Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, että mies rakastaa

Vierailija
26.10.2017 |

Puhuu puhelimessa useita kertoja viikossa, että on ikävä. Lähettelee lähes päivittäin viestejä, että kaipaa ja haluaisi olla lähellä, mutta ei kuitenkaan tule käymään, vaikka asun hänen työmatkan varrella.

Kyse ihan aikuisesta, keski-ikäisestä miehestä, joka asunut ed. suhteen jälkeen vuosia yksin. Itsellä lapsia ja ajattelen, että mies ei halua vielä näyttäytyä lapsille. En ole ottanut puheeksi tuota ettei nähdä usein. Olen kutsunut kylään ja mies sanoo vain, että tulee joku päivä. Yritetään pitää suhde vielä salassa, kun töissä ollaan tekemisissä eikä haluta siellä vielä kenenkään tietävän.

Muutamia öitä ollaan vietetty yhdessä hänen luonaan tai reissussa. Ei minun luona, vaikka lapsetkin ovat olleet isällään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies vastaa jos kysyt asiaa häneltä?

Vierailija
2/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot merkkaa enemmän kuin sanat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää epäilys, että ko. miehellä on muitakin naisia mukana kuvioissa. Tuollainen tunteiden vakuuttelu ja ahkera viestien lähettely vs. ettei tapaaminen onnistu helposti on mielestäni vähän outoa - ikään kuin mies haluaisi pitää ap:n tunteita elossa, mutta ei kuitenkaan käytännössä osoita halua vakiinnuttaa suhdetta.

Vierailija
4/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu puhelimessa useita kertoja viikossa, että on ikävä. Lähettelee lähes päivittäin viestejä, että kaipaa ja haluaisi olla lähellä, mutta ei kuitenkaan tule käymään, vaikka asun hänen työmatkan varrella.

Kyse ihan aikuisesta, keski-ikäisestä miehestä, joka asunut ed. suhteen jälkeen vuosia yksin. Itsellä lapsia ja ajattelen, että mies ei halua vielä näyttäytyä lapsille. En ole ottanut puheeksi tuota ettei nähdä usein. Olen kutsunut kylään ja mies sanoo vain, että tulee joku päivä. Yritetään pitää suhde vielä salassa, kun töissä ollaan tekemisissä eikä haluta siellä vielä kenenkään tietävän.

Muutamia öitä ollaan vietetty yhdessä hänen luonaan tai reissussa. Ei minun luona, vaikka lapsetkin ovat olleet isällään.

Kenen aloitteesta tämä suhteen salaaminen on lähtenyt? Kuinka pitkään sen on tarkoitus jatkua? Kuulostaa siltä, että mies on sinun koukussa pitämisesi ohella vapaa ratsastamaan poikamies-statuksella....

T. nro 3

Vierailija
5/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse määrittelette suhteenne?

Kertomasi perusteella teillä on tapailusuhde; näitä tapaamisia on harvakseltaan ja ne ovat olleet luonteeltaan seksuaalispainotteisia (eufemismi "yökyläily").

Olette tavanneet toisenne työyhteyksissä...

** (? - pääteltävissä)

... ja suhteenne on saanut alkunsa jommankumman aloitteen pohjalta,

** (arvaus: työmatkalla tai muuten työporukan venähtäneen illanvieton jälkeen päädyitte sänkyyn? olit itse vahvasti aloitteellinen, toki useamman skumppalasillisen rohkaisemana?)

... mutta päättäneet toistaiseksi (??) pitää suhteenne muilta salassa.

** (miehen ehdotuksesta? koska "haluaa rakentaa suhdettanne pikkuhiljaa ja kestävälle pohjalle? koska "kunnioittaa sinua ja lapsiasi eikä halua että teistä juorutaan työpaikalla/että sinua pidettäisiin kevytkenkäisenä - 'omasta maineestaan hän ei piittaa'"?)

Tunnetasolla mies "avautuu" tekstiviesteissään - ja ainoastaan niissä. Sinä kaipaat jo sanoista tekoihin -vaihetta, ja oletkin tehnyt useammankin aloitteen siihen suuntaan: kutsut luoksesi, ehdotukset tutustuttaa mies lapsiisi (vaikka aluksi ihan "kaveripohjalta", äidin "hyvänä ystävänä"?).

Ilahtuisit jopa pelkästä pikaisesta yllätysvisiitistä/piipahduksesta ovellasi tai vaikka parkkipaikalla "koska mies kuitenkin ohittaa kotisi päivittäin, asuthan hänen työmatkansa varrella!"

Joko hahmotat kuvion itsekin?

"Valta" tässä "suhteessanne" on täysin ja yksinomaan vain miehellä.

Hän on määrittänyt sen laadun ja asettanut rajat. Sinä tapaat miestä vain hänen ehdoillaan, hänen valitsemissaan paikoissa (joko ei muita paikalla - miehen koti - tai vieraassa ympäristössä jossa teitä (lue: häntä) ei tunneta - 'reissut'), todennäköisesti myös hänen valitseminaan ajankohtina.

Koska olet kuitenkin fiksu, et vaikuta sen paremmin epätoivoisesti parisuhdetta kaipaavalta kuin epärealistiselta haaveilijaltakaan (olet vain ihastunut ja haluaisit suhteenne etenevän, myös salailun voisi mielestäsi jo lopettaa - olettehan molemmat vapaita aikuisia ihmisiä! - tämäkin pääteltävissä), mies joutuu näkemään hieman vaivaa pitääkseen tilanteen stabiilina ja sinut 'lämpimänä'... eli runoilemaan kaipauksen täyteisiä tekstiviestejä.....

Oliko tässä vastaus kysymykseesi?

Tuskin sellainen vastaus jota odotit tai toivoit?

Se on kuitenkin vastaus johon itse annoit doksit; pohjatiedot joiden perusteella miestä ja hänen käytöstään evaluoida.

Tässä tapauksessa valta oli sinulla, sinä sait määritellä sekä suhteenne että miehen, antaa haluamasi kuvan - joko tietoisesti tai tiedostamattasi.

Vastauskin on siis pohjimmiltaan itse määrittelemäsi, tee sillä mitä haluat.

Minä toivon sinulle ja lapsillesi vain kaikkea hyvää.

Sekin on sinun käsissäsi, uskon että ymmärrät sen.

Vierailija
6/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasstaaja 5. Juuri noin. Loppua en vain tekstistäsi ymmärtänyt.

Mitähän minun pitäisi tehdä? Miehen ehdoilla kaikki tapahtuu. Vähän kurja olo.

Vierailija
7/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Ottaisinko puheeksi miehen kanssa sen asian, että tapailu toimii täysin miehen ehdoilla vai pitäisikö alkaa itsekin jo "määräilemään"? Minun roolissa siis kieltäytyä miehen ehdottamasta tapaamisesta.

Tunteeni ovat suuret, ja mies sen tietää. Mies tykkää, minä rakastan. Näin olemme toisillemme sanoneet.

Vierailija
8/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kaksi asiaa:

- Miehellä on alko-ongelma. Hän tissuttelee yksin ollessaan ja silloin lähtee kaipausviestejä. Ei halua viettää paljon aikaa yhdessä, koska joutuisi olemaan selvinpäin

- Mies on rakastunut rakastumisen tunteeseen. Uskoo aidosti rakastavansa, mutta ei kykene elämään kenenkään kanssa. Etäsuhde sujuu hyvin, ja haluaa olla kanssasi lyhyitä aikoja silloin tällöin, mutta ei todellisuudessa pysty elämään arkea ja on helpottunut, kun pääsee taas omiin oloihinsa. Siellä sitten on helppo jälleen kieriskellä muka-rakkauden tunteissa.

Sanoilla ei ole mitään merkitystä tekoihin verrattuna, kuten joku sinulle jo vastasikin. Ihminen, joka rakastaa, haluaa olla mahdollisimman paljon rakastettunsa kanssa.

Vierailija
9/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa alkoa vapailla sen tiedän ja soittoja ja viestejä tulee silloin enemmän. Kaipaa kuitenkin selvinpäinkin.

On vähän hankala tilanne. Yritin udella mieheltäkin onko tämä tapailua vai seurustelua. Mies ei vastannut. Nyt tulee jo mieleen pitäisikö oikeasti sanoa, että nyt on aikalisä tarpeen. Jospa mies huomaisi itsekin kuinka harvoin nähdään. Kesällä meni kolme viikkoa ettei nähty. Mies kuitenkin esim kauppareissulla ajaa asuntoni ohi.

Vierailija
10/21 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa. Miksi roikut miehessä? Mä en ole eron jälkeen muuta kuin paneskellut satunnaisesti ympäriinsä, en halua vakiintua tai leikkiä kotileikkejä enää koskaan.

Vierailija
11/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa? Vähän liian iso sana, kun olette vasta muutaman kerran tapailleet

Vierailija
12/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se rakkaus on?

Vierailija
13/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastava mies haluaa nussia

Vierailija
14/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa? Vähän liian iso sana, kun olette vasta muutaman kerran tapailleet

Vuosia ollaan tunnettu. Useita kuukausia soiteltu. Ihastunut olen jo ajat sitten. Selvää se on, että minun tunteet on voimakkaammat. No aika näyttää. Mitään perhettä ei olla ikinä perustamassa. Se on puhuttu jo selväksi ettei kaksi aikuista ihmistä sovi vakituiseen saman katon alle. Molemmilla on omaakin elämää.

Vierailija
15/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se rakkaus on?

Minun, ap:n kohdalla se ainakin on välittämistä, huolta, ikävää ja onnea. Halua olla toisen lähellä ja tehdä yhdessä asioita.

Takana itsellä 20 vuoden liitto, josta viimeiset vuodet oli täysin vailla hellyyttä ja yhdessä oloa. Tässä suhteessa olen saanut kuitenkin fyysistä läheisyyttä ja helliä sanoja puolessa vuodessa enemmän kuin avioliiton viimeisten viiden vuoden aikana.

Vierailija
16/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa alkoa vapailla sen tiedän ja soittoja ja viestejä tulee silloin enemmän. Kaipaa kuitenkin selvinpäinkin.

On vähän hankala tilanne. Yritin udella mieheltäkin onko tämä tapailua vai seurustelua. Mies ei vastannut. Nyt tulee jo mieleen pitäisikö oikeasti sanoa, että nyt on aikalisä tarpeen. Jospa mies huomaisi itsekin kuinka harvoin nähdään. Kesällä meni kolme viikkoa ettei nähty. Mies kuitenkin esim kauppareissulla ajaa asuntoni ohi.

Valitan, mutta mies tuskin on tosissaan sinun suhteen. Ei tuollaisia oikeasti tarvitse miettiä ja päässään pyöritellä, JOS toinen on oikeasti ihastunut. Mies käyttää sinun tunteitasi tavallaan hyväkseen, tietää että sinä aina odotat.

Seurustelin, tai no luulin seurustelevani, tuollaisen miehen kanssa pari vuotta. Aina hänen omat menot ja omat asiat menivät minun edelleni. Ei hän koskaan minua rakastanut, sen tiedän, mutta tykkäsi pitää suhdetta lämpimänä niin että pystyi käymään kun siltä tuntui. Tutustun hänen sukulaisiinkin kyllä mutta silti näin jälkikäteen ajateltuna suhde oli ihan paska.

Ap:lle sanoisin, että lopeta se yhteydenpito ja kysely. Mies kun viestittelee ikäväänsä niin totea vaan että itsehän ikäväsi aiheutat kun et vaivaudu edes käymään. Tai et sitäkään. Mies voi viestitellä vaikja kuinka monelle, joillekin sellainen on valitettavasti ajankulua vailla oikeita päämääriä.

Älä ainakaan sotke lapsiasi tähän yhtään.

Jos mies rakastaa, hän haluaa sinut elämäänsä ja haluaa olla osa sinun elämääsi. Niin yksinkertaista se on silloin, kun oikeasti toista rakastaa. Ei silloin tarvitse miettiä, mistä sen tietää.

Vierailija
17/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se rakkaus on?

Minun, ap:n kohdalla se ainakin on välittämistä, huolta, ikävää ja onnea. Halua olla toisen lähellä ja tehdä yhdessä asioita.

Takana itsellä 20 vuoden liitto, josta viimeiset vuodet oli täysin vailla hellyyttä ja yhdessä oloa. Tässä suhteessa olen saanut kuitenkin fyysistä läheisyyttä ja helliä sanoja puolessa vuodessa enemmän kuin avioliiton viimeisten viiden vuoden aikana.

Minulla oli avioeroni jälkeen samanlainen suhde. Kun olin vuosia ollut läheisyyden puutteessa niin kuvittelin rakastuneeni intohimoisesti mieheen, joka kävi luonani milloin sattui (= kun häntä huvitti) ja piti löysässä hirressä. Kun hän lopulta jätti minut tylysti, laihduin kilokaupalla (olin hoikka ennestäänkin joten menin siihen kuntoon että meinasin pyörtyillä) ja olin ihan hajalla.

Pidä siis varasi.

Vierailija
18/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntokaupoissa tärkeitä sijainti, sijainti ja sijainti.

Salasuhteissa seksi, seksi ja seksi.

Vierailija
19/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava mies ja tilanne. Kyllä jos mulle sanottas vaan "joku päivä" ja ajeltais jatkuvaan ohi ni en edes vastais tollasen miehen viesteihin. Se ei haluu susta enää mitään muuta ku pitää sua varalla. Yököttävä!

Vierailija
20/21 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa etteivät useimmat miehet kykene sellaiseen rakkauteen mitä naiset odottavat.