Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei pukeudu hienosti?

Vierailija
26.10.2017 |

Eikö ole aikamoinen turn-off treffeillä jos esimerkiksi miehellä ei ole kravattia tai rusettia? Minun mielestäni ihmisten pitäisi muutenkin käyttää hienoja pukuja aina kun lähtevät johonkin, eikä sellaisia parin euron pieruverkkareita ja hihattomia hikipaitoja.

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei pukeudu hienosti? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei pukeudu hienosti?

??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan päinvastainen mielipide. Mun mielestä on tyhmää, miten naiset ja miehet kyyläävät enemmän pukeutumista kuin henkilön persoonallisuutta. Prioriteetit ovat väärin.

Vierailija
2/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisin olla vaikka minä. Pukeudun fiksusti - ja siinä on vissi ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielipideasia mikä puku on hieno ja mikä ei. Jos en tykkää jonkun puvusta ajattelen, että nämä ovat vain makuasioita.

Vierailija
4/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko ap?

Vierailija
5/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin voi pukeutua niin kuin itse haluaa, miksi jonkun tavallisen ihmisen pitäisi pukeutua treffeillä kravattiin tai rusettiin? :D

Vierailija
6/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin voi pukeutua niin kuin itse haluaa, miksi jonkun tavallisen ihmisen pitäisi pukeutua treffeillä kravattiin tai rusettiin? :D

Koska herrasmiehe ovat seksikkäämpiä!

ap

Vierailija
7/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aikamoinen turn-off treffeillä jos esimerkiksi miehellä ei ole kravattia tai rusettia? Minun mielestäni ihmisten pitäisi muutenkin käyttää hienoja pukuja aina kun lähtevät johonkin, eikä sellaisia parin euron pieruverkkareita ja hihattomia hikipaitoja.

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei pukeudu hienosti? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei pukeudu hienosti?

??

Luin ensimmäisen rivin ja naurahdin noille asusteille, kuulostaa ihan joltain 40-luvun Suomi-fimin pukeutumiskoodilta :D

"Hienosti" pukeutuminen on aivan eri asia kuin tilannetajuinen ja tyyylikäs pukeutuminen - ensikis mainittu ei ole mikään arvo itsessään, vaan kannattaa mieluummin pyrkiä jälkimmäiseen.

Vierailija
8/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Herrasmiesmäisyys lähtee kyllä aina miehen käytöksestä, eikä jostain päälleliimatusta rooliasusta jonka sinä määrittelet oman subjektiivisen näkemyksesi mukaan, eli mitä sinä satut pitämään "hienona". Viimeisen päälle sliipattu pukumies voi olla täysi mulkku, ja rennompaan asuun pukeutunut tyyppi taas painonsa arvoinen kultaa. Ei siis kannata arvottaa ihmisiä noin kapea-alaisen näkemyksen mukaan kuin oma makusi pukeutumisessa.

T.eri

Vierailija
9/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Herrasmiesmäisyys lähtee kyllä aina miehen käytöksestä, eikä jostain päälleliimatusta rooliasusta jonka sinä määrittelet oman subjektiivisen näkemyksesi mukaan, eli mitä sinä satut pitämään "hienona". Viimeisen päälle sliipattu pukumies voi olla täysi mulkku, ja rennompaan asuun pukeutunut tyyppi taas painonsa arvoinen kultaa. Ei siis kannata arvottaa ihmisiä noin kapea-alaisen näkemyksen mukaan kuin oma makusi pukeutumisessa.

T.eri

Valhe. Herrasmies pukeutuu hienosti!

ap

Vierailija
10/10 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että normaali ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän