Oudoimmat fantasianne/ihastuksenne!
Lähinnä haen tässä nyt fiktiivisiä hahmoja joihin olette jollain tapaa tuntenee vetoa! :D
Voin itse aloittaa, olen 20-vuotias nainen ja tunnen vetoa Gokuun, Friezaan, Vegetaan ja välillä jopa Narutoon. Nuorempana myös Metal Gear pelisarjan Snake ja Raiden olivat kuumia! :D
Kommentit (13)
Ai itelläki oli nuorempana fantasioita anime hahmoista, muistan kun noin 12 vuotta sitten näin DBZ-sarjaa ensimmäisen kerran ja ihastuin palavasti Trunksiin! Oli niitä muitakin, mutta erityisesti Trunks.
Ei nyt ole fiktiivinen mut Nicholas Cage!! :DD
ja okei kyllä Arnoldin Terminaattorikin kelpais <3345
Olin monta vuotta ihastunut CSI: Miamin Horatio Caineen, alle parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olin monta vuotta ihastunut CSI: Miamin Horatio Caineen, alle parikymppisenä.
:)
Esiteininä olin ihastunut Ihmemeis MacGyveriin - nyt sarjan uusintoja (ja varsinkin hius-ja pukeutumistyyliä) tv:stä nähneenä en voi kuin ihmetellä, että miksi?! :'D
Anthony Bourdain joskus kymmenen vuotta sitten. EN tiedä miksi, kai sen täytyi jotenkin karismaan liittyä kun pelkkä ulkonäkö ainakin nykyisellään ei aiheuta minkäänlaisia tunteita :D olin tuolloin siis alle 20v.
Se yksi rillipäinen vaaleahiuksinen nuorehko Ylen toimittaja joka juonsi muistaakseni jotain PopKult ohjelmaa (Hinni joku?) joskus oli oudon seksikäs vaikkei ollut perinteisellä tavalla hyvännäköinen.
Ollessani alle kouluikäinen olin toivottoman ihastunut Prätkähiirien Turboon. Turbo siksi, että meitä lapsia oli kolme. Isoveli sai aina kamaa Motosta, pikkuveli Vinskistä ja minä Turbosta. Taitaa olla mun ensimmäinen ihastukseni. :D
Mulla on mielikuvituspoikaystävä.
Mielikuvituspoikaystävällä on mielessäni nimi, ulkonäkö, luonne, työ, harrastuksia, kiinnostuksen kohteet, asunto, historia ja perhe ihmissuhteineen ja ristiriitoineen. Tiedän tässä vaiheessa miten me ollaan tavattu ja tutustuttu, ja miten suhde kehittyi noin ekan puolentoista vuoden aikana.
Pistäkää oudommaksi.
Kristen Wiig on oudon seksikäs.