun on tiukempi tavara.
Juu, toimii ihansti niin että tappi on pyllyssä ja mies panee samaan aikaan. Aivan fantastinen tunne.
Miehen Peukalo paras tappi pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu punanen tappi löytyy. Mukavalta tuntuu kun samalla klittaa hieroo.
N49
eikös sulla tää ollu.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/jattitappi-red-boy-…
No tän luulis jo olevan tarpeeks iso.
Minä en laita peppuun mitään... ikinä.
Siitä pinnalta voi vähän kutitella ja sellainen tuntuukin ihan mukavalta seksin aikana.
Itse pidän peppujutuista omaan peppuun, mutta tyttöystäväni vähän arkailee. Vaihtoonko?
Pyllytapit ylös.
Kaikkihan rakastaa anaaliseksiä!
On pari eri kokoista, toinen on aika iso ja toinen pienempi.
Harvemmin tulee käytettyä, kun ei ole kumppania.
Tappi suussakin?