Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla kummittelee

Vierailija
26.10.2017 |

Tänään työkaverit alkoivat puhua siitä, etteivät halua enää käydä eräässä toimipisteessämme. Aina, kun ovat siellä, tapahtuu outoja asioita: lukitut ovat aukeavat, avatut menevät lukkoon, elektroniset laitteet käynnistyvät itsestään jne. Osa oli myös nähnyt jotain. Ja siis oikeesti: aikuiset miehet peloissaan! :D

Olen oikeasti pitänyt heitä tähän asti täysin järkevintä ja vakaina ihmisinä. Repsahdin sitten nauraa heidän kertomukseen ja sanoin, etten usko kummituksiin. Enpä ole ikinä saanut niin tylyä vastausta. Sanoivat tiukkaan, että tämä ei ole uskon asia ja loppuu nauraminen siihen, kun itse joudun olemaan siellä ja kokemaan saman.

Mietin, että pitääkö sitä ottaa makuupussi mukaan ja mennä yöksi sinne nukkumaan osoittaakseen, että siihen on kaikkeen järkevä selitys.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua testataan ja vedätetään. He toivovat, että menet sinne ja tulet kauhusta kalpeana takaisin. Sitten nauravat naisten yliherkkyydelle ja hyväuskoisuudelle.

Vierailija
2/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa ghost box sovellus ja ota äänitallenteita siellä.

Vierailija
4/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne nukkumaan. Kummitukset eivät kaikille näyttäydy ja varsinkin jos olet paikassa ns.tuttu, he pitävät matalaa profiilia. Usein, jos kummituksen yllättää tai säikäýttää, saatat nähdä jonkin merkin läsnäolosta.

Vierailija
5/5 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan