Miksi ihmeessä joku haluaa käyttää tor-selainta aina ja jatkuvasti?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Se on niin jännää. Enkä kyllä ymmärrä, miksi sipuliselainta pitäisi käyttää normaalissa ja rehellisessä pankkiasioinnissa.
Ap sanoi että PAITSI verkkokaupoissa ja pankissa.
Torilla pääsee ihan erilaiseen verkkokauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin jännää. Enkä kyllä ymmärrä, miksi sipuliselainta pitäisi käyttää normaalissa ja rehellisessä pankkiasioinnissa.
Niin ja vastaaja sanoi että miksi sitä pitäisi käyttää edes pankkiasioinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsimme eri tavalla. Mielestäni hän tarkoitti, että juuri noissa kahdessa Torin käyttö on perusteltua.
Voihan olla, että tekee jotain rikollista jatkuvasti, esim. warettaa. Tai sitten ihan vain uppiniskaisesta periaatteesta?
Ettei vain Isoveli saa selville, että se olin juuri minä, joka tänään luki ip-lehdestä tissiuutisen ja haukkui av-palstalla suomalaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain Isoveli saa selville, että se olin juuri minä, joka tänään luki ip-lehdestä tissiuutisen ja haukkui av-palstalla suomalaiset naiset.
No mitä Isoveli tekee sillä tiedolla? Aivan, ei mitään. Miksi hänen siis pitäisi tietää siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä Isoveli tekee sillä tiedolla? Aivan, ei mitään. Miksi hänen siis pitäisi tietää siitä?
Isoveli myy tiedon FWO:lle (Feminist World Order), joka tilaa Kuussa olevalta juutalais-marxilaisten radioasemalta signaalin tuhoamaan aivoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli myy tiedon FWO:lle (Feminist World Order), joka tilaa Kuussa olevalta juutalais-marxilaisten radioasemalta signaalin tuhoamaan aivoni.
Aivan, paitsi ettei halua Googlen ym. tietävän kaikki sivut missä käy. Onko se ongelma sinulle?
Voi vaikka sanoa että joku ministeri valehtelee ilman että poliisin vihapuheryhmä iskee täysillä päälle