Ehditkö ostamaan Elevenin megajoulukalenterin?
Mä ehdin, viime hetkellä. Huh.
Kommentit (27)
No onhan se pirun kallis joulukalenteriksi, mutta tuotteita pitäisi olla 500 €:n arvosta. Hieman luksusta, sitä talven pimeydessä kaipaa.
Olisin kerinnnyt ostamaan mutta ei juuri nyt ollut varaa kun ostin uudet silmälasit.
Ostin ja nyt kaduttaa. Instasta löytyy spoileria, tuotteet ovat enimmäkseen matkakokoa ja eivät todellakaan ole lähellekään 500 e arvoisia. Lisäksi on joku halvan näköinen käsikoru, pinssi ja kangaskassi?!
Lisäksi kalenterista ilmeisesti puuttuu Cliniquen tuote. Sellaista kuitenkin luvataan kalenterin takakannessa.
en ole tuon nimistä suklaakalenteria nähnyt, vaikka olen katsellut kaupoissa olevia suklaakarentereita.
Ihan kusetusta. Noiden näytekokoisten tuotteiden arvo on 0 €, joten kalenterin kokonaisarvo ei millään ylitä 50 euroa. Itse kalenteri pakkauksena on vain painavaa roskaa.
Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Eleveniltä mitään, elleivät hyvitä ainakin puolta kalenterin hinnasta.
Enpä ostanut, onneksi. Harmittaa niiden puolesta jotka ostivat. Katsoin myös instan kuvan tuotteista ja en ymmärrä mistä se 500e hinta-arvio oikein tulee.
Voikohan sen muuten palauttaa, jos sellaisen on ostanut? Varmaankin. Ainakin 14pv pitäisi olla aikaa palautusaikaa etämyynnissä.
Mikä helvetin Eveliinan joulukalenteri? Eihän se osaa edes laulaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydätte tietoa kalenterin sisällöstä?
Toisessa kuvassa on sisältö:
https://www.instagram.com/p/Ba9D6xrFF8M/
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydätte tietoa kalenterin sisällöstä?
#elevenchristmascalendar
Yhdessä kuvassa myös sisällöstä toinen kuva.
Tästä itse katsoin, voi olla muuallakin tietoa.
Huh, ehdin jo harkita ostamista mutta onneksi en ehtinyt. Tuohan on pelkkiä testereitä ja krääsää, seassa pari kynsilakkaa.
Onko kellään vinkkiä oikeasti kivasta kosmetiikkajoulukalenterista, jossa rahalle saisi paremmin vastinetta?
Vierailija kirjoitti:
Huh, ehdin jo harkita ostamista mutta onneksi en ehtinyt. Tuohan on pelkkiä testereitä ja krääsää, seassa pari kynsilakkaa.
Onko kellään vinkkiä oikeasti kivasta kosmetiikkajoulukalenterista, jossa rahalle saisi paremmin vastinetta?
Look Fantasticin kalenteria on kehuttu ja sisällöstä löytyy kuvia netistä. Lisäksi varmaan Essien ja Ciaten kalentereilla ei voi mennä vikaan jos kynsilakoista pitää.
Noi hinta-arviot on ihan yhtä huuhaata kuin kaiken maailman kirjakerhojen ja lehtien tutustumisnumerot, joissa on tilaajalahjana joku merkitön reppu "arvoltaan 50e". Sitten kun sen laittaa uutena kirpparille, eroon ei pääse eurollakaan.
Kyllä tämä lähtee palautukseen. Hitto kun ehdin jo heivata alkuperäisen pakkauksen ja on muutenkin mahtavaa lähteä roudaamaan tätä järkälettä takaisin postiin.
Tuon käsikorun arvo on kai yli satasen. Muuten kiva, mutta tuo _kosmetiikkakalenteri_ ja kommenteista päätellen kukaan ei pidä tuosta korusta. Jokainen tilaaja olisi mieluummin valinnut saman hinnan arvosta täysikokoista selektiivistä kosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lookfantasticin joulukalenteria olen joskus harkinnut, kokemusta ei tosin ole. Mutta olen kuullut hyvää. Tämän vuoden kalenteri on myös upean näköinen. En vaan itse koe tarvitsevani tuollaista määrää uusia tuotteita kerralla. Joululahjaksi voisi toki antaa osan jos olisi sopivia lahjansaajia lähipiirissä.
Jätin ostamatta, pidin liian kalliina joulukalenteriksi.