Mitä ajattelet miehestä, joka hakeutuu aina naisten seuraan?
Töissä hengaa enimmäkseen naisten kanssa, ystävystyy helpommin naisien kanssa jne.
Kommentit (15)
...että siinä on mies, joka viihtyy naisten seurassa.
Jos ei löydä yhteistä säveltä miesten kanssa, jutut voi olla lapsellisia. Kaipaa aikuisempia keskusteluja.
Minulla ainakin varmasti johtuu siitä että pienenä minua kiusasivat juuri nuo pojat. Alitajuisesti varmaankin luotan enemmän naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä yhteistä säveltä miesten kanssa, jutut voi olla lapsellisia. Kaipaa aikuisempia keskusteluja.
Minulla oli kerran miespuolinen työkaveri, joka ei juuri viihtynyt työpaikan miesporukoissa juuri lapsellisen läpänheiton ja muun äijäilyn takia. Oli siis muuten avoin ja mukava mutta ei jaksanut alituista äijähuumoria eikä sitä, ettei mistään asiasta voinut keskustella vakavasti.
Minulla on ollut paljon tämän tyyppisiä miehiä tuttavapiirissä, mutta en osaa sanoa miksi he kokevt niinkuin kokevat. Yksi pidempiaikainen ystävä sanoi että ei vain viihdy miesten kanssa ja pitää heidän juttujaan tyhminä. Silti muutamasta tuli sellaiset vibat että se naisten seura ei ollut se juttu vaan sellaisten naisten, jotka eivät sano poikkipuolista mielipidettä (ainakaan kovin hanakasti) ja ovat ns. seuraneitejä. Miehet eivät ehkä samalla tavalla jätä mielipidettään sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Juttujen lapsellisuus on aika subjektiivinen asia.
Vai mitä ovat sinun mielestäsi keskustelut unista, horoskoopeista tai julkkiksista?
Mitä kertoo työåaikasta jos siellä työntekijät ovat jakautuneet (tai on jaettu) lähinnä vain sukupuolen mukaan. Sen sijaan että toimittaisiin naiset ja miehet yhdessä, niin on nasiten porukka (ryhmä) tai porukoita ja tiimejä ja vastaavasti miesten porukka/ porukoita ja tiimejä. Minun -yksinkertaisen miehen mielestä- ei kovin hyvää.
Olen juuri sellainen mies jolla naisia riittää kavereina, mutta ei kuitenkaan parisuhdemielessä, olenko sittenkin vääränlaisten naisten seurassa koska en löydä heidän joukostaan yhtään pariutumiskelpoista, tai siihen halukasta???
Yksinhuoltaja naiset haluasivat että olisin heidän pojilleen kaveria harrastuksissa, mutta itse eivät halua minusta miestä itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttujen lapsellisuus on aika subjektiivinen asia.
Vai mitä ovat sinun mielestäsi keskustelut unista, horoskoopeista tai julkkiksista?
Ei kaikkia kiinnosta autot, moottorit ja lätkäkään tai muitten panemiset.
Älyllisesti lahjaton kun ei ymmärrys riitä kuin naisten juttuihin.
Tiedän tapauksen jossa otsikon mukaista miestä kiusasivat kouluaikana pojat todella pahasti mutta eivät tytöt. Hakeutuu juuri traumojen ja ahdistuneisuuden takia vastakkaisen sukupuolen seuraan. Kiusaaminen jättää jälkensä , sitä eivät kaikki vain ymmärrä.
Todennäköisesti nuorena mammanpoika ja aikuisena peräkammarinpoika. Sääliksi käy, voi voi. :(
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nuorena mammanpoika ja aikuisena peräkammarinpoika. Sääliksi käy, voi voi. :(
Kirjoituksesi perusteella sinulla itselläsi on tainnut olla aika vaikea äitisuhde, otan osaa.
Sitä, että joko hän ei ole sinut oman maskuliinisuutensa kanssa tai sitten hän on niin sinut maskuliinisuutensa kanssa, ettei sitä tarvitse äijäilyllä korostaa.