Minka takia taa sivusto ei voi toimia?? Ensin kirjoittaa pitkan kommentin ja sitten tulee toi linkittaminen kielletty ja koko teksti katoaa?? Osallistu siina sitten keskusteluun!!!
Kommentit (13)
selaimella palataan takaisin ja korjataan pistevirheet, EI siitä " takaisin" sanasta.
tässä esimerkissä pilkku leikkii pistettä:
et voi kirjoittaa putkeen,ja jatkaa lausetta
tajuatteko?
tottakai palaan edelliselle sivulle, muttei siellä ole enää mitään.
noin 3 metriä ~ n. 3m ja unohtaa laittaa välin tohon pisteen ja numeron väliin
pääsen samaan edelliseen kirjoitukseeni. katson missä virhe, korjaan, kopion tekstin ja teen uudestaan, otsikko vaan pitää kirjoittaa uudestaa. ja yleensä mulla se virhe on just t. tähän unoshtuu spanna se väli!
viestiä ei voida näyttää, koska sitä on siirretty tai se on poistettu.
Mistä tuo johtuu? Kuitenkin viesti tulee palstalle.
" Viesti ei ole luettavissa, koska se on joko poistettu tai siirretty."
Tulee lähes joka kerta, kun viestin lähetän.
linkittäminen l´kielletty vaikka en oo mitään linkittänyt.
ärsyttää kun oon kirjottanut pitkät stoorit ja kaikki hävii sitten
Tunnistamisen se tekee sen perusteella, että onko pisteen jälkeen heti joku kirjain, tai onko käytetty kenoviivoja tms.
Niinpä, jos kirjoitat tekstiisi jonkun sanan ja laitat sen perään pisteen ja aloitat heti uuden lauseen laittamatta pisteen jälkeen välilyöntiä, tunnistaa automaattinen linkintunnistusohjelma tämän ja estää viestin lähettämisen.
että siitä ketjusta on poistettu välistä viestejä/niitä ei ole saatu lähetettyä perille (linkityskiellon takia esim.) niin jos painat suoraan viimeisimälle sivulle, ei siellä ole kuin tyhjä tila jossa poistetun viestin " jälki" . kaikki julkaistut viestit näkyy ensin, sitten näiden poistettujen tyhjät tilat. näin mä oon käsittäny.
kysykääs nyt joku vielä että kun mulle tulee ne evästeet aina??
Ja täällä meillä päin valtioiden nimet kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla.