Aiotko erota kirkosta vielä tänä vuonna?
Itse erosin juuri. Kristinusko on ULKOMAINEN uskonto, joka tuhosi Suomen kauniin alkuperäiskulttuurin. Täysin sairasta toimintaa. Rakastan Suomea, en Israelia.
Kommentit (31)
Eroaisin mielläni uudestaan, jos se vain olisi mahdollista..
Ihminen on aina jostakin kotoisin.
Erosin jo ajat sitten.Palstalla riehuvat sananjulistajat ovat sen verran sekaisin etten liity takas edes kannatusjäseneksi.
Kuka täysijärkinen venyttää eroamista hetkeäkään pidemmälle kuin mahdollista?
En. Esimerkiksi ensi kesänä on keskimmäisemme konfirmaatio.
Minuakin harmittaa että voin erota ainoastaan kerran.
Minä taas rakastan Suomea ja Israelia.
En rakasta luterilaisuutta joka on nykyään laimeaa paskaa. En kuulu kirkkoon joten kaikki /kirkosta eroamis kampanjat/ sic! Ovat minulle yhtä tyhjän kanssa.
Tuo presidentin kummihommailu kyllä pisti harkitsemaan eroa
Liityin vuosi sitten kun pääsin kummiksi. Kirkot ovat kauniita, niiden ylläpidon vuoksi mielelläni maksan kirkollisveroa, lisäksi moni onneton löytää lohtuakin kirkon opeista. Erosin kirkosta noin 10 vuotta sitten ja en ole uudelleen liittymistä katunut. Uskon mihin uskon ja se on oma asiani.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta! Laitoin eroilmoituksen menemään ja säästyy taas satoja euroja / vuosi.
Olisit nyt minuutin verran pidempään jaksanut odottaa vastaamista omaan viestiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstalla tietävät, ettei sinulla ole väitteittesi tuokse esittää muuta kuin oma pahantahtoisuutesi.
Pitää ensin liittyä että voin taas erota uudelleen. Oon eronnu jo kolmesti. Rakastan kirkosta eroamista. Saan joka kerta orgasmin!
Erosin jo kuukausi sitten. Yksi kummilapsikin riittää. Tuon tittelin varjolla yritetään nyt kupata jos ties mitä.
En oo koskaan kuulunutkaan. Mutta hautakiviä aion käydä potkimassa kumoon. Ja uhraan ainakin vielä kaksi elävää kanaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstalla tietävät, ettei sinulla ole väitteittesi tuokse esittää muuta kuin oma pahantahtoisuutesi.
Öö kenelle nyt puhut?
En aio erota. Kirkolla on hyvät palvelut mm. kerhoja lapsille, ja mielelläni annan niihin rahaa. Tietysti tärkein syy kuulua kirkkoon on usko Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuulunutkaan. Mutta hautakiviä aion käydä potkimassa kumoon. Ja uhraan ainakin vielä kaksi elävää kanaa tänä vuonna.
Ootko jo kokeillu elävää vuohta. Saa muuten paljon paremmat sävärit kun kanoista. Ja muista se VERINEN KIRVES!
Nykyajan Isosta Kirjasta erosin. Nimittäin Naamakirjasta.
Oho, ap kirjoitti yksin melkein kokonaisen sivullisen viestejä! :-D
Hei, ei se mitään, ettet sinä halua kuulua kirkkoon. Moni muu kyllä haluaa.
Kiitos muistutuksesta! Laitoin eroilmoituksen menemään ja säästyy taas satoja euroja / vuosi.