Avopuoliso ei silittänyt kauluspaitaani.. Minulla oli..
Avovaimo ei ollut silittänyt kauluspaitaani. Lähdin aamulla töihin ja huomasin paidassa olevat rypyt ja olin vielä kokouksessa ..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2017 miehet joko silittävät itse paitansa tai kulkevat ryppyisissä paidoissa.
Jos mun muija sanoisi noin niin vaihtoon menisi
herra on hyvä ja pitää itse huolen vaatteistaan. avopuolisosi ei ole palvelijasi. :)
Mä oon kyllä niin tottunut, että mies silittää mun paidan,että harmittaisi jos lopettaisi sen.
Käyttää töissään pukua, onneksi tykkää silittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2017 miehet joko silittävät itse paitansa tai kulkevat ryppyisissä paidoissa.
Jos mun muija sanoisi noin niin vaihtoon menisi
En usko että avokki menettäisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
herra on hyvä ja pitää itse huolen vaatteistaan. avopuolisosi ei ole palvelijasi. :)
Muija kerran jotain vastaavaa yritti. Annoin kaksi vaihtoehtoa. My way or highway ja tuossa se jo kolmatta vuotta on sen jälkeen ollut. Mulla ei ole mitään tarvetta katsella naista joka ei täytä mun vaatimuksia ja ei myöskään kenenkään sellaisen naisen joka ei halua ole pakko mua katsella
Mitä tarjosit vastapalveluksi silittämisestä? Minä silitän miehen paidat, jos mies vastaavasti laittaa ruokaa, imuroi tms. silloin kun olisi ollut mun vuoro.
Meilläkään mies ei aina ehdi silittää mun paitoja. Mutta onneks osaan itekki käyttää silitysrauraa. Onhan se niin moterni ja monimutkainen koje että on ymmärrettävää että ap ei ole vielä oppinut miten sitä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjosit vastapalveluksi silittämisestä? Minä silitän miehen paidat, jos mies vastaavasti laittaa ruokaa, imuroi tms. silloin kun olisi ollut mun vuoro.
Käyn töissä ja muija on kotona omasta tahdostaan. Väillä tekee keikkahommia tosin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija kerran jotain vastaavaa yritti. Annoin kaksi vaihtoehtoa. My way or highway ja tuossa se jo kolmatta vuotta on sen jälkeen ollut. Mulla ei ole mitään tarvetta katsella naista joka ei täytä mun vaatimuksia ja ei myöskään kenenkään sellaisen naisen joka ei halua ole pakko mua katsella
:-DDD Voi näitä. Ikään kuin "pukumiehet" kävisivät tällä palstalla.
Kuka vielä nykypäivänä ostaa silitettäviä paitoja kun niitä saa materiaalista jota ei tarvitse silittää?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä nykypäivänä ostaa silitettäviä paitoja kun niitä saa materiaalista jota ei tarvitse silittää?
Nuukailija kuten meillä. Ja silityksestä tykkäävä.
4
Pitäkää nyt hyvät miehet kiinni miehisyydestänne. Nykyään on kaikenlaisia nyhveröitä jotka palvelevat naisia pelko perseessä. Ällöttää ajatella minkälaista lässytystä ja naisellista tunteista puhumista kuuluu kun pehmoisä silittää ja siivoaa esiliina päällä.
Onneksi on vielä naisia jotka haluavat että mies on se MIES ja nainen todellakin NAINEN.
Seurustelin kerran jonkinlaisen feministin kanssa ja totesimme että ei toimi. Erosimme hyvässä sovussa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää nyt hyvät miehet kiinni miehisyydestänne. Nykyään on kaikenlaisia nyhveröitä jotka palvelevat naisia pelko perseessä. Ällöttää ajatella minkälaista lässytystä ja naisellista tunteista puhumista kuuluu kun pehmoisä silittää ja siivoaa esiliina päällä.
Onneksi on vielä naisia jotka haluavat että mies on se MIES ja nainen todellakin NAINEN.
Seurustelin kerran jonkinlaisen feministin kanssa ja totesimme että ei toimi. Erosimme hyvässä sovussa.
Tuli mieleen hauska tarina. Tapailin erästä naista ja olimme lähdössä ulos syömään. Hän huomasi että kauluspaidassani on selässä iso vekki. Hän haki silitysraudan ja minä otin paidan pois ja ojensin sen hänelle. Kiusallinen tilanne. Hän oletti että minä silitän itse. Kysyin kohteliaasti voisitko silittää koska minä en osaa ja käytän pesulan palveluita silloin kun en ole parisuhteessa. Ei silittänyt ja vedin paidan päälle. Kävimme ulkona mutta tästä oikeastaan alkoi suhteemme huonota ja jatkossa paljastui muitakin outoja juttuja. Lopputuloksena ero.
Nykyisessä suhteessa kaikki toimii ja meillä on omat miehen ja naisen roolimme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran jonkinlaisen feministin kanssa ja totesimme että ei toimi. Erosimme hyvässä sovussa.Tuli mieleen hauska tarina. Tapailin erästä naista ja olimme lähdössä ulos syömään. Hän huomasi että kauluspaidassani on selässä iso vekki. Hän haki silitysraudan ja minä otin paidan pois ja ojensin sen hänelle. Kiusallinen tilanne. Hän oletti että minä silitän itse. Kysyin kohteliaasti voisitko silittää koska minä en osaa ja käytän pesulan palveluita silloin kun en ole parisuhteessa. Ei silittänyt ja vedin paidan päälle. Kävimme ulkona mutta tästä oikeastaan alkoi suhteemme huonota ja jatkossa paljastui muitakin outoja juttuja. Lopputuloksena ero.
Nykyisessä suhteessa kaikki toimii ja meillä on omat miehen ja naisen roolimme
Minkälaisia outoja juttuja myöhemmin paljastui? Siis muita kuin ettei silitä? En minäkään silitä. En myöskään siivoa. Käytän pesulan ja siivoojan palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseäsi sinä palvelet, kun silität omat paitasi ja siivoat omat sotkusi. Minä, ikävä feministi, hoidan kyllä oman osuuteni sekä kotitöistä että kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimo ei ollut silittänyt kauluspaitaani. Lähdin aamulla töihin ja huomasin paidassa olevat rypyt ja olin vielä kokouksessa ..
En minäkään silitä mieheni paitoja, sen tekee siivooja viikkosiivouksen yhteydessä.
Kuka ottaa puolisoksi miehen joka huomaa töissä että paitaa ei ole silitetty?
Ettei vain olisi känyt niin että se silitetty paita jäi kotiin kun avopuoliso ei ollut sitä pukemassa sinun päällesi.
Meillä on kori, johon laitetaan kaikki silitettävät. Muutaman viikon välein silitän koko korillisen (leffa pyörimään ja vähän viiniä).
Jos siinä välissä kaikki tarvittavat vaatteet ovat ryppyisiä, niin kumpikin osaa käyttää silitysrautaa.
Tarpeen mukaan siis.