Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä joku haluaa käyttää tor-selainta aina ja jatkuvasti?

Vierailija
26.10.2017 |

Paitsi verkkokaupoissa ja pankissa asioidessa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin jännää. Enkä kyllä ymmärrä, miksi sipuliselainta pitäisi käyttää normaalissa ja rehellisessä pankkiasioinnissa.

Vierailija
2/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin jännää. Enkä kyllä ymmärrä, miksi sipuliselainta pitäisi käyttää normaalissa ja rehellisessä pankkiasioinnissa.

Ap sanoi että PAITSI verkkokaupoissa ja pankissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla pääsee ihan erilaiseen verkkokauppaan.

Vierailija
4/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vastaaja sanoi että miksi sitä pitäisi käyttää edes pankkiasioinnissa.

Vierailija
5/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsimme eri tavalla. Mielestäni hän tarkoitti, että juuri noissa kahdessa Torin käyttö on perusteltua.

Vierailija
6/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tekee jotain rikollista jatkuvasti, esim. warettaa. Tai sitten ihan vain uppiniskaisesta periaatteesta?

Vierailija
7/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain Isoveli saa selville, että se olin juuri minä, joka tänään luki ip-lehdestä tissiuutisen ja haukkui av-palstalla suomalaiset naiset.

Vierailija
8/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain Isoveli saa selville, että se olin juuri minä, joka tänään luki ip-lehdestä tissiuutisen ja haukkui av-palstalla suomalaiset naiset.

No mitä Isoveli tekee sillä tiedolla? Aivan, ei mitään. Miksi hänen siis pitäisi tietää siitä?

Vierailija
9/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä Isoveli tekee sillä tiedolla? Aivan, ei mitään. Miksi hänen siis pitäisi tietää siitä?

Isoveli myy tiedon FWO:lle (Feminist World Order), joka tilaa Kuussa olevalta juutalais-marxilaisten radioasemalta signaalin tuhoamaan aivoni.

Vierailija
10/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoveli myy tiedon FWO:lle (Feminist World Order), joka tilaa Kuussa olevalta juutalais-marxilaisten radioasemalta signaalin tuhoamaan aivoni.

Aivan, paitsi ettei halua Googlen ym. tietävän kaikki sivut missä käy. Onko se ongelma sinulle?

Vierailija
11/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka sanoa että joku ministeri valehtelee ilman että poliisin vihapuheryhmä iskee täysillä päälle

Vierailija
12/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyyden suojan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi