Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehditkö ostamaan Elevenin megajoulukalenterin?

Vierailija
25.10.2017 |

Mä ehdin, viime hetkellä. Huh.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ostamatta, pidin liian kalliina joulukalenteriksi.

Vierailija
2/27 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se pirun kallis joulukalenteriksi, mutta tuotteita pitäisi olla 500 €:n arvosta. Hieman luksusta, sitä talven pimeydessä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kerinnnyt ostamaan mutta ei juuri nyt ollut varaa kun ostin uudet silmälasit.

Vierailija
4/27 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja nyt kaduttaa. Instasta löytyy spoileria, tuotteet ovat enimmäkseen matkakokoa ja eivät todellakaan ole lähellekään 500 e arvoisia. Lisäksi on joku halvan näköinen käsikoru, pinssi ja kangaskassi?!

Vierailija
5/27 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi eleveniltä mitään. Ihme, että on noinkin suosittu.

Vierailija
6/27 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kalenterista ilmeisesti puuttuu Cliniquen tuote. Sellaista kuitenkin luvataan kalenterin takakannessa.

Vierailija
7/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ostanut.

Vierailija
8/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tuon nimistä suklaakalenteria nähnyt, vaikka olen katsellut kaupoissa olevia suklaakarentereita.

Vierailija
9/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kusetusta. Noiden näytekokoisten tuotteiden arvo on 0 €, joten kalenterin kokonaisarvo ei millään ylitä 50 euroa. Itse kalenteri pakkauksena on vain painavaa roskaa.

Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Eleveniltä mitään, elleivät hyvitä ainakin puolta kalenterin hinnasta.

Vierailija
10/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte tietoa kalenterin sisällöstä?

Vierailija
11/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ostanut, onneksi. Harmittaa niiden puolesta jotka ostivat. Katsoin myös instan kuvan tuotteista ja en ymmärrä mistä se 500e hinta-arvio oikein tulee.

Voikohan sen muuten palauttaa, jos sellaisen on ostanut? Varmaankin. Ainakin 14pv pitäisi olla aikaa palautusaikaa etämyynnissä.

Vierailija
12/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin Eveliinan joulukalenteri? Eihän se osaa edes laulaakaan.

Vierailija
13/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa kuvassa on sisältö:

https://www.instagram.com/p/Ba9D6xrFF8M/

Vierailija
14/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#elevenchristmascalendar

Yhdessä kuvassa myös sisällöstä toinen kuva.

Tästä itse katsoin, voi olla muuallakin tietoa.

Vierailija
15/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ehdin jo harkita ostamista mutta onneksi en ehtinyt. Tuohan on pelkkiä testereitä ja krääsää, seassa pari kynsilakkaa.

Onko kellään vinkkiä oikeasti kivasta kosmetiikkajoulukalenterista, jossa rahalle saisi paremmin vastinetta?

Vierailija
16/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ehdin jo harkita ostamista mutta onneksi en ehtinyt. Tuohan on pelkkiä testereitä ja krääsää, seassa pari kynsilakkaa.

Onko kellään vinkkiä oikeasti kivasta kosmetiikkajoulukalenterista, jossa rahalle saisi paremmin vastinetta?

Look Fantasticin kalenteria on kehuttu ja sisällöstä löytyy kuvia netistä. Lisäksi varmaan Essien ja Ciaten kalentereilla ei voi mennä vikaan jos kynsilakoista pitää.

Vierailija
17/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hinta-arviot on ihan yhtä huuhaata kuin kaiken maailman kirjakerhojen ja lehtien tutustumisnumerot, joissa on tilaajalahjana joku merkitön reppu "arvoltaan 50e". Sitten kun sen laittaa uutena kirpparille, eroon ei pääse eurollakaan.

Vierailija
18/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä lähtee palautukseen. Hitto kun ehdin jo heivata alkuperäisen pakkauksen ja on muutenkin mahtavaa lähteä roudaamaan tätä järkälettä takaisin postiin.

Vierailija
19/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon käsikorun arvo on kai yli satasen. Muuten kiva, mutta tuo _kosmetiikkakalenteri_ ja kommenteista päätellen kukaan ei pidä tuosta korusta. Jokainen tilaaja olisi mieluummin valinnut saman hinnan arvosta täysikokoista selektiivistä kosmetiikkaa.

Vierailija
20/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lookfantasticin joulukalenteria olen joskus harkinnut, kokemusta ei tosin ole. Mutta olen kuullut hyvää. Tämän vuoden kalenteri on myös upean näköinen. En vaan itse koe tarvitsevani tuollaista määrää uusia tuotteita kerralla. Joululahjaksi voisi toki antaa osan jos olisi sopivia lahjansaajia lähipiirissä.