Nainen - omistatko pyllytappeja
Miltä ne tuntuu. Ne näyttäisi aika mukavan muotoisilta laittaa sisään ihan itse
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Olen käytellyt anaalitappeja jo liki parin vuoden ajan, olen pikkuhiljaa siirtynyt aina vaan isompaan kokoon.
Helmikuussa olen lähdössä ensimmäistä kertaa Intiaan lomamatkalle ja minua arveluttaa se että miten tulen pärjäämään siellä kun olen kuullut ja lukenut että siellä saa helposti rajun turistiripulin.
laitat vaan sen persetappisi tulpaksi niin problem solved.
Hius harjan kahva hyvin rasvattuna tuntuu hyvälle
Omistan kyllä. Käytössä on myös muutama pienempi sauva joita käytän myös. Liukuvoidetta ja sopiva kiihoitus tila niin tuntuu ihanalle. Aitoa kalua tai sauvaa samaan aikaan pimpsaa ja orgasmi on takuuvarma.
Vierailija kirjoitti:
Omistan kyllä. Käytössä on myös muutama pienempi sauva joita käytän myös. Liukuvoidetta ja sopiva kiihoitus tila niin tuntuu ihanalle. Aitoa kalua tai sauvaa samaan aikaan pimpsaa ja orgasmi on takuuvarma.
Hyvält kuulostaa.Ootko testannu munaa pyllyy ja pimpsaa dildoo yhtä aikaa?Ehdotin vaimolle.Hän oli kiinostunnu!M35
Sairasta tonkia paskareikää esineillä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostasko yhtää?
Vierailija kirjoitti:
Oi oi, onko sulla muitakin fobioita?
Mulla on sellainen setti, jossa on kolme eri kokoista.
Ostin vasta viime vuonna ensimmäisen pepputappini. Mielenkiintoista oli se, että tunne hanurissa tuntui vievän kaiken huomion, eli pannessa miehen kalu ei tuntunutkaan yhtään miltään ,kun kaikki tunto oli karannut peffan puolelle. En käytä enää yhteisissä tuokioissa, vaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vasta viime vuonna ensimmäisen pepputappini. Mielenkiintoista oli se, että tunne hanurissa tuntui vievän kaiken huomion, eli pannessa miehen kalu ei tuntunutkaan yhtään miltään ,kun kaikki tunto oli karannut peffan puolelle. En käytä enää yhteisissä tuokioissa, vaan yksin.
Eli sulla on peppu herkempi? Laita tappi vaginaan ja kalua peppuu.
Anustappia minulla ei ole, mutta olen harkinnut sellaisen ostamista lisämausteeksi. Peppuleluista minulta löytyy vain anaalihelminauha, joka on ostettu Keltaisesta Ruususta. Anaalihelminauha sopii ihan aloittelijalle ja sitä voi käyttää nelinkontin pyllistäen vaikka suihkussa tai sängyssä kun laittaa liukuvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla pieni jellymateriaalia oleva tappi. Mies tykkää panna takaapäin, kun tappi on paikoillaan. Ja musta tuntuu taivaalliselta, kun mies samalla painaa peukulla tapin kannasta. Ei siis edes takas vaan niin että tappi on paikoillaan ja tavallaan tykyttää siitä kannasta.
Minäkin pidän "tykytyksestä".
Tuo " Tykytys " oli kyllä erittäin osuvasti ja kiihoittavasti sanottu ja voin kyllä vain kuvitella kuinka ihan taivaalliselta ja kiihoittavalta sinusta tuntuu.
Vaikka kysymys olikin suunnattu naisille niin miehenä haluaisin kummikin kommentoida asiaa.
Minulla ei ole varsinaisesti Pepputappia mutta, Dildoja / TekoPeniksiä/ Hieromasauvoja kyllä löytyy. Ja myöskin Aneros Anustappi.
Joita käytän itsetyydytystä peppuseksiä harrastaessani
Ne eivät ole mitään paksuja ja hirveän pitkiä joten sopivat hyvin Peppuseksiin.
Kaksi kovaa hieromasauvaa, violetin värisiä, pienempi, varrenpituus 15 cm, kokopituus 17 cm, halkaisija 26 cm.
Isompi, varrenpituus 17 cm, kokopituus 19 cm, halkaisija 32 cm.
Lavertan Burro Penis varrenpituus 16 cm, kokopituus 18,5 cm, halkaisjia varressa 40 cm - terskan päähän kapenee 26 cm.
Uusin ostamani on tekopenis Classic Smoot Vibrator Purple violetin värinen, varrenpituus 16 cm, kokopituus 20 cm, varren halkaisija 28-25 cm. Päästä hiukan ohuempi, nystyrät varressa, hiljainen, taipuisa, rytminen vibra, seitsemän rytmiä, silikonia.
Ehdottomasti paras sauvani ja sillä saa kyllä pepun kautta voimakkaan pitkäkestoisen kouristelevan tärisevän Orgasmin.
Luulisin että nainenkin nauttisi todella paljon tuollaisia sauvoja / dildoja peppuseksissä käytettäessä.
En sitten tiedä pitäisikö minun vielä kokeilla ihan sitä oikeaa Pepputappiakin.
Vierailija kirjoitti:
Näin o. Käytänkin itse siihen hommaan kieltäni. <3
Kannattaa kokeilla! Joku tykkää, toinen ei. Itse nautin kaikesta peppuseksistä niin tapeista kuin aktista. Jollekin riittää ihan olematon eli tieto ja toinen kaipaa kunnon tuntumaa. Kokeilemalla löytyy oma juttu. Ja mieshän tykkää niitä laitella ja hommailla kun siellä jotain on. Omaan kivaan tapit kuuluu myös. Joskus laitan tapin etukäteen kiihottamaan ennen kuin seksistä on edes "sovittu".
Vierailija kirjoitti:
Mä just ostin huippukivasta ekan. En ollut ees lukenut tätä ketjua vaan jotain muuta ja rupes kiihottaan ajatus. Ois kyllä pitänyt lukea eka tämä koska tilasin pienimmän, s-kokoisen sekä ihan peppua varten suunniteltua liukkaria.
Meillä paksumpi liukkari käytössä kaikkeen, antaa kivan lisän.. mutta tappien koosta; ostin itse ihan pienen aluksi ja iso moka eli pariin kertaan jäi käyttö. Jos sormi menee peppuun ongelmitta niin tapin ei kannata olla pienempi ja nopeasti isompi innostaa enempi..
Tottakai omistan ja useita erilaisia.
Omistan mutta en enää käytä. Niillä totuttelin peppuseksin saloihin mutta nyt osaan jo sen homman ja otan aitoa mieluummin pyllyyni
Tuntuu, että toi mulkkuni on täysin tarpeeton. Vaimolla on nykyään seksitouhut aloitettuaan heti tappi joka reiässä. Ei ole enää vapaata reikää, mihin mulkkunsa tökkäisi. Tämmöiseksi se nyt on mennyt.
Olen käytellyt anaalitappeja jo liki parin vuoden ajan, olen pikkuhiljaa siirtynyt aina vaan isompaan kokoon.
Helmikuussa olen lähdössä ensimmäistä kertaa Intiaan lomamatkalle ja minua arveluttaa se että miten tulen pärjäämään siellä kun olen kuullut ja lukenut että siellä saa helposti rajun turistiripulin.